mowgli Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen som går på p-piller uten stopp her? Så mensen aldri kommer tenker jeg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gjorde det ifjor - dvs hoppet over en periode da vi skulle til Bulgaria på ferie. Èn måned er greit....men ALLE?! Hva er cluet i det, liksom??! Vet da søren om det er så lurt å gå kontinuerlig på p-piller uten stopp FOR lenge.... Sjekk med legen din du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Jeg leste i en artikkel i KK for en stund siden at den mensen en har med p-piller er "falsk mens" og det gjør derfor ingenting å ikke få den.. Må være utrolig deilig å slippe å ha mensen i hele tatt tenkte jeg... nå har jeg begynt på synfase og lurte på om noen visste om jeg kan spise de uten stopp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vet det er mulig, men hvorfor det egentlig? Da hadde jeg heller satset på p- sprøyte heller noe om jeg virkelig aldri ville ha mensen. Men det jo greit å hoppe over en gang i mellom. Tror det er sunt for kroppen å miste litt blod jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 P-sprøyten er nok ikke noe alternativ dersom du ikke ønsker mens, veldig mange får uregelmessige små blødninger over lengre perioder av gangen ved bruk av sprøyten. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg desverre, kan du ikke bare spørre legen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pandore Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 :D Jeg har tatt p-piller uten stopp en stund, mener at det ikke har så stor betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dette ville jeg undersøkt med fastlegen, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Håper d ikke ligger noe gammelt blod å råtner i den der livmoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://www.femme.no/helse/0209163019.cfm?c...nt=9905&fx=9905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina_ Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg prøvde å hoppe over noen måneder.. det hele endte med at brystene ble ømme, smerter i livmoren, ekstremt ustabilt humør, enormt sukkerbehov osv osv.. legen sa at jeg rett og slett hadde fått i meg alt for mange hormoner. jeg måtte slutte med pillene i 2 måneder for at kroppen skulle få komme seg. Så jeg anbefaler det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvilket p-pille merke gikk du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja, det ville ikke jeg gjort. Men det er min mening, jeg mener det har stor betydning faktisk. Kroppen trenger en pause fra disse hormonene. Faktisk er p-sprøyte et bedre alternativ hvis det passer, fordi det går mer direkte og ikke tilfører like mye hormoner (har jeg hørt da, men vet ikke sikkert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kan umulig være spesielt lurt..... Ikke noe jeg ville eksperimentert med ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina_ Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gjest: Jeg brukte Trionetta. Har tenkt på å bytte til en annen type, men har aldri kommet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er bare så utrolig deilig å slippe mensen innimellom. Jeg bruker Yasmin og har av og til hatt behov for å utsette mensen. Så lenge jeg går på disse p-pillene får jeg ingen ekte mens. Så egentlig skjønner jeg ikke helt hvorfor man må ha et opphold for å få mensen. Jeg har ikke utsatt mensen mer enn ett brett av gangen og vet ikke hvor lenge jeg kan ta de kontinuerlig uten å få blødning. Får spørre legen min neste gang jeg skal dit. Da jeg gikk på Trinordiol fortalte legen at etter det tredje brettet ville jeg begynne å få blødninger. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå