Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er det deg på bildet i avataren? Kult, i såfall *Nynner The Troggs for seg selv......* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er temmelig mange kilo siden, mens man ennå kunne gjennomføre en 3.5km på under kvarteret. Burde kanskje finne en mer representativ avatar enn denne mimregreien The Troggs? Må da nynne på Jimi Hendrix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Filmtips for kvelden: Platoon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 Var ikke det en kompis av deg sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 Midnattsol: Neih, du tenker på det med han sersjanten i skogen. Jeg passer fjorden, han passer trær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 WildThing: det er ikke tilfeldigvis et bilde med sånn "nattkikkert" på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 En avsporing: Floga: Hva i all verden er den avataren din for no'? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Barbie: hodet på en flue, vel! Hva ellers? ..i veldig close-up, vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Floga: Det jeg holder er en Minimi 5.56 SAW, og den er det lite poeng å bruke noe som helst kikkert på Den spyr avgårde 700-1000 skudd i minuttet (variabelt trykk, greien er gassdrevet), så rekylen ville laget mye morsomme ansiktssminker om du skulle sitte med en kikkert på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 så rekylen ville laget mye morsomme ansiktssminker om du skulle sitte med en kikkert på den. Synes jeg ser/føler den... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. oktober 2003 #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 Barbie: hodet på en flue, vel! Hva ellers? ..i veldig close-up, vel og merke Enda en avsporing: Det så ut som noe kom ut av baken på en hest! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 Enda en avsporing: Det så ut som noe kom ut av baken på en hest! :-? Ja, og din avatar ser ut som to flytebrygger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Floga: Det jeg holder er en Minimi 5.56 SAW, og den er det lite poeng å bruke noe som helst kikkert på Den spyr avgårde 700-1000 skudd i minuttet (variabelt trykk, greien er gassdrevet), så rekylen ville laget mye morsomme ansiktssminker om du skulle sitte med en kikkert på den. Hah, var ikke det du har i avataren jeg tenker på! Mener å ha sett et bilde av en lignende gubbe i skauen, med noe trær... Med noe som kunne se ut som "nattkikkert", men som er noe annet, visstnok. Het noe med WildThing Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå