-Jiinxs- Skrevet 17. februar 2012 #41 Skrevet 17. februar 2012 Jepp. I episoden "Mystery vs. History". Og hva var konklusjonen der mon tro? At det ikke kommer noe godt ut av det, om jeg husker rett ;P Er vel bedre å lage sin egen mening om en person, enn å lese hva andre syntes om personen du dater elns.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #42 Skrevet 17. februar 2012 jeg googler jo alt annet i livet mitt og på jobb, så hvorfor ikke en date?
Gjesten Skrevet 18. februar 2012 #43 Skrevet 18. februar 2012 At det ikke kommer noe godt ut av det, om jeg husker rett ;P Er vel bedre å lage sin egen mening om en person, enn å lese hva andre syntes om personen du dater elns. Nettopp
solch Skrevet 20. februar 2012 #44 Skrevet 20. februar 2012 Jeg gjør dette alltid Slik fant jeg ut hvor han bodde, hvor han jobbet, hva han har gjort tidligere i livet, når sønnen hans var født, når han har bursdag, hvor eks-dama hans jobber, Hvor gammel hun er, hvordan hun ser ut, hva han tjener. Han har ikke facebook. takk og lov for det egentlig..
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2012 #45 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jeg gjør dette alltid Slik fant jeg ut hvor han bodde, hvor han jobbet, hva han har gjort tidligere i livet, når sønnen hans var født, når han har bursdag, hvor eks-dama hans jobber, Hvor gammel hun er, hvordan hun ser ut, hva han tjener. Han har ikke facebook. takk og lov for det egentlig.. Hva snakker dere om på date da, hvis du har funnet ut alt dette på forhånd? Jeg må si jeg hadde blitt litt creeped out hvis jeg går på første date med en fyr og han hadde visst alt dette om meg på forhånd:/ Endret 20. februar 2012 av Maria_Marihøne 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #46 Skrevet 20. februar 2012 Hva snakker dere om på date da, hvis du har funnet ut alt dette på forhånd? Jeg må si jeg hadde blitt litt creeped out hvis jeg går på første date med en fyr og han hadde visst alt dette om meg på forhånd:/ Da er nok du den eneste. De fleste hadde blitt sjarmert om du er så attraktiv at folk bruker tid på å researche deg på internett. Håper du forblir singel eller finner deg en gørrkjedelig tafatt mann som ikke bryr seg om deg.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2012 #47 Skrevet 20. februar 2012 Da er nok du den eneste. De fleste hadde blitt sjarmert om du er så attraktiv at folk bruker tid på å researche deg på internett. Håper du forblir singel eller finner deg en gørrkjedelig tafatt mann som ikke bryr seg om deg. Oi, det var da voldsomt. Hvorfor så gretten? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #48 Skrevet 20. februar 2012 Oi, det var da voldsomt. Hvorfor så gretten? For at det er slike prippne politisk korrekte folk som deg som ikke setter pris på menn som vier folk interesse. Du er vel den som tror at alle som googler deg er voldtektsforbrytere og tenker bare på sex. Sånne som deg gjør meg kvalm.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #49 Skrevet 20. februar 2012 For at det er slike prippne politisk korrekte folk som deg som ikke setter pris på menn som vier folk interesse. Du er vel den som tror at alle som googler deg er voldtektsforbrytere og tenker bare på sex. Sånne som deg gjør meg kvalm. Er du helt rar eller? Snakk om å overreagere! 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #50 Skrevet 20. februar 2012 For at det er slike prippne politisk korrekte folk som deg som ikke setter pris på menn som vier folk interesse. Du er vel den som tror at alle som googler deg er voldtektsforbrytere og tenker bare på sex. Sånne som deg gjør meg kvalm. Å google folk er faktisk helt normalt. Du blir ingen creepy stalker av den grunn. Dessuten er alt som ligger ute på nett offentlig. Jeg ville synes en person viste særs lite interesse om han/hun ikke en gang gadd å google meg mens man kjeder seg foran PCen.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #51 Skrevet 20. februar 2012 Å google folk er faktisk helt normalt. Du blir ingen creepy stalker av den grunn. Dessuten er alt som ligger ute på nett offentlig. Jeg ville synes en person viste særs lite interesse om han/hun ikke en gang gadd å google meg mens man kjeder seg foran PCen.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #52 Skrevet 20. februar 2012 Var det morsomt? Jeg er en meget intr personlighet må vite! :gjeiper:
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2012 #53 Skrevet 20. februar 2012 For at det er slike prippne politisk korrekte folk som deg som ikke setter pris på menn som vier folk interesse. Du er vel den som tror at alle som googler deg er voldtektsforbrytere og tenker bare på sex. Sånne som deg gjør meg kvalm. I jøsse navn. Nå ilegger du meg mange meninger jeg ikke har, du. Er det sånn at du faktisk blir litt fornærma om en date ikke har googla deg på forhånd? 2
solch Skrevet 20. februar 2012 #54 Skrevet 20. februar 2012 Hva snakker dere om på date da, hvis du har funnet ut alt dette på forhånd? Jeg må si jeg hadde blitt litt creeped out hvis jeg går på første date med en fyr og han hadde visst alt dette om meg på forhånd:/ Hehe, mye man finner ut bare ved å google navnet på noen. Er nødvendigvis ikke før en første date, hadde kjent denne mannen en stund. Også var ikke helt sikker på om han faktisk hadde dame eller ikke, men det finner man fort ut med et lite googlesøk. Også får man med seg mye ekstrainformasjon på veien. Er vell ikke så vanlig å si til en person at man har googlet vedkommende heller da, så informasjonen man finner på nettet kan man holde for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #55 Skrevet 20. februar 2012 Jeg gjør dette alltid Slik fant jeg ut hvor han bodde, hvor han jobbet, hva han har gjort tidligere i livet, når sønnen hans var født, når han har bursdag, hvor eks-dama hans jobber, Hvor gammel hun er, hvordan hun ser ut, hva han tjener. Han har ikke facebook. takk og lov for det egentlig.. Hvordan finner du så privat informasjon hvis vedkommende ikke har Facebook en gang?
solch Skrevet 20. februar 2012 #56 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Hvordan finner du så privat informasjon hvis vedkommende ikke har Facebook en gang? Han ringte meg fra et telefon nr jeg ikke var kjent med en gang, jeg søkte det opp og det kom opp arbeidsplassen hans, og eks dama hans hadde ei hjemmeside fra 2 år tilbake, med mye privat informasjon og bilder. Søker man opp navnet hennes kommer arbeidsplassen hennes opp. Ellers finner jo man alltids lønningene hans på skattelisten. Og gulesider er fin til å sjekke andressen til folk. Er ikke vanskeligere enn dette. Endret 20. februar 2012 av solch
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå