Gjest Trulselinemor Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg må få innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvem du er.........! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 *reiser champagne glasset opp til Truselinemor, ser henne i øynene og sier: skål* =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asam Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har ikke så veldig lyst til å utdype så mye - når jeg er så fersk i dette. Men jeg er 45 år , har en datter på 21 og jobber innen merkantilt. Er veldig glad i interiørblader o.l, samt dans (gammaldans og sving). Må også innrømme at jeg har fulgt med i dagboken din en stund, som smugleser, ettersom jeg skjønte at du også er fra disse traktene. Kanskje vi kan snakkes videre en annen dag? Mvh Asam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asam Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Klarte å legge inn dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå