Gjest liv Skrevet 3. september 2010 #1 Del Skrevet 3. september 2010 Mannen min og jeg har en kosekveld uten barn. Og i den forbindelse har vi kjøpt oss pizza, og drukket litt alkohyler. Jeg har i mange år hatt problemer med magen, seriøse problemer med luktfulle fjerter. Jeg vet godt at de lukter død og helvete, men lite jeg faktisk kan gjøre med dette. Annet enn å få dem ut.. Og det har jeg gjort i kveld også, noe han syns er uestisk av meg. Spesielt siden vi skulle kose oss. Nå ville han faen ikke ligge på fanget mitt heller, og det bare fordi jeg slapp død og helvete inn i sofaputa. Prøvde faktisk å skjule den, men den smøg seg ut til min ergelse. Han mener nå at jeg har ødelagt kosekvelden, mens jeg mener det er hans skyld. Fordi han vet at jeg har matinntoleranse. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror faen meg jeg skal fjerte ham i trynet når han slikker meg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 3. september 2010 #2 Del Skrevet 3. september 2010 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxmannen Skrevet 3. september 2010 #3 Del Skrevet 3. september 2010 Litt arti:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 3. september 2010 #4 Del Skrevet 3. september 2010 Hahahahaha sadist! Fortell oss hvordan det går med den planen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 3. september 2010 #5 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor kjøpte dere ikke bare mat som du ikke har intoleranse for? Du tåler vel noe mat? :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #6 Del Skrevet 4. september 2010 Du burde ikke drikke alkohol eller spise meieriprodukter hvis du er så plaget, kanskje kutte ut rødt kjøtt og svin, løk, bønner, linser, sterk & krydret mat, sukker og begynne å ta gode melkesyrebakterier. Pluss drikke mye vann og spise friske grønnsaker. Unngå også for mye fiber, det kan gå gal vei i forhold til magen. Har du vært til legen eller en ernæringsspesialist for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #7 Del Skrevet 4. september 2010 Hvis du vet at gassen siver ut, kunne du kanskje ha tatt deg hyppigere turer for å kvitte deg med greiene, FØR samværet starter? "Død/helvete" og kos hører skjeldent sammen i mine ører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liv Skrevet 4. september 2010 #8 Del Skrevet 4. september 2010 Du burde ikke drikke alkohol eller spise meieriprodukter hvis du er så plaget, kanskje kutte ut rødt kjøtt og svin, løk, bønner, linser, sterk & krydret mat, sukker og begynne å ta gode melkesyrebakterier. Pluss drikke mye vann og spise friske grønnsaker. Unngå også for mye fiber, det kan gå gal vei i forhold til magen. Har du vært til legen eller en ernæringsspesialist for dette? Takk for gode råd! Jeg har ikke vært til udersøkelse for dette, ford jeg vet at jeg kommer til å få beskjed om å holde meg unna for mye matvarer. Jeg tror nesten jeg reagerer på det meste, friske grønnsaker og frukt reagerer jeg også på. Heldige meg, og enda heldigere mann.b Heldigvis så har jeg en mann som er veldig glad i meg, så han ler det meste bort. Foruten i går, da ble han ikke så veldig blir :gjeiper: . Forstår han igrunn veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. september 2010 #9 Del Skrevet 4. september 2010 Ho-Ho; kjenner meg igjen....stakkars mann! Og stakkars deg! Jeg har og endel intoleranser mot mat som kan føre til de rene gassutslipp hvis jeg ikke passer meg....mannen min påstår jeg kunne blitt brukt som hemmelig våpen under krig.... Hvis barna ser at det er ost eller noe på bordet så hyler de; "NEI, MAMMA, VÆR SÅ SNILL, IKKE SPIS!!!"... festlig på restauranter.. Men jeg prøver etter beste evne å unngå det jeg vet som gjør meg til en stinkende gassutslipper! Selv om det innebærer endel pes i hverdagen.. Ikke hjemme da, men ute på kafer, restauranter, på besøk.. Heldigvis vet de i min omgangskrets om dette, så de har alltid et alternativ til meg. Og er uhellet ute, så har jeg såpass selvinnsikt at jeg ikke tilbyr mannen å ligge med hodet på fanget mitt, det ville vært direkte slemt av meg.. Så mitt råd er, finn ut hva du tåler og ikke tåler, og lev deretter! Vi er nå iallefall sikre på at vår mann i livet elsker oss på tross av våre feil og mangler:-)) Dog, mannen min påsto at jeg gjorde Kreta myggfritt i sommer da jeg hadde fått i meg noe mystisk jeg ikke tålte og bare måtte lette på trykket da vi satt på verandaen....barn og mann sprang inn og jeg satt alene med yatziblokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #10 Del Skrevet 4. september 2010 fjerter dere virkelig foran mannen deres? Jeg går heller 14 ganger på do en å slippe ut en så han hører eller lukter det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #11 Del Skrevet 4. september 2010 "Hans feil"? Tvangsforet han deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liv Skrevet 4. september 2010 #12 Del Skrevet 4. september 2010 fjerter dere virkelig foran mannen deres? Jeg går heller 14 ganger på do en å slippe ut en så han hører eller lukter det. Om du hadde hatt et slikt problem, så skal jeg love deg at du ikke hadde rukket å komme deg på do for å fjerte. Så ja jeg fjerter foran ham, men ikke høye lyder om det hjelper da men... Ja det er vel lurt å få undersøkt dette litt mer, slik at jeg faktisk kan leve uten å være bekymret for om det kommer en fjert. Det har faktisk blitt slik at jeg tror det er veldig mye jeg ikke tåler. Jeg kan spise alt, både søtt og fetende, men jeg legger aldri på meg. Regner kanskje med at det faktisk er fordi jeg er allergisk mot mye av det jeg spiser, og at jeg tarmene avstøter disse matvarene?? Jeg er nok litt mer slem enn deg gjest som har samme problem, for jeg syns det er ustyrtelig morsomt å fjerte slik at han får en reaksjon. He he, har også åpnet dyna slik at han har fått røkskyen rett i fleisen, he he. Han gjør så mye rart med meg, at jeg må få lov til å hevne meg når jeg faktisk kan, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. september 2010 #13 Del Skrevet 4. september 2010 fjerter dere virkelig foran mannen deres? Jeg går heller 14 ganger på do en å slippe ut en så han hører eller lukter det. Tror ikke du har så veldig på intoleranse.....når en har spist noe en ikke tåler, så har en som oftest liten kontroll over gassene, desverre! Det er nettopp derfor en etter beste evne prøver å unngå å spise det. Kan til tider være litt kjedelig, f.esk på restaurant, eller hvis en skal i ei sosial setting. Jeg har vært bl.a på pizzafest og bare spist salaten, fordi pizzaen ikke var lager sånn at jeg tåler den. Ikke at jeg forventer det, jeg lager som oftest min egen mat og tar med hvis det er til kjente. Men, salat er godt det og! Til Ts; jeg og er likedan, spiser og spiser, og er tynn som en strek! Klarte å legge på meg litt da jeg ble mere restrektiv med maten, og ser nå iallefall ikke helt anorektisk ut! Blodprøver viser at jeg tar opp for lite protein i tarmen, så jeg er endel slapp og kan til tider ha lite energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 5. september 2010 #14 Del Skrevet 5. september 2010 Tror ikke du har så veldig på intoleranse.....når en har spist noe en ikke tåler, så har en som oftest liten kontroll over gassene, desverre! Det er nettopp derfor en etter beste evne prøver å unngå å spise det. Kan til tider være litt kjedelig, f.esk på restaurant, eller hvis en skal i ei sosial setting. Jeg har vært bl.a på pizzafest og bare spist salaten, fordi pizzaen ikke var lager sånn at jeg tåler den. Ikke at jeg forventer det, jeg lager som oftest min egen mat og tar med hvis det er til kjente. Men, salat er godt det og! Til Ts; jeg og er likedan, spiser og spiser, og er tynn som en strek! Klarte å legge på meg litt da jeg ble mere restrektiv med maten, og ser nå iallefall ikke helt anorektisk ut! Blodprøver viser at jeg tar opp for lite protein i tarmen, så jeg er endel slapp og kan til tider ha lite energi. Ufattelig befriende å høre at jeg ikke er alene om dette problemet, sånn borts fra at jeg er intolerant ovenfor kjærester og (aldri så galt å være singel at det ikke er godt for noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 5. september 2010 #15 Del Skrevet 5. september 2010 Mannen min og jeg har en kosekveld uten barn. Og i den forbindelse har vi kjøpt oss pizza, og drukket litt alkohyler. Jeg har i mange år hatt problemer med magen, seriøse problemer med luktfulle fjerter. Jeg vet godt at de lukter død og helvete, men lite jeg faktisk kan gjøre med dette. Annet enn å få dem ut.. Og det har jeg gjort i kveld også, noe han syns er uestisk av meg. Spesielt siden vi skulle kose oss. Nå ville han faen ikke ligge på fanget mitt heller, og det bare fordi jeg slapp død og helvete inn i sofaputa. Prøvde faktisk å skjule den, men den smøg seg ut til min ergelse. Han mener nå at jeg har ødelagt kosekvelden, mens jeg mener det er hans skyld. Fordi han vet at jeg har matinntoleranse. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror faen meg jeg skal fjerte ham i trynet når han slikker meg i kveld. Er jo fin prevensjon dette her da... Dytte i seg mat man vet man ikke tåler og klage etterpå fordi andre blir kvalm av lukten fra dårlig mage. Det blir bare for dumt. Null sympati fra meg. Syns synd på din mann, jeg, som må leve med at du ikke kan styre apetitten din og spise ting du tåler... Det finnes laktosefri mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odør Skrevet 15. mars 2011 #16 Del Skrevet 15. mars 2011 Mannen min og jeg har en kosekveld uten barn. Og i den forbindelse har vi kjøpt oss pizza, og drukket litt alkohyler. Jeg har i mange år hatt problemer med magen, seriøse problemer med luktfulle fjerter. Jeg vet godt at de lukter død og helvete, men lite jeg faktisk kan gjøre med dette. Annet enn å få dem ut.. Og det har jeg gjort i kveld også, noe han syns er uestisk av meg. Spesielt siden vi skulle kose oss. Nå ville han faen ikke ligge på fanget mitt heller, og det bare fordi jeg slapp død og helvete inn i sofaputa. Prøvde faktisk å skjule den, men den smøg seg ut til min ergelse. Han mener nå at jeg har ødelagt kosekvelden, mens jeg mener det er hans skyld. Fordi han vet at jeg har matinntoleranse. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror faen meg jeg skal fjerte ham i trynet når han slikker meg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nysgjerrigper Skrevet 15. mars 2011 #17 Del Skrevet 15. mars 2011 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror faen meg jeg skal fjerte ham i trynet når han slikker meg i kveld. Best one ever! Hvordan gikk dette egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå