AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #1 Del Skrevet 3. september 2010 Hei Jeg har begynnende lavt stoffskifte og PCOS. Jeg er sliten og slapp, sover unormalt mye og er deprimert. Gråter flere ganger om dagen. Problemet mitt er bare at jeg ikke helt vet om det er jeg eller kombinasjonen av disse sykdommene som gjør meg deppa? Det er utrolig slitsomt. Skal begynne med behandling snart, men har også fått tilbud om psykriater, pga ting jeg har vært igjennom tideligere. Men hva skal jeg svare til det? Trenger jeg det om det bare er sykdommene som tuller med hodet mitt? Det er så vanskelig. Er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Skrevet 3. september 2010 #2 Del Skrevet 3. september 2010 Synes du skal kontakte legen din over helga og fortelle hvordan du har det. Kanskje h*n kan foreslå noe mens du venter på behandling hos psykiater. Man blir sliten når man sliter med ulike ting. Det er ikke godt for andre og vite om det er en kombinasjon av det du har som gjør deg deprimert og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 3. september 2010 #3 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, jeg støtter innlegget over. Kontakt lege over helgen, så er jeg helt sikker på at du får svar på de spørsmålene du har og evt hjelp til å løse de Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #4 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg følte meg deprimert da jeg hadde lavt stoffskifte. Da jeg fikk behandling ble jeg helt fin igjen. Hvorfor går du ikke på tabletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #5 Del Skrevet 4. september 2010 Hva kom først? Høna eller egget? Hva som fører til at du føler deg deprimert er ikke det avgjørende. Det avgjørende er at du ikke har det noe godt! Selvfølgelig skal du ta i mot tilbudet! Når du føler at du ikke trenger det lenger, kan du slutte å gå. Ikke verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #6 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg skal til legen igjen denne uken. Jeg blir bare så gal av meg selv og ville vite om det var noen som har opplevd det samme. Takk for gode råd, jeg skal takke ja til tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå