AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har endelig bestemt meg for å komme meg ut av spiseforstyrrelsen jeg har slitt med i ca. 5 år. Anoreksi, kombinert med overspisingskick. Ingen av mine nærmeste (venner og familie) har visst noe inntil nå. Jeg venter på legetime, for å få videre henvisning til en spesialistavdeling for spiseforstyrrelser. I mellomtiden er jeg litt usikker på hvordan jeg skal leve.... Tidligere har jeg jo telt kalorier, trent med pulsklokke for å se hvor mange kalorier jeg har forbrent osv. Dere som har vært gjennom det samme: Trente dere i "behandlingsperioden", eller la dere treningen helt og fullt i fra dere? Jeg kan jo begynne med å trene uten pulsklokke, og ikke trene for å forbrenne kalorier. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #2 Del Skrevet 30. august 2010 lykke til! :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. august 2010 #3 Del Skrevet 30. august 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneD Skrevet 3. september 2010 #4 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tror ikke du klarer og bør heller ikke legge fra deg alt med en gang. Det kan du kanskje klare i en uke eller to, men så får man som oftest et smell tilbake. Jeg ville bare tatt det som det kommer, satt noen små mål for hver dag. Nå vet jeg jo ikke akkurat hvordan du har det, men sånn begynne med å si til deg selv at du skal spise ett måltid for dagen, som du skal beholde. Jeg vet hvordan det er, har selv hatt sf i 7-8 år... Det er et helvette, men hvis du er motviert nok så kommer du deg ut av det. Hvis du vil - klarer du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå