Neytiri Skrevet 2. februar 2011 #1921 Skrevet 2. februar 2011 Hei, gleder oss skikkelig å møte dere Goffel i morra, Tenk det blir en god blanding av barn denne gangen. Devilina kommer med W Vi tar toget in til oslo! Har du faste måltider på Goffel nå?? altså morgen kveld......lunsj middag.....eller noe sånt? her har vi jo lunsj og middag fast, og merker hvis vi ikke holder oss innen en viss tidsramme blir hun sulten uansett om hun får pupp hele tiden.........men når hun får fast føde er det vel ikke mye hun får, men virker som hun trenger det hvis du skjønner.......så ja kanskje han bare trengte mer en pupp
Pupsilure Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1922 Skrevet 2. februar 2011 Kjempefint at vi blir såppas mange da Pupsilure + Neytiri + Dine + Siebaeo + Pusla + Devilina + Jeg reserverte bord for 6 stk, så det var godt beregnet Nei, han har egentlig ikke noe faste måltider. Men han får stort sett sviskemos på morgenen, og alltid MME til kveldsmat. Men bør nok innføre noen faste måltider snart ja!
pusla Skrevet 2. februar 2011 #1923 Skrevet 2. februar 2011 Blir spennende å møte alle, jeg er jo litt "ny" for dere, men vi har jo noe felles De er nå vanedyr, så det kan være sviskemosen han ville ha, ja. Jeg har merket det litt på tulla også, hvis vi først har begynt med noe så er hun gjerne urolig om det ikke blir sånn.
Pupsilure Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1924 Skrevet 2. februar 2011 Alle er veldig hyggelig, og det blir nok ikke snakk om så veldig mye annet enn babyer tenker jeg Går nok helt bra selv om du ikke "kjenner" så mange Goffel har sovnet. Han Spiste 190 ml MME, rapet skikkelig og sloknet Glemte å skrive om natten som var; han fikk påfyll av pupp kl 23 da jeg la meg, og han våknet 4.15 for mer mat. Etter maten ville han ikke sove mer :dåne: Lot han sutre litt, og prøvde å amme han i søvn på nytt, og da sov han i et par minutter bare. Så vi ble nødt til å stå opp da Mannen stod opp 6, og da var Goffel allerede trøtt. Men mannen ville jo leke litt med han, så vi sovnet ca 7, og sov til 9 begge to
Dine Skrevet 2. februar 2011 #1925 Skrevet 2. februar 2011 Den syke kaninen ble igjen her ja - så den er allerede lagt i stellevesken for at den ikke skal bli glemt i morgen Så etter lignende leke på babyshop istad, med den lyden, men fant ingenting, så får heller se i en annen avdeling feks.. Deilig lyd det der Kan sjekke ut t-banetider nå, så finner vi ut hvordan vi gjør det Prøver å få brent cden nå også, skal se hva vi får til. Uansett tar jeg med den til deg i morgen den også Koselig at flere blir med i morgen!
Jesse Skrevet 2. februar 2011 #1926 Skrevet 2. februar 2011 Kos dere masse på treff imorgen jenter! Håper jeg har mulighet til å få vært med neste gang
Dine Skrevet 3. februar 2011 #1927 Skrevet 3. februar 2011 Kos dere masse på treff imorgen jenter! Håper jeg har mulighet til å få vært med neste gang Håper det ja
Pupsilure Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1928 Skrevet 3. februar 2011 Kanskje vi kan ta en tur innom Riktige Leker etterpå også, der har de Kaninen, Dine (hvis Lilletassen får lov å ha en så stygg leke da ) Men jeg må bare advare om at vi kommer til å bli der inne en stund altså Natten var sånn halvveis grei. Han sovnet 18.30. Våknet 21 for mat. Han skreik så intenst, og roet seg ikke da jeg tok han opp. Var helt forferdelig! Mannen kom løpende også (vi lå i senga og så på tv) og lurte på hva i alle dager som foregikk! Han sovnet igjen ved puppen og våknet igjen kl 3. Han spiste, og så virket det som han fikk problemer med magen Det endte i hvertfall med at han ikke sovnet før 5 Ville stå opp 7. Ang skrikingen kl 21, så tror vi han har hatt mareritt. Han virket så redd, og hyyyylte. Nå skal han få sviskemos, og jeg skal dusje og gjøre meg klar. Drar hjemmefra om to timer. Gleder meg til treff!!
pusla Skrevet 3. februar 2011 #1930 Skrevet 3. februar 2011 Her sover tulla enda, men vi skal nok bli klare til treff
Neytiri Skrevet 3. februar 2011 #1931 Skrevet 3. februar 2011 Så koselig å se dere igjen i dag! Jeg og Devilina skulle innom riktige leker men fikk så dårlig tid å rekke neste tog ....men skjønner det kanskje er like greit da jeg ikke har penger å kjøpe noe Dere får absolut si ifra om dere skal noen gang på harrytur......tar en tur å kikker på dere da p.s bla blajadabada *hilsen Bumba til Goffel*
pusla Skrevet 3. februar 2011 #1933 Skrevet 3. februar 2011 Takk for i dag!! Jeg visste ikke at det bare var jeg som ikke kjente noen fra før, men jeg hadde det hyggelig Og en syke kaninen er en hit
siebaeo Skrevet 3. februar 2011 #1934 Skrevet 3. februar 2011 p.s bla blajadabada *hilsen Bumba til Goffel* *kremt* Bolla er misunnelig! Don´t she like big boys..?? Samtidig.. Bolla kan jo ikke en gang velte et bittelite vannglass enda så skjønner forsåvidt at hun liker litt eldre og mer erfarne gutter.. Blir mer moro når mamma må tørke seg i rumpa på restaurant!
Neytiri Skrevet 3. februar 2011 #1935 Skrevet 3. februar 2011 *kremt* Bolla er misunnelig! Don´t she like big boys..?? Samtidig.. Bolla kan jo ikke en gang velte et bittelite vannglass enda så skjønner forsåvidt at hun liker litt eldre og mer erfarne gutter.. Blir mer moro når mamma må tørke seg i rumpa på restaurant! haha Goffel skulle vise seg frem for Bumba skjønner du, måtte finne på noe til å få henne å le! Bolla MÅ da være våken for å sjarmere henne
pusla Skrevet 3. februar 2011 #1936 Skrevet 3. februar 2011 Bolla burde kanskje forsøkt å sjarmere Trulta mi i stedet, hun er iallefall ikke for liten for han
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1938 Skrevet 4. februar 2011 Takk for i dag!! Jeg visste ikke at det bare var jeg som ikke kjente noen fra før, men jeg hadde det hyggelig Og en syke kaninen er en hit Veldig hyggelig å treffe deg Vi har hatt et treff før, men ikke med akkurat samme gjeng. Og så har jeg og Dine og Siebaeo møttes noen ganger før, cafebesøk og kino. Og Devilina og neytiri har møttes endel ganger Og så møtte jeg jo Neytiri i en annen setting for et par år siden Bra at Kaninen falt i smak *kremt* Bolla er misunnelig! Don´t she like big boys..?? Samtidig.. Bolla kan jo ikke en gang velte et bittelite vannglass enda så skjønner forsåvidt at hun liker litt eldre og mer erfarne gutter.. Blir mer moro når mamma må tørke seg i rumpa på restaurant! Takk for i går Kjempe koselig
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1939 Skrevet 4. februar 2011 Vi la oss tidlig i går alle tre Goffel sovnet ca 20. Han våknet 22 og fikk mat. Jeg var nok litt rask med puppen, for jeg våknet av at han skrek, og da tror jeg han har skreket lenge. Og så er jeg så i ørska at jeg ikke skjønner helt hva som skjer. Egentlig burde jeg ikke gitt pupp da. Han våknet igjen 3.15. Lå å småsutret i 15 minutter. Håpet han skulle sovne igjen, men gjorde ikke det, og da gikk jeg inn og gav begge puppene. La han ned våken ca 4, og han sovnet ikke, eller muligens litt. Hørte han snakka litt en stund, men så sovnet jeg selv. Våknet 4.45 av at han skreik. Prøvde med vann, prøvde å roe han ned og legge han, men han ville ikke. Til slutt fikk han puppen og sovnet bittelitt. Han hadde bare sovet ca 9 timer den natten, så jeg syntes at han burde sove mer. 5.45 gav jeg opp, og tok han med ut i stua. Mannen hadde han fra 6-7.30. Fikk han opp i sengen min 7.30 og vi sov med pupp i munnen i en time. Han har vært litt ustabil i dag, og jeg har gitt masse sviskemos og litt grøt, for å se om det var sult som var problemet. Ikke helt sikker egentlig Vi har klippet negler, lekt på matta, og nå er han lagt. Ble endel skriking, men tror han har sovnet nå. Han trenger nok en ny skrikekur igjen. Han har blitt puppet så mye i søvn i det siste, at han ikke helt klarer å finne roen selv. Han klarer det noen ganger, men ikke like ofte som før. Prøver å manne meg opp til å la han skrike. Det er ikke noe gøy Men det gjør ting enklere for både oss og Goffel. Lurer på å dra til Barnas Hus og reklamere på bamsen med hjertelyd i dag. Den har blitt ødelagt etter to mnd. Håper ikke det blir vanskelig. Jeg har jo ingen kvittering, for det var gave fra tanten min Droppet bassengtreningen i dag, for jeg har tantebesøk fortsatt....
Neytiri Skrevet 4. februar 2011 #1940 Skrevet 4. februar 2011 Har aldri fått Bumba til å sovne uten pupp, ser ike det som en negativ ting så lenge hun er så liten enda, tror det kommer av seg selv.......men nå er jeg ikke like flink som deg å la noen passe hehe så vet ikke hvordan det hadde vært hos andre Håper dere fåår en fin fredag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå