Floga Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Da er jeg nyregistrert her, woho! Ser frem til å følge med på saker og ting her inne, kanskje til og med å kunne komme med nyttige tips! Hvem er du, floga? Æ e ein scikkele floga, i ordets riktige forstand Floge'mæ Floge'dæ Floge'de Floge'du ! Kvinne, 26 år, liker lange turer på stranden, klassisk musikk, kose i armkroken din, bli bundet fast med håndjern og at du er mann nok til å grine. KUN seriøse hendvendelser. IKKE sosialklienter! Næida! Beklager til alle dere som ble håpefulle, men jeg er nok opptatt! *vise frem ringefingeren* Lite sannhet litt oppi der, men det er sant at jeg er 26 år. :blunke: Kanskje jeg liker lange turer på stranden, det vet jeg ikke, har liksom ikke fått prøvd så mye slikt. Er desverre lite med strender her jeg bor. (Må få lov å si at det er lite strender i Norge generelt!) Hvem er dere, da? Pssst! Jeg kan være farlig, så pass dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Velkommen hit Floga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Velkommen hit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det var da en forfriskende, dramatisk og voldsom 'måde' å presentere seg på da! Hyggeligt! *klapper i hendene* =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 Aijm førrfrisckande! *helle kald punsj på alle som titter innom* EnJoy! Hihi! Jaja, men nok fjas, fortell meg hvor det er mest liv her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 Alkohol!!!! SYND!!! Sa prestinne-Vigfa og drakk all altervinen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 Woho tilbake! Da gjenstår spørsmålet: Hva er en floga? Er det noe dialektgreier jeg ikke forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 kose i armkroken din :o Velkommen til KG Floga! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 :D Velkommen til oss, Floga! Hvor det er mest liv? Det må vel være på snikk-snakk, kanskje? I hvert fall hvis du vil være litt usaklig iblant! Vil du være saklig, er det bare å klikke på "vis nye innlegg", og da får du jo oversikten over "hvor det skjer" til en hver tid! Ellers finnes jo alltids chat'en... Håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Velkommen Floga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ordet floga kommer av TO ting... Det sørlandske ordet for flue/fluen og et nordlandsk "banneord" "di floga!" Æ kain baijnne, æ! Noen som klarer gjette seg til hva avataren min skal forestille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vælkømmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 :D Velkommen til oss, Floga! Hvor det er mest liv? Det må vel være på snikk-snakk, kanskje? I hvert fall hvis du vil være litt usaklig iblant! Håper du vil trives! Hvis jeg vil være litt usaklig iblant, oinæmmen, hørtes nesten ut som en invitasjon Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 Liker ikke insekter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 *Vifter vekk flua* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 *klistre beina godt fast på veggen* You can't get me, you can't get me! Nanana-na! Me har same voice som the flue in Meet the feebles!! Meet the feebles!! Meet the feebles!! *nynne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 *rekker opp hånden* Ja, jeg se hva avataren din er! Måtte tenke i tre sekunder da men.. Vil bare si at jeg har som policy å ikke drepe fluer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå