Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaja, klart han har kontaktlinser, og gullpudder i ansiktet. Gleder meg til å høre den andre låta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå, de kunne jo ha tatt reklamepausen etter han da!!

Gjest Thefainter
Skrevet

Han ser ut som en hvit gutt som har malt seg brun :sjokkert:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Han ser ut som en hvit gutt som har malt seg brun :sjokkert:

Samme tenkte jeg å. Jeg synes han så litt små crepy ut. Nesten litt sånn skummel på en måte

Skrevet

Jeg liker Christopher

Skrevet

Han derre som er nå, han blonde litt tjukke ligner litt på ho der som vant ifjor (husker ikke hva hun heter..)

Gjest Thefainter
Skrevet

Tenker du på Elin? Hun vant ikke...Chand vant :sukk:

Skrevet

Leiv Erik?

Vant ikke Chand i fjor?

Skrevet

Han var kjempeflink!

hehe, så søt han er. Nesten litt jente, hihi

Skrevet

syntes ikke han var så flink jeg...synes faktisk det var litt irriterende, men kanskje det er jeg som ikke har peiling :sjenert:

Skrevet

men var jo litt søt i væremåten da, hehe :fnise:

Skrevet

Tenker du på Elin? Hun vant ikke...Chand vant :sukk:

Oi, beklager. Det bare virker som at hun vant siden jeg har sett mer til henne enn Chand.

Skrevet

Stakkars, blir sammenligna med Justin Bieber...poor guy, hihi

Skrevet

Er det ikkel litt dumt å fremføre slike personlige sanger? jeg mener det er jo en stor sjanse for at de plutselig bryter ut i tårer midt i sangen.

Skrevet

Uff, den var trist

Skrevet

ja, det var en skikkelig trist histore, fin sang da :) Hun burde kanskje prøve seg som låtskriver?

Skrevet

Jeg er ganske lei av den type "deppe sanger" som de har skrevet selv. Ja det er en kjempeflott måte å skrive ned tankene sine på og formidle de, og noen ganger kan en slik sang være vidunderlig. Men det er alt for mange av disse hobby-skriverne som stiller opp på den type programmer som X-Faktor, Idol o.l. Jeg vil høre noen gjøre en KNALLGOD, FUNKY låt der de beveger seg, der de går opp på tonene og faktisk SYNGER, ikke bare "snakker".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...