Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er mange her inne som har bilde av en person i avataren, men hvem har bilde av seg selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har hatt det av og til, men ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke jeg... Heldigvis! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Så rart at du spør, jeg prøver akkurat å finne et OK bilde av meg selv jeg kan legge ut. Ser ut som om det ikke skjer før i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tenker på å legge ut bilde av meg selv jeg også, men jeg finner liksom ikke noe som er passende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 hmmm.. og jeg er så utrolig sikker på at jeg har sett deg før... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 hmmm.. og jeg er så utrolig sikker på at jeg har sett deg før... :klø: :smile: Hmm, kanskje det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er meg. (Selv om ikke alt av meg er godtatt her) Men nå er jeg visst anstendig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er meg. (Selv om ikke alt av meg er godtatt her) Men nå er jeg visst anstendig nok. men bare så vidt, heldig for deg at det er mørkt inn i benet på shortsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 ...heldig for deg at det er mørkt inn i benet på shortsen din Det er en lang shorts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Bildet er av meg, men jeg er jo ikke så veldig gjenkjennelig på det, da. Men vennene mine ville nok se at det var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har for tiden bilde av meg selv i avataren! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har for tiden bilde av meg selv i avataren! ....men dessverre er bildet skjødesløst beskjært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. oktober 2003 #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 Beskåret, Achmed! Ikke beskjært, men beskåret! (tror jeg) Yepp, lang shorts, ja. Lang shorts, måjegsi!Det var da en sabla lang shorts du hadde der... Fader...jo mer jeg tenker på dette, dess mer overbevist blir jeg om at dette er en innmari lang shorts! Pleier shortser være så...lange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. oktober 2003 #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 hmmm.. og jeg er så utrolig sikker på at jeg har sett deg før... :klø: Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg får ikke til å lage små nok bilder, de blir bare teite.. får vel klare meg uten meg selv da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er jeg som er på avataren min ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 3. oktober 2003 #20 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå