Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 CEL: hvis du ennå er her på KG: Hvordan har du fått til animasjonen i signaturen? (innlegg 3) :klø: Jeg har ikke sett noen andre som har. Noen som vet noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 tror egentlig ikke det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Inne på pofilen din, der du kan skrive signaturen sin, skriver du; ikke [/img ] Hvis du vil ha et annet bilde så er det bare å bytte ut url'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 tror egentlig ikke det er lov Det tror jeg du har rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jepp, den bikkja kommer moddene til å avlive. Synd, den var jo søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det tror jeg du har rett i. Hvorofr er det ikke lov? merkelig og teit forbud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei, det er ikke lov. Reglene våre sier at vi ikke kan ha bilder som ikke ligger på KG sin server i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det har blant annet med stjeling av andres båndbredde, og laste-hastighet på sidene å gjøre. Det første jeg foretok meg da jeg kom på KG var å bryte denne regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei, det er ikke lov. Reglene våre sier at vi ikke kan ha bilder som ikke ligger på KG sin server i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator- Egentlig så er det du sier bittelitt feil. Vi kan kun poste smilies som ligger inne i kg-forumet. Det fant jeg ut da jeg postet en annens avatar i et innlegg. Bildet lå på kg's server, men var likevel ikke tillatt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, jeg og har prøvd med diverse kreavtive innslag, men BING! så tar de det bort! Du er sikkert special siden du har hunden enda! Taler til din fordel! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. oktober 2003 #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 Cel, har fått pm, men hun har som du ser ikke vært her på en stund. Ville gi henne muligheten til å slette den selv først. Remyline- Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå