Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1961 Skrevet 4. februar 2011 Jeg åpner et av vinduene ja Vi har 4 års jubileum
Neytiri Skrevet 4. februar 2011 #1962 Skrevet 4. februar 2011 okey, men han vil nok sove veldig bra med friske luften......håper jeg for 4års jubileum!!! kos dere!
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2011 #1963 Skrevet 4. februar 2011 Koselig, gratulerer med 4år Kos dere ikveld
Dine Skrevet 4. februar 2011 #1964 Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer med 4 års jubileum!!! Så koselig!! Vi skal også ha biff, så kan feire dere litt vi også Vet du forresten årsavgiften på Elixia? Vurderer Nautilus siden det trolig er billigere og nærmere, men fant ikke ut Elixias avgift...
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1965 Skrevet 4. februar 2011 Tuane takk dere Baby er i seng, og mannen på kjøkkenet. Jeg sitter i sofaen. Akkurat slik det skal være Nautilus er mye billigere! Nautilus har ca 260 kr i mnd, mens Elixia har 560, tror jeg.
Dine Skrevet 4. februar 2011 #1966 Skrevet 4. februar 2011 Da får jeg sjekke ut det.. Står 360kr på Nautilus sine sider.. Fant ut at det kan være like greit, for mannen slutter jo tidlig og da kan heller han passe babyen enn at det skal koste såpass mye mer bare pga det da..
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1967 Skrevet 4. februar 2011 Ok, da har nautilus gått opp da. Jeg var medlem der for et år siden. Tror det kan være lurt å ta nautilus istedenfor Elixia ja Ellers så har du jo et annet senter borte hos deg også. Over Rimi, tror jeg. vet ikke hva det heter, men der er det ganske billig og ingen binding
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1969 Skrevet 4. februar 2011 Middagen var helt usannsynlig god Kjøttet var så mørt at det nesten smeltet, og vi hadde asparges og sopp og løk til. Og pommes frites og bearnaise da Mener det var en av dere jeg skulle gi en link over størrelse på de forskjellige vognene? Her er den Vognen min er faktisk en av de største, 89 cm lang. Og jeg har allerede byttet den ut med sittedelen Prøver å få tak i en billig godt brukt Simo vogn nå som sovevogn til barnehagen og verandaen før han starter i barnehage
pusla Skrevet 4. februar 2011 #1971 Skrevet 4. februar 2011 Grattis med fire år Vogna mi står ikke på den oversikten, men jeg tror den skal holde ut vinteren. Tulla mi legger jo mest på seg i bredden så
Pupsilure Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1973 Skrevet 5. februar 2011 Tusen takk, dere Grattis med fire år Vogna mi står ikke på den oversikten, men jeg tror den skal holde ut vinteren. Tulla mi legger jo mest på seg i bredden så Nå har Goffel akkurat hatt bæsj i håret og bak øret Det skjedde selvfølgelig et uhell mens han hadde på seg ullbody og ulldress Skylte klærne med en gang, og tok på flekkfjerner, skal kjøre det i maskinen snart. Babyen ble puttet i vasken og badet. Det rare er at det nesten ikke var noe bæsj i bleia, alt var utenfor. Bleia var akkurat satt på, og jeg syns det så ut som den satt som den skulle. Men den lakk ved ryggen... Natta var fin Snille babyen sov i 8 timer, fra 20-04. Fikk mat og sov i 2 timer til Nå har han fått avokado, men ville ha en liten pause i spisingen. Mye morsommere å leke Nå skal han straks få sviskemos, og så er det lur i vogna ute Er spent på om jeg får til å legge han. Han har ikke vist noen tegn til å være trøtt, men han har vært våken i litt over to timer nå, så jeg tror jeg skal bestemme at det er på tide med en lur uansett :jepp: Har spist kake til frokost
Mammatrollet Skrevet 5. februar 2011 #1974 Skrevet 5. februar 2011 En riktig god helg ønskes dere alle! :happy: Deilig at Goffel sov så lenge! Og kjenner til det å få bæsj på ullklær.. Er som regel ikke bare å hive det i vaskemaskinen heller. Nå vasker jeg all ulla for hånd da, for har en del Nøstebarn-ull. Men heldigvis holder det seg til sjeldenhetene her i gården. Hvordan går det med låsningene hans? Her går jeg med konstant frykt for at de skal komme tilbake nå som han har begynt å bevege seg mer. Hehe. Satser på at de holder seg unna, men merker nok fort om det blir et tema igjen.
Pupsilure Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1975 Skrevet 5. februar 2011 Hei mammatrollet Går bra med låsningene, han er friskemeldt fra manuellterapien nå, men ser at han ikke er 100%. Litt ekkelt å tenke på at det skal komme tilbake. Men regner med at det går greit å løse opp i det da også. Skikkelig dyktig hun vi har vært hos! Går det bra med dere? Nå har lille vidunderet sovnet ute i vogna på verandaen igjen jeg trillet bittelitt, og satt han fra meg. Gikk inn og satt på maskinen med ullklær (så ut som flekkfjerneren hadde gjort jobben sin ) og da jeg kom tilbake hadde han sovnet Hadde ikke trodd det skulle bli så enkelt altså!
Neytiri Skrevet 5. februar 2011 #1976 Skrevet 5. februar 2011 ohhh så flink Gofflus er å sove!!! Å sove ute gjør underverket vettu!
Pupsilure Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1977 Skrevet 5. februar 2011 Han sov i to timer Våknet og er blid som en sol Jeg har vært å kjøpt en brukt Simo kombivogn til verandaen nå. Greit å slippe å dra vogna gjennom leiligheten, og så trenger vi jo uansett en til barnehagen etterhvert. Kjempefin vogn, for 650 kr Har jo alltid ønsket meg en Simo kombivogn, syns de er så utrolig fine og se på, og så god fjæring
Pupsilure Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1979 Skrevet 5. februar 2011 Velkommen hjem, Mokkon Og god helg
Pupsilure Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1980 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Han ble visst trøtt igjen allerede han La han i den nye vogna, og gynget i et minutts tid, og så sov han Jeg er SÅ fornøyd med dette her altså Håper det fortsetter sånn Litt overrasket over at han ville sove igjen så fort. Han var bare våken i litt over to timer. Hittil i dag har soving og måltider sett slik ut: 6.15 - stå opp, pupp 7.30 - sviskemos + avokado 9-11 sove ute i vogna 11.30 pupp + 75 ml grøt på flaske + ca 25 ml vann 13.15 - 14.30 sove ute i vogna 14.30 - pupp 16.45 - litt pupp 17-17.40 sove ute i vogna 17.45 - pupp 18.30 - grøt 19.15 - 200 ml MME 19.30 - sovnet Jeg har byttet ut stellevesken men en annen en som jeg ikke har brukt enda. Syns det er så gøy å bytte ut, og lage nye systemer. Mannen er helt motsatt. Når han har funnet noe som fungerer vil han ha det sånn for alltid. Endret 5. februar 2011 av Pupsilure
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå