Dalmore Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #421 Del Skrevet 5. januar 2011 Kroppen sier nok veldig i fra, hegejenta. Ble oppkast både mandag, tirsdag og i dag. Mange rundt meg har begynt å si at det må være "psykisk", jeg er litt skeptisk til det. Jeg vil nemlig veldig gjerne være på jobb så lenge som mulig, jeg, og er kjempelei meg for at formen er sånn at jeg ikke kan være her 100 prosent lenger. Har mer tro på at de rolige startene vi hadde på feriedagene, der vi sov lenge, lå litt i sengen før vi sto opp, gikk til ferdig dekket frokostbord hos svigers (bortskjemt, sier du?), og så kunne sette oss rett i sofaen etterpå var bedre for meg enn litt mer hektiske morgener der jeg spiser kjapt, dusjer kjapt og kler på meg kjapt. Prøver jo å gjøre ting i et rolig tempo, men det blir nødvendigvis litt mer hektisk når man faktisk skal på jobb, og det tror jeg kroppen reagerer på. Uansett om det er psykisk eller ikke så er jeg skikkelig lei av det, og i dag brakk jeg meg så voldsomt at jeg begynte å blø neseblod samtidig. Da føler man seg ikke mye høy i hatten der man ligger på badegulvet! Men nå er jeg litt friskere, har kommet meg på jobb og fått i meg litt mat. Og så er det jo en helt spesiell dag i dag, siden vi skal på ultralyd om noen timer!!! Jeg gleder meg skikkelig til å se dem igjen og til å vite litt mer om dem, tror det blir veldig stas! Men vi har jo helt glemt å ha tipping her inne på kjønn! Det blir jo plutselig litt flere alternativer når det er to stykker der inne, hehe! Hegejenta, du går for en av hver? Da er du førstemann på tippelisten - og du er enig med Mannen! hegejenta Dalmoremannen Dalmorebestis Noen flere som vil være med på tipping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. januar 2011 #422 Del Skrevet 5. januar 2011 Så spennende med UL! Jeg vil gjerne tippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. januar 2011 #423 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg tipper også :babygutt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra med flere tippere! Da ser det vel sånn ut, hvis jeg får det til riktig: hegejenta DalmoreMannen Dalmorebestis Ripsy Lilly Selv tror jeg på to jenter, samme som besteforlovervennen min. Men jammen er det spennende at vi kanskje får vite det i dag, kjenner at det blir litt mer virkelig med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. januar 2011 #425 Del Skrevet 5. januar 2011 Du må ha masse lykke til på UL Dalmore! En ting er iallfall sikkert og det er at det er to Blir spennende å se om de små viser seg fram fra sine beste sider sånn at dere får vite om dere skal kjøpe blått eller rosa eller begge deler! Gleder meg til å lese oppdatering fra deg etter UL timen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er ganske så sikkert at det er to ja! Hvis ikke noe plutselig har skjedd med den ene da, men det tror jeg jo virkelig ikke! ... ser det står overalt at litt av vitsen med den ordinære ultralyden er å se hvor mange fostre det er der inne. Akkurat DET vet vi i hvert fall, selv om Mannen tuller med at det kan jo hende de finner en tredjemann inni der! Jeg er egentlig veldig opptatt av at man ikke skal kjøpe bare rosa og lyseblått, men merker jo selv hvor vanskelig det er å kjøpe helt nøytrale plagg. Satser på at det blir en salig blanding av lilla, fersken, oransj, rød, gult, rosa, grønn og brun hvis det blir jenter - eller grønn, brun, oransj, rød, hvit, blå, lilla og turkis hvis det blir gutter. Bare lyserosa blir litt for søtt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. januar 2011 #427 Del Skrevet 5. januar 2011 Helt nøtrale plagg er nesten ikke å oppdrive - og det er alt for mye som er lyseblått til smågutter. Mye av de røde og lilla klærne blir ofte jentete (med blondekanter osv). Så her har det blitt mye i ulike blånyanser hittil. (og mer blir det vel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. januar 2011 #428 Del Skrevet 5. januar 2011 Hmm, tror iallfall ikke det er to jenter, for jeg begynt å strikke noe blått (Ikke at det trenger å bety noe, for sist gang jeg strikket noe til noen før ultralyd strikket jeg kjole uten å tenke meg om, og det ble en gutt... Så den kjolen havnet i gaveesken, og jeg måtte strikke en jakke til gutten isteden) Så tipper en jente og en gutt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 5. januar 2011 #429 Del Skrevet 5. januar 2011 Lykke til på ul! Jeg tror du har en gutt og en jente i magen. Jeg syns det er ganske mye nøytralt babytøy. Det er verre å finne nøytrale plagg når de blir litt større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 5. januar 2011 #430 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg tipper en av hver jeg! Kjenner til det her med at kroppen føles mye bedre med rolige morgener, altså. Gravid eller ei: Jeg blir litt kvalm av stressende morgener... Du må ta det pent vet du, Dalmore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 5. januar 2011 #431 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg vil være med på tippingen! tipper jeg. Lykke til på UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. januar 2011 #432 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Her var det lenge siden jeg har vært. Så spennende med UL da. Håper de ikke er sjenerte og krysser beina eller noe. Jeg tipper to jenter. (har du forresten fått vite om de er eneggede eller toeggede? Eller får du kanskje vite det i dag? :klø: ) Endret 5. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare kjapt innpå etter en laaang økt på Riksen og litt trikkekaos på vei ned til jobb etterpå (dette ble en ineffektiv arbeidsdag, kan du si!). Men nå har vi sett dem begge to, og UL-damen var ganske sikker på at det er to friske og raske som turner rundt inni der! SÅåå lettet for at alt ser bra ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 5. januar 2011 #434 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Åååh, gratulerer!!! Er det ikke herlig å ha sett dem? Også så koselig med to da! :rødme: Endret 5. januar 2011 av ~Aravis~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. januar 2011 #435 Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer så mye med to små-berter i magen! Og herlig å se at alt står bra til med de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. januar 2011 #436 Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer! Tenk at du har to små jenter i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #437 Del Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk, søte dere!!!! Det var VELDIG fint å se dem igjen, selv om vi har sett dem to ganger tidligere, så er det likevel veldig stas. All ære til dere som holder ut å bare se barna en gang inni der, jeg hadde gått på veggen av å ikke vite! Det ble en lang økt med UL-maskinen, for først var det litt tekniske problemer, så gjemte den ene lille frøkna seg med ryggen ut og beina over hodet (hun skal bli sirkusartist, tenker jeg! ), og så slet UL-damen med å se hjertet hennes skikkelig. Altså, hun så hjertet, og at det var fire kamre, men synes ikke hun så blodårene inn til hjertet ordentlig. Dermed var det bare for mammaen å gå seg en god tur, drikke litt kaldt og legge seg ned igjen. Da hadde sirkusartisten snudd seg helt rundt, og vips var det litt lettere å se både blodårer og at det mest sannsynlig var en jente det også. Ikke enkelt når det er to stykker inni der, alt tar litt lenger tid og den ene kom bort og dultet borti søsteren sin hele tiden. Det aller aller viktigste er jo at de er friske og sunne, og sånn ser det jammen ut! Antagelig er de litt store for alderen, siden terminen ble satt fram til 8. juni. Vi er ganske sikre på unnfangelsen siden vi vet når eggløsningen var, så jeg tipper at de bare er bittelitt store nå. Og det er jo bare fint, med tvillinger er det bare bra med all den vekten de kan få. To stk på fem kilo blir det jo ikke uansett, mener jeg! Nå er jeg bare veldig lettet og lykkelig, og skal bestille meg litt garn for å få i gang pinnene skikkelig! Så søt du er som har begynt å strikke, Chica!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 5. januar 2011 #438 Del Skrevet 5. januar 2011 Å så herlig å høre. Gratulerer så masse! Tenker det var kjempestas å se de to jentene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 5. januar 2011 #439 Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer med to jenter! Vet dere om de er en- eller toegget? Det tar alltid lang tid på ultralyd med alle målinger og greier. Og jo større de blir, dess vanskeligere blir det å måle de skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. januar 2011 #440 Del Skrevet 5. januar 2011 Selvfølgelig må jeg strikke, snuppa mi har på seg Dalmore-toppen sin idag, så fin Så er det bare å prøve å finne på noe som du ikke lager selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå