Gjest Starya Skrevet 4. oktober 2003 #41 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har bilde av meg. jeg pleier ikke å sole meg, nei. Har forresten også sett Lekebøll før, jeg. På et annet nettsted, vel og merke, ikke i RL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #42 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har forresten også sett Lekebøll før, jeg. På et annet nettsted, vel og merke, ikke i RL. Hvilket da? Heter du Starya der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. oktober 2003 #43 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg... for øyeblikket hvertfall.... Skifter ganske ofte avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. oktober 2003 #44 Del Skrevet 4. oktober 2003 Blink. Det er faktisk det eneste stedet jeg ikke er Starya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #45 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ah! Hva heter du der, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. oktober 2003 #46 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hemmelig. 8) Jeg er der kun for enkelte av gruppene, og heller ikke spesielt aktiv. Hvis det er noen trøst vet jeg ikke hva du kaller deg der, bare registrerte bildet da jeg logget inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #47 Del Skrevet 4. oktober 2003 Mottatt. Det gjør ikke meg noe, hadde jeg vært opptatt av å være anonym, så hadde jeg ikke lagt ut bilde - eller brukt samme nick, for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. oktober 2003 #48 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har stadig vekk bilde av meg selv, jeg. Akkurat nå et veldig manipulert et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 5. oktober 2003 #49 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #50 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. oktober 2003 #51 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har. men det er veldig gammelt. har hår nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 6. oktober 2003 #52 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dette er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #53 Del Skrevet 6. oktober 2003 <- Dette er meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. oktober 2003 #54 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har også meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. oktober 2003 #55 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er mange her inne som har bilde av en person i avataren, men hvem har bilde av seg selv?? Nå har faktisk jeg også fått meg avatar med meg selv i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. oktober 2003 #56 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå er jeg også meg selv i avataren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. oktober 2003 #57 Del Skrevet 7. oktober 2003 såååååå fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. oktober 2003 #58 Del Skrevet 8. oktober 2003 :D Jeg har oxo nettopp lagt ut bilde av meg selv. Men siden jeg er helt naken, skifter jeg tilbake til min gammle avatar igjen om 5 minutter, før moderator sensurerer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. oktober 2003 #59 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hadde lenge, men tatt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå