sinicola Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og har nå fått meg avatar, et bilde av Aron, vovsen min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gratulere, kjempe søt vovs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Og har nå fått meg avatar' date=' et bilde av Aron, vovsen min :D[/quote'] Hvilken rase er dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg gjetter på labrador, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 5. oktober 2003 Helt riktig, det er en hvit Labrador! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #9 Del Skrevet 5. oktober 2003 Så fin han er! Hvor gammel er han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. oktober 2003 #10 Del Skrevet 5. oktober 2003 Så søøøøøt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 5. oktober 2003 #11 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kjempe søt voffs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. oktober 2003 #12 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fin vofs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 5. oktober 2003 Han ble åtte år i juni,begynner å bli gammel ! Men han er verdens snilleste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #14 Del Skrevet 5. oktober 2003 Han har fortsatt noen gode år foran seg. Har kjent en del labradorer som ble godt over 15. Tror ikke du har noen ting å være redd for enda. Han ser ut som en skikkelig godhund! Frisk og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så godt å høre!! :D Den andre hunden vår døde for en liten stund siden,bare 16 måneder gammel!Har vært litt redd for den andre etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå