Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir nok heller furuset, da flest av oss bor på den kanten, hvis det blir ikea da. Skjønner godt at du er sutrete for tiden :klemmer:

Key. Da får jeg heller ha det til gode :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goffel var flink i natt, sovnet ca 20, våknet 01.30 for mat, og 4.30, og ville stå opp 7.30. Prøvde med vann 4.30, og han drakk det, men ville ha pupp også. To amminger om natten er helt greit altså, skal ikke klage på det, så lenge ikke morgenen starter kl 5. :)

I dag har vi gått til en barnehage som vi har søkt på. Har fått omvisning der, og likte den veldig godt! :nigo: Gikk med ei i barselgruppa, og hun vil også søke der.

Senere dro vi til L senter der jeg var hos manuellterapeut. Mannen møtte meg der, og var sammen med Goffel mens jeg fikk behandling. Og så kjøpte vi med MacDonalds-mat hjem :sjenert:

Goffel er lagt, og sover. Han la seg 18.30 i dag, helt etter planen :) Mannen er på styremøte og blir borte til 22-23 tiden. Lurer på om jeg skal se litt på tv, eller sove :klø:

Skrevet

Jeg er ikke spesielt gira på IKEA må jeg si.. :sjenert: Synes det er ganske kjipt der for å være helt ærlig. Så jeg stemmer heller på Peppes da. :jepp:

Skrevet

Vi kan dra på Peppes for min del :)

Evt så er det jo Fridays der også, men det er kanskje litt dyrt eller? Har de forresten koffeinfri kaffe på Peppes? :sjenert: Ikke det at det er avgjørende altså, hehe.

Skrevet

Da tar vi Peppes Aker Brygge :nigo: Jeg ringer å reserverer bord til oss jeg. Gleder meg til pizza :sikle: Aner ikke om de har koffeinfri kaffe :vetikke: Kanskje du finner noe på nettsiden deres?

Goffel sutrer :sukk: Nå har han holdt på i 20 minutter. Blir bare mer sinna hvis jeg går inn til han, så vil ikke det heller :tristbla: Hører tydelig at han er trøtt, men ikke finner søvnen :(

Skrevet

Bord reservert, og baby sovnet :nigo: Jeg tok han opp, og han ville være våken littegrann. Så begynte han å bæsje :ler: Og etter det la jeg han ned i sengen og han sovnet uten noe tull :)

Skrevet

Peppes akerbrygge! :hoppe: Gleder meg!!!

SKal høre med Devilina hvis hun skal være med, for vet hun har lyst :)

Skrevet

Vi har hatt en fin natt :) Han sovnet 18.30, våknet 19.15 og måtte bæsje, sovnet igjen ca 20 og sov til 1 og fikk mat. Våknet 5.30 og fikk mat. Var ikke så veldig interessert i å legge seg igjen, men sov ca 45 minutter til. Så tok mannen han litt før han dro på jobb, og så lå Goffern litt alene i babygymmen, mens jeg sov. Deretter lekte vi litt i storesenga :nigo:

Nå har mor koset seg med frokost og te, mens babyen ligger uten bleie på badet og leker :hjerte:

Planen for dagen er: kanskje dra på senter og besøke Redbird på jobb :) Pilates i kveld på Elixia, og Greys på TV :hoppe: Trodde det var sesongavslutning forrige gang jeg :klø:

Skrevet

Har oppdatert veielista mi. Jeg har gått ned to kg i januar :nigo: Ikke så veldig mye, men er fornøyd allikevel :jepp: Har jo ikke så altfor mye å ta av heller. Vil ned ca 5 kg til.

Skrevet

Nå har vi gått en halvtimes tur. Det er veldig tåkete her i dag. Ganske koselig å gå ute faktisk :) Goffern sov 15 minutter i vogna, og virker ikke som han vil sove noe mer. Jeg som trodde han var trøtt :rolleyes: Kanskje han bare kjedet seg her hjemme?

Veide smøret jeg tok på knekkebrødet mitt i dag, og det var faktisk ca 50 kalorier! :overrasket: Det er mye mer enn jeg trodde. Spiste jo på macdonalds i går, og følte at jeg fikk i meg altfor mye kalorier, så senere på kvelden når jeg hadde lyst på noe å spise, så tok jeg meg en halv agurk :) Skal prøve å bli flinkere til å spise gulrot og agurk når jeg har lyst på noe :jepp:

Har satt meg et nytt mål, og det er at jeg skal ned 5 kg til 8. mai :jepp: Da reiser vi jo til syden, og jeg vil være finest mulig til da :sminkedokke:

Planen min er å fortsette å kun spise godteri i helgen, ikke spise så mye usunn mat, og trene litt. Prøver fortsatt å minske porsjonene mine litt, og det går ganske greit :)

Skrevet

Så flink Goffel er blitt å sove nå da :)

Og gud så flink du er å spise og komme deg ned mot vekten du ønsker, her føler jeg meg ikke motivert for å være ærlig :sjenert:

Men du, hvor mye betalte dere for sydenturen da?? Har så lyst på sydentur til Hellas, ble forelsket når vi dro til Kefalonia, men kunne tenkt meg annen øy nå.....

Skrevet

Tusen takk :nigo:

Vi betalte 11.000 for 14 dager i leilighet. Syns ikke det var så ille. Det er med frokost, og det er 4 stjerner +. :)

Gikk akkurat inn på apollo sine sider, og turen vår er utsolgt :) Er glad vi var såppas raske til å bestille. Hadde så innmari lyst til å reise akkurat dit :jepp:

Skrevet

Tusen takk :nigo:

Vi betalte 11.000 for 14 dager i leilighet. Syns ikke det var så ille. Det er med frokost, og det er 4 stjerner +. :)

Gikk akkurat inn på apollo sine sider, og turen vår er utsolgt :) Er glad vi var såppas raske til å bestille. Hadde så innmari lyst til å reise akkurat dit :jepp:

ok, det var jo super pris, den billigste vi fant var 14000 og er i en uke bare..........men det var all inclusive.

Skrevet

Så bra pris :jepp: Det blir helt sikkert kjempe deilig for dere alle - komme seg bort og kose seg litt ;)

Og så flink Goffel er til å sove! Det fortjener du, etter så mye styr frem og tilbake. Var det det at han har blitt større tror du eller tenker du det er skrikekuren som var utslaget?

Skrevet

Ja, det var en kjempebra pris :nigo:

Jeg tror skrikekuren vi hadde ved 3,5 måned gjorde endel, men alderen har nok helt klart hatt mye å si! Og så det at han får MME til kveldsmat :jepp: Tror også det hjelper at han sover på eget rom, for da hører jeg ikke hver minste lyd, og jeg tror han våkner noen ganger om natten, men sovner igjen av seg selv. Tidligere, når vi sov i samme rom, så tok jeg han nok opp flere ganger der han nå roer seg av seg selv etter bare noen små lyder :jepp:

Nå har han fått sviskemos og avokado. Avokadoen var en nedtur etter den deilige sviskemosen :ler:

Goffern har funnet ut at det henger og dingler noe spennende mellom bena han :fnise: Han ligger naken på matte på badegulvet et par ganger hver dag, og jeg lurte på når han skulle oppdage det :lol:

Skal dra å møte to venninner med babyer om et par timer. Skal på IKEA en tur :)

Skrevet

Ja, det var en kjempebra pris :nigo:

Jeg tror skrikekuren vi hadde ved 3,5 måned gjorde endel, men alderen har nok helt klart hatt mye å si! Og så det at han får MME til kveldsmat :jepp: Tror også det hjelper at han sover på eget rom, for da hører jeg ikke hver minste lyd, og jeg tror han våkner noen ganger om natten, men sovner igjen av seg selv. Tidligere, når vi sov i samme rom, så tok jeg han nok opp flere ganger der han nå roer seg av seg selv etter bare noen små lyder :jepp:

Nå har han fått sviskemos og avokado. Avokadoen var en nedtur etter den deilige sviskemosen :ler:

Goffern har funnet ut at det henger og dingler noe spennende mellom bena han :fnise: Han ligger naken på matte på badegulvet et par ganger hver dag, og jeg lurte på når han skulle oppdage det :lol:

Skal dra å møte to venninner med babyer om et par timer. Skal på IKEA en tur :)

Merket det også at vi "vekte" Bumba med å ta henne opp hver gang det kom lyd.......her er jeg flink å vente til hun har åpna øya, men her ligger hun enda inne hos oss :)

Tips, begynne med avokado først :fnise: her ga jeg som regel avokado først, og så banan, nå blander jeg det :)

:ler: så søt han er som oppdaget hva som er mellom beina, håper han ikke drar for hardt i den :fnise:

Skrevet

Veldig morsomt med baby som bæsjer gjennom body, strømpebukse og bukse, og når man prøver å kle av, så forsiktig man kan, spreller ungen sånn, at man kliner det nedover både lår og føtter. :sjenert: Og mens man selv forsøker å tørke det vekk, så kommer babyen med de lange fingrene sine og skal leke med tærne, og helst putte dem i munnen :overrasket::skratte: Ikke lett å håndtere en nysgjerrig baby med bæsj fra rumpa og nedover, og vi snakke stooore mengder.

Godt det ikke var far som utførte bleieskiftet, sier bare jeg! Han kommer til å brekke seg bare jeg forteller om det :lol: Og i tillegg hadde Goffel ansiktet fullt av svisemos og avokado. Ikke akkurat deilig å se på det heller.

Skrevet

:ler: kjenner til den ja! :dåne: i går var det jo hiroshima bæsj, som jeg skjønner i grunn ikke da hun bæsjet bra tidligere samme dag.......men når man har en body som begynner å bli trang over hodet og den er full av bæsj......ja for å si det sånn, glad Bumba har ikke mye hår enda :fnise: Da er det faktisk best å bare dusje av alt sammen hvis man har tid da!

haha ser for meg mannen din prøve å få det til, min blir jo helt HJÆÆÆÆLP det er BÆSJ OVERALT :ler:

Skrevet

hahaha, synes jeg ser Goffel på stellebordet.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...