Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om han farget håret sitt i samme slengen som bæsjingen??? :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilletassen bæsjet også gjennom i stad, men heldigvis er ikke han opptatt av fingre og tær enda, så her er "problemet" bare at han sparker foten oppi det.. hehe

Men det gikk jo fint da og er morsomt når det ikke er så ofte ;)

Gjest ~Milla~
Skrevet

hahaha, synes jeg ser Goffel på stellebordet.. :fnise:

Me too :fnise:

Skrevet

:fnise:

Heldigvis ikke ofte nei. Var nesten så jeg hentet kameraet ;) Man må bare le av det, selv om man har mest lyst til å grine!

Vi har vært på IKEA en tur. Goffel sovnet jo rett før jeg dro, så jeg vekket han da jeg skulle ta på han yttertøyet. Sovnet igjen i bilen, og ble vekket ti minutter senere av at vi kom frem. Inne på IKEA klarte han ikke å sove, måtte følge med på alt og alle. Etter en time ble han kjempegrinete, og jeg fikk han ikke til å sove i vogna. Så jeg bestemte meg for å dra hjem. Sa hadet til de andre og trillet mot utgangen. Da sovnet han selvfølgelig :rolleyes: Men jeg ville dra hjem uansett. På med lue siden vi skulle ut... Våken og illsint baby igjen. Sovnet fort, og så over i bilsetet :dåne: Syns SÅ synd på han :sukk: Angrer på at jeg ikke lot han sove lenger før vi dro hjemmefra, eventuelt møtte venninnene mine igjen.

Skrevet

Sånne dager hvor det er mye inn og ut av bil og vogn og sånt, så får jeg også dårlig samvittighet. Ikke rart de blir litt grinete av det, når de først har sovnet og så må vi vekke dem hele tida. Og typisk at han sovna når du først hadde bestemt deg for å dra hjem, ja ;)

Jeg skal møte barseljentene i morra og da bestemmer jeg meg for om jeg skal på treff med dere på torsdag eller på babysang. Tror det blir babysang, men det hadde vært gøy å møtt dere også. Typisk at ting skal skje samtidig :roll:

Skrevet

Tanta har meldt sin ankomst. Denne syklusen var 33 dager. Er vant med 25-26 dagers sykluser fra før :)

Gleder meg til Greys i kveld :nigo: Var så spennende sist! :hoppe: Droppet treningen jeg, for hun jeg trener med er syk. Har bestilt meg en treningsmatte fra en babybutikk faktisk <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Står at den ikke skal brukes til babyer, men kommer nok til å bruke den litt allikevel, men passe på at han ikke får løs noen biter. Den var så billig, og frakten var superbillig også; 32 kroner! Og den blir levert på døren <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'> Fikk sms fra Tollpost i stad. De må vel tape penger på å sende den til meg?

Hadde ikke hørt om den nettsiden før jeg tilfeldigvis kom over den i går. Men ser at de leverer til blant annet babyshop, og mange andre babyutstyrsbutikker. Var flere gode tilbud der, så anbefaler å gå inn å titte :)

Skrevet

Wow! Det var billig! Lurer på å bestille den selv.. Men jeg har egentlig lyst på en som er mer kvadratisk. Tror de er ganske dyre da.. Mange bra tilbud på den nettsiden! :jepp:

Gleder meg til Greys jeg og!! :hoppe: Det var jo helt texas der sist! :dåne:

Dere, jeg må komme litt sent på torsdag.. :sjenert: jeg har fått tilbud om å begynne på et yogakurs (med baby), som varer til 12.30. Men det er i byen så jeg kommer så snart det er ferdig. blir sikkert 13...

Skrevet

Det går bra :) Vi har sikkert ikke fått bestilt mat enda engang :fnise: Går ikke så fort med :skravle: og :babysmokk::ler:

Skrevet

Pupsilure har rett - vi har sikkert ikke rukket særlig uansett ;)

Mamma har forresten bursdag da, så får ikke blitt altfor lenge fordi hun skal på middag til oss (og søstrene mine), så bør være hjemme til 17.. Gleder meg til pizza (som ikke gir luft i magen...) og skravling! :danse:

Skrevet

Ja tviler stort på at vi får bestillt før den tiden, husk siste gang, og da var det ikke mer en 2 babyer :sjenert:

Jeg er åpen for stort sett alt på pizza untatt løk :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Haha ikke greit å være nysgjerrig baby dekket av bæsj. :ler:

Forresten, hadde ikke du en sånn dings som måler fettprosenten og muskelmassen? Glemte å spørre hvor du hadde fått tak i den. Jeg jobber med å komme i form igjen, men bryr meg ikke så mye om vekten for den er grei nok, men heller det å øke muskelmassen og minske fettprosenten litt, også populært kalt stramme opp. :gjeiper: Så en sånn måler skulle jeg også hatt meg. :)

Skrevet

Det er en vekt fra OBH nordica, orker ikke å søke den opp nå, for jeg skal legge meg, men du finner den nok hvis du googler :jepp: Ser ut som en helt vanlig vekt, men kan også måle fettprosent hvis man legger inn høyde og alder blant annet. Den er visstnok en av de beste, den jeg har :)

Spennende episode av Greys :hjerte:

Nå er det natta! Omvisning i en barnehage kl 10 i morgen, så til Dine kl 11, og til fysio med Gofflus kl 13.30 :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hvordan gikk omvisningen i barnehagen? :)

Hvordan er det.. hvor lang tid før barnet skal i barnehage, må man søke?

Skrevet

Hvordan er det.. hvor lang tid før barnet skal i barnehage, må man søke?

Svarer på denne jeg,om det er ok :)

Her i kommunen er fristen for å søke om plass 1.mars,(denne datoen varierer litt fra kommune til kommune)

alle barn som er født innen 31.august 2010,er garantert barnehageplass dette barehageåret.

Skrevet

Jeg blir med på treffet i morra :hoppe: Håper det er okey, selvom jeg ikke kjenner så godt til så mange av dere på forhånd.

Mulig jeg kommer litt seint, for bussen min er inne ved bussterminalen rundt kl 12.

Skrevet

Så bra pusla!! :jepp: :jepp: :nigo: Kan sende deg telefonnr mitt på pm jeg, i tilfelle det skulle være noe :)

Barnehagen var grei, men ikke like fin som den første :)

Slitsom dag. Men koselig :hjerte:

Først var vi i barnehagen, og alle barna ville ta på han :fnise: På det meste hadde han 5 hender i ansiktet på en gang :ler:

Så dro vi til Dine og hilste på nydelige Lilletassen :rodmer: Begge gutta var rolige, så mammane fikk skravla ;) Goffel glemte Kaninen, så han håper Lilletassen husker å ta den med på treffet i morgen :)

Deretter var det fysio, og da var grensen nådd. Han var veldig grinete, selv om han sov i en time hos Dine... Vi fikk gjort det vi skulle, men det var ikke noe koselig. Alt er greit, må øve mer på å rulle, og gripe mer med venstre hånd.

Vel hjemme igjen var han supergrinete, helt hysterisk. Tenkte han var overtrøtt, men fikk ikke lagt han, fikk ikke puppet han i søvn heller. Kom på at han ikke hadde fått sviskemos, bare pupp. Og gav han det + litt grøt. Han sov også i 15 minutter på puppen, og etter det har han vært grei, og lekt og ledd :hjerte: Kan han ha vært sulten?? Han fikk masse pupp, men det holdt kanskje ikke da :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...