AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Del Skrevet 31. august 2010 Noen andre som har noen svarte hår rundt brystvortene? Det er skikkelig ekkelt og irriterende og napper med en gang de kommer fram. Er snakk om kanskje 10 stk på hver pupp. Hvordan fjerner dere dem? Og jeg er jente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #2 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har sånne! Har noen helt lyse, myke hår, og 3-4-5 litt tykkere, svarte hår som popper frem med jevne mellomrom. Jeg bare napper de når de kommer, og tenker ikke noe mer over det. Hårvekst er hårvekst, alle har det i større eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #3 Del Skrevet 31. august 2010 å også slike hår rundt brystvortene. følte meg såå mislykka da, men må jo bare nappe. når først var så lite smart å begynte. de veks jo mer å mørkner når en begynne å gjør noe med de sånn er det jo med all vekst a hår på kroppen godt det ikke bare meg som slit med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Del Skrevet 31. august 2010 Det er helt vanlig Jeg har to tre slike hår selv og napper dem. Kroppen er nå sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #5 Del Skrevet 31. august 2010 Dette er helt normalt! Jeg napper de bare ut når de dukker opp. Forøvrig stemmer det ikke at man får mørkere og tettere hårvekst av å fjerne hår på kroppen. Da skulle jeg med min mørke, tette hårvekst sett ut som en apekatt. Kroppshåret mitt er like mørkt og tett som det var før jeg begynte å fjerne det, no more no less... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå