monkey Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 (endret) vil si at x-faktor ikke er annet enn enda et eksemplar av IDOL! alle møter opp og synger!! for guds skyld,eier man ikke andre "talenter" (ehemmm,,ikke alle deltaker synger bra!) synes slike programmer er kjedelige....hvorfor kan ikke nordmenn lage sånne programmer som frustrerte fruer,24,gossip girl etc... sånne som virkelige er populære,fordi de er virkelige bra med god innhold!!! Endret 3. september 2010 av monkey
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Frys, dette er Jækk Buer. Nei, det tar seg bedre ut på engelsk. Gleder meg til sesong 8 kommer på dvd.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Så på i går, men mister litt respekten for programmet når de sender hun skrikedama videre. Dette må ha blitt gjort kun for å skape debatt og blest om programmet, for jeg nekter å tro at Jan Fredrik og Marion er så lite musikalske at de syntes dette var pent. Ganske ille å lage underholdning av noen som ikke skjønner at de ikke har fnugg av talent...
-stina Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Så på i går, men mister litt respekten for programmet når de sender hun skrikedama videre. Dette må ha blitt gjort kun for å skape debatt og blest om programmet, for jeg nekter å tro at Jan Fredrik og Marion er så lite musikalske at de syntes dette var pent. Ganske ille å lage underholdning av noen som ikke skjønner at de ikke har fnugg av talent... Helt enig! Synes Bettan hadde rett. Hun sang ikke direkte dårlig, men det var "skrikete" og ikke bra nok til å gå videre.
MissStiles Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Helt enig! Synes Bettan hadde rett. Hun sang ikke direkte dårlig, men det var "skrikete" og ikke bra nok til å gå videre. Er det hun som sang Gabrielle song dere snakker om?
-stina Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Er det hun som sang Gabrielle song dere snakker om? Ja
Meaty Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Det var delte meninger her i stua også. Jeg syntes ikke det var særlig pent, og det så ut som om hun prøvde å presse frem gråt mens hun sang. Skrek gjorde hun også. Men mamma og bestemor syntes det var helt nydelig...
Gjest Jente1990:) Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Så på i går, men mister litt respekten for programmet når de sender hun skrikedama videre. Dette må ha blitt gjort kun for å skape debatt og blest om programmet, for jeg nekter å tro at Jan Fredrik og Marion er så lite musikalske at de syntes dette var pent. Ganske ille å lage underholdning av noen som ikke skjønner at de ikke har fnugg av talent... Enig. Jeg synes ikke hun var så flink. Å hvorfor Marion satt å grein skjønner jeg ikke! Hvorfor hun gikk videre er en gåte for meg.
Mykela Skrevet 4. september 2010 #9 Skrevet 4. september 2010 Jeg er lei sånne programmer. Klarer ikke mer
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Jeg synes hele greia virka veldig konstruert.. Taimet og tilrettlagt. Og så synes jeg Jan Fredrik Karlsen har gått ut på dato. For lengst. Bytt ham ut og, vips, et dobbelt så godt program. Hun "gabriellas song"-dama virka som et forsøk på å skape en slik "snakkis" som hun jeg ikke husker navnet på, var i fjor. Dette ble mye negativt merker jeg.. Men på den lyse siden: jeg elsker programlederene! :D
monkey Skrevet 4. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2010 neineinei..dette gikk for langt!! jeg mente ikke å snakke om selve x-faktor- eller jo... det som er så forferdelig kjedelig var at det er kun sangtalenter,fantes det ikke flere talenter her i landet????? for det andre,ang at man kunne lage mer interessante programmer i norge som FEKS: 24,frustr fruer,gossip girl,the apprentice etc... IKKE DEN SAMME PROGRAM PÅ NORSK,men noe slikt interessant noe.. for alt jeg vet har norge kun: såpe: hotel cæsar (BLÆH humor: hos martin (grei nok,men mer siktet til eldre voksne) action: ehhh.....?? drama: ehh.....?? reality: paradise hotel,71* nord (bare dårlig etterlikninger) ingen av disse får topp score hos meg. det eneste jeg ser på er utenlandske programmer.
monkey Skrevet 4. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2010 og hvorfor i granskauen er frustrerte fruer tatt av kanalan tv2??? bullshit!!! det er alltid slikt,vet ikke hvordan de håndterer kontraktene sine, har et program gående og plutselig tatt av kanalen.og måneder eller år senere komer den tilbake. woppss!! bare tull!!
Piper Skrevet 4. september 2010 #13 Skrevet 4. september 2010 neineinei..dette gikk for langt!! jeg mente ikke å snakke om selve x-faktor- eller jo... det som er så forferdelig kjedelig var at det er kun sangtalenter,fantes det ikke flere talenter her i landet????? for det andre,ang at man kunne lage mer interessante programmer i norge som FEKS: 24,frustr fruer,gossip girl,the apprentice etc... IKKE DEN SAMME PROGRAM PÅ NORSK,men noe slikt interessant noe.. for alt jeg vet har norge kun: såpe: hotel cæsar (BLÆH humor: hos martin (grei nok,men mer siktet til eldre voksne) action: ehhh.....?? drama: ehh.....?? reality: paradise hotel,71* nord (bare dårlig etterlikninger) ingen av disse får topp score hos meg. det eneste jeg ser på er utenlandske programmer. Det er jo sangtalenter de er på jakt etter, for det er jo sangere dommerene skal arbeide videre med. Norske talenter har alt mulig, men X-faktor er en sangkonkurranse
Gjest Thefainter Skrevet 4. september 2010 #14 Skrevet 4. september 2010 og hvorfor i granskauen er frustrerte fruer tatt av kanalan tv2??? bullshit!!! det er alltid slikt,vet ikke hvordan de håndterer kontraktene sine, har et program gående og plutselig tatt av kanalen.og måneder eller år senere komer den tilbake. woppss!! bare tull!! WHAAAAAT!??!?!?!
Meaty Skrevet 5. september 2010 #15 Skrevet 5. september 2010 Du kaller tråden din X-factor, det er vel derfor vi begynte å diskutere det programmet. Frustrerte fruer er vel "tatt av" fordi de venter på neste sesong?
monkey Skrevet 5. september 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2010 Det er jo sangtalenter de er på jakt etter, for det er jo sangere dommerene skal arbeide videre med. Norske talenter har alt mulig, men X-faktor er en sangkonkurranse nei det er det ikke. hvis dette handler kun om sangtalenter,ville det het IDOL!!! og ja,jeg har tidligere sett andre talenter opptre,alt fra miming-dansing-tryllekunster etc... ikke at disse var særlig bra heller. men poenget er at det har vært andre talenter i tidligere sesong,nå er det bare skrål og emnet om frustrerte fruer kom opp uten at jeg tenkte på det..det var ikke planlagt. bare så irriterende å avslutte sånn uten videre. og nei,det er ikke pga av at de venter på neste sesong,for jeg har via andre "kanaler" sett fortsettelsen på denne.det samme gjelder 24. bare skuffende at tv2 ikke har orden i kanalene sine.
Gjest Linda sofie Skrevet 5. september 2010 #17 Skrevet 5. september 2010 neineinei..dette gikk for langt!! jeg mente ikke å snakke om selve x-faktor- eller jo... det som er så forferdelig kjedelig var at det er kun sangtalenter,fantes det ikke flere talenter her i landet????? for det andre,ang at man kunne lage mer interessante programmer i norge som FEKS: 24,frustr fruer,gossip girl,the apprentice etc... IKKE DEN SAMME PROGRAM PÅ NORSK,men noe slikt interessant noe.. for alt jeg vet har norge kun: såpe: hotel cæsar (BLÆH humor: hos martin (grei nok,men mer siktet til eldre voksne) action: ehhh.....?? drama: ehh.....?? reality: paradise hotel,71* nord (bare dårlig etterlikninger) ingen av disse får topp score hos meg. det eneste jeg ser på er utenlandske programmer. X-factor er en sangkonkurranse da.
Piper Skrevet 5. september 2010 #18 Skrevet 5. september 2010 nei det er det ikke. hvis dette handler kun om sangtalenter,ville det het IDOL!!! og ja,jeg har tidligere sett andre talenter opptre,alt fra miming-dansing-tryllekunster etc... ikke at disse var særlig bra heller. men poenget er at det har vært andre talenter i tidligere sesong,nå er det bare skrål og emnet om frustrerte fruer kom opp uten at jeg tenkte på det..det var ikke planlagt. bare så irriterende å avslutte sånn uten videre. og nei,det er ikke pga av at de venter på neste sesong,for jeg har via andre "kanaler" sett fortsettelsen på denne.det samme gjelder 24. bare skuffende at tv2 ikke har orden i kanalene sine. Idol er et helt annet konsept, for i x-faktor har de med tre ulike grupperingen innen sangtalenter. Gruppe, de under 25 og de over 25. Og det har ikke vært andre talenter tidligere i x-faktor, for Norge har bare sendt dette en gang tidligere, og da var det også sangtalenter de var ute etter. Idol er de under en viss aldersgrense, og ikke grupper ol. Så nei det har ikke vært andre talenter i X-faktor tidligere, bare du som tydleigvis ikke har kalrt å få med deg hva dette konseptet egentlig er. Du får sende inn en klage til tv. 2
Gjest Linda sofie Skrevet 5. september 2010 #19 Skrevet 5. september 2010 nei det er det ikke. hvis dette handler kun om sangtalenter,ville det het IDOL!!! og ja,jeg har tidligere sett andre talenter opptre,alt fra miming-dansing-tryllekunster etc... ikke at disse var særlig bra heller. men poenget er at det har vært andre talenter i tidligere sesong,nå er det bare skrål og emnet om frustrerte fruer kom opp uten at jeg tenkte på det..det var ikke planlagt. bare så irriterende å avslutte sånn uten videre. og nei,det er ikke pga av at de venter på neste sesong,for jeg har via andre "kanaler" sett fortsettelsen på denne.det samme gjelder 24. bare skuffende at tv2 ikke har orden i kanalene sine. Kanskje du blander X-factor og Norske talenter?
monkey Skrevet 5. september 2010 Forfatter #20 Skrevet 5. september 2010 Kanskje du blander X-factor og Norske talenter? du har så rett =) det de andre tydeligvis ikke har klart å tyde,har visst du... isåfall har jeg ikke lenger noe imot x faktor men synes likevel dette er dårlig program. jeg kan ha surret litt ja,for jeg har kun sett reklamene på disse programmene,og ikke giddet mer... tjaaa...kjedelige greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå