Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 ..er virkelig ikke spennde når man bare er en.. :cry: tror jeg går og legger meg i steden jeg... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 ...eller så får du komme en tur på IRC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nei! Ikke legg deg. Da blir jeg mutters alene her på en fredagskveld da, jo! Men hvis du har bestemt deg, så får du ha en god natt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 IRC meg her og IRC meg der.. ååååååååååååååå....... kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 #kvinneguiden på efnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Wooopie... Et lass med folk, jo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 bra med litt reklame ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dårlig gjort at dere svikter kg- chatten :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dårlig gjort at dere svikter kg- chatten :cry: Den stinker jo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Den stinker jo..... Næææ, stink kan du værra sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 *sniff sniff* Litt dårlig i magen, ellers bra. Men jeg har i det minste andre å chatte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 imgen på kg chatten jo ....prøve irc da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 PRøv det. Du kan få svar der i 5 min til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 ingen der ......irc da folkens??????? *MASE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå