Gå til innhold

Smarties, non-stop eller m&m?

-Fisken-

Hva liker du best?  

1. 1. Hva liker du best?

• smarties
      12
    • non-stop
      17
    • m&m
      28

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

M&M plain chocolate - Ingen over, ingen ved siden!

M&M med peanøtter.

Liker ikke de med mandler. I hvert fall ikke de med sånn kjekslignende greie inni. Ble så skuffet jeg...

Nonstop egner seg som (pepper)kakepynt.

Smarties har søte runde esker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de som selges i gule poser fra Freia med nøtter inni kun heter M . (De heter da vel kun M i Norge fortsatt - gjør de ikke det?.)

M&M kan altså både være med og unten nøtter og i mange farger. Jeg digger påskefargene. Pastellsjokolade for å matche påskepynten... Amerikanere er gjennomførte til tider!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen særlig forskjell på m og m&m? Før ville jeg sagt at jeg likte smarties best, men jeg er ikke så begeistret for snop med neonfarger.. :roll:

Vanlig m derimot *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske M&M's med Peanutbutter fyll - er de aller aller beste!! (synes jeg iallefall) :P så kommer norske M og så M&M's med peanøtter og sjokolade, så smarties, så non-stop.... yes!!

*jeg har tenkt mye på dette* hehe :P:roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Non- Stop er definitivt best! :P Synes Smarties smaker fargestoff jeg, men selvfølgelig, siden det er sjokolade, går det ned hvis jeg ikke har noe annet for hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen særlig forskjell på m og m&m? Før ville jeg sagt at jeg likte smarties best, men jeg er ikke så begeistret for snop med neonfarger.. :roll:

Vanlig m derimot *sikle*

M er sorte dingser mens m&ms er med farger og forskjellig smak.

Selv liker jeg NEVER-stop og NON-stop best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker best smarties, m&m uten nøtter inni og neverstop. klarer ikke velge en av disse. men liker smarties mye bedre enn nonstop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smarties! :hoppe:

Er sikker på at jeg kunne spist opptil flere rør med Smarties alene!

m&m er jo kjempegodt også, og så har de så mye morsomt dilldall. Og de figurene er jo søte... :)

Non Stop er jo....mørk sjokolade! Sånt jeg spiste i gamle dager da jeg ikke fikk tak i andre ting enn mørk kokesjokkis fra mammas hemmelige bakekakelager. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...