-Fisken- Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, hva liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 1. m&m i brune poser uten nøtter inni. 2. Smarties. 3. Non-Stop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Smarties. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ok...nå ble jeg litt nysgjerrig. Fortell da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nonstop :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nonstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 M&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 Smarties... Nonstop er ekkelt... Og m&m's har jeg ikke smakt..hehe..bonde på bytur;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 M&M plain chocolate - Ingen over, ingen ved siden! M&M med peanøtter. Liker ikke de med mandler. I hvert fall ikke de med sånn kjekslignende greie inni. Ble så skuffet jeg... Nonstop egner seg som (pepper)kakepynt. Smarties har søte runde esker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Husk at de som selges i gule poser fra Freia med nøtter inni kun heter M . (De heter da vel kun M i Norge fortsatt - gjør de ikke det?.) M&M kan altså både være med og unten nøtter og i mange farger. Jeg digger påskefargene. Pastellsjokolade for å matche påskepynten... Amerikanere er gjennomførte til tider!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er det noen særlig forskjell på m og m&m? Før ville jeg sagt at jeg likte smarties best, men jeg er ikke så begeistret for snop med neonfarger.. Vanlig m derimot *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Amerikanske M&M's med Peanutbutter fyll - er de aller aller beste!! (synes jeg iallefall) så kommer norske M og så M&M's med peanøtter og sjokolade, så smarties, så non-stop.... yes!! *jeg har tenkt mye på dette* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Non- Stop er definitivt best! Synes Smarties smaker fargestoff jeg, men selvfølgelig, siden det er sjokolade, går det ned hvis jeg ikke har noe annet for hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er det noen særlig forskjell på m og m&m? Før ville jeg sagt at jeg likte smarties best, men jeg er ikke så begeistret for snop med neonfarger.. Vanlig m derimot *sikle* M er sorte dingser mens m&ms er med farger og forskjellig smak. Selv liker jeg NEVER-stop og NON-stop best.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 liker best smarties, m&m uten nøtter inni og neverstop. klarer ikke velge en av disse. men liker smarties mye bedre enn nonstop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 M&Ms - helt klart . Smarties er bedre enn nonstop, men ingen av dem er i nærheten av eneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hver ting til sin tid. Liker forresten NonStop bedre enn Smarties, mørk sjokolade er bedre enn lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. oktober 2003 #19 Del Skrevet 4. oktober 2003 Smarties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. oktober 2003 #20 Del Skrevet 4. oktober 2003 Smarties! Er sikker på at jeg kunne spist opptil flere rør med Smarties alene! m&m er jo kjempegodt også, og så har de så mye morsomt dilldall. Og de figurene er jo søte... Non Stop er jo....mørk sjokolade! Sånt jeg spiste i gamle dager da jeg ikke fikk tak i andre ting enn mørk kokesjokkis fra mammas hemmelige bakekakelager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå