Gå til innhold

Kunne du vært sammen med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det føreste som slår meg er; nei!

Men man skal aldri si aldri, det er synd å dømme folk ut i fra hvordan TV3 har redigert dem til å virke. På den annen side har folk tatt steget ganske langt i fra mine interesser ved å delta på et sånt program, og jeg vil i utgangspunktet være veldig skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det at de i hele tatt har meldt seg på et realityprogram viser meg at de mangler noe i toppetasjen. Det er bare uaktuelt, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Ser absolutt ikke for meg det. Jeg tiltrekkes i stor grad av litt sjenerte mennesker som ikke har noe behov for å være i rampelyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hvorfor en sånn fortid skulle gjort noe fra eller til om jeg likte personen. Men jeg har mine tvil om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det, men en vet jo aldri.

Ser lite på den type programmer (har fulgt med en del på 71 grader nord), så jeg har vel ikke spesielt mye peiling.

Liker best personer uten det voldsomme markeringsbehovet enkelte ser ut til å ha, tror det hadde blitt noe slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne for meg. Jeg liker veldig godt å gå på byen f.eks. på Emil og Samuel. Og er man sammen med en ralitty stjerne kommer man forbi køen og får gratis drinker. Dette er en av fordelen. Men jeg måtte så klart likt personen. Men hadde ikke hatt noe i mot at han hadde vært på Pradise eller andre show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jepp! Et kort og stormfullt forhold til Lene Alexandra mens hun deltok i Robinson, altså før puppeforstørrelse, bleiking av hår, forstørring av lepper og alt annet tøys hun har ødelagt seg selv med. Er overbevist om at kameratflokken min hadde båret meg på gullstol herfra til evigheten om så hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, samboeren min søkte faktisk på første runde av Robinson, men da var jo realitykonseptet fremdeles ganske nytt, så han trodde det skulle være et skikkelig overlevelsesprogram og ikke den smørja det faktisk er. Motivasjonen var ikke å komme på TV som sådan, men han er gammel speider, så overlevelse i jungel syntes han hørtes bra ut. Så jeg skal tilgi ham den, altså. :ler:

Nei, jeg har selv ikke noe behov for å tilbringe mye tid med mennesker som er desperate etter a) komme på TV, b) har så stort konkurranseinstinkt at de må på TV for å vinne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...