Pupsilure Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1861 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Treff ja! Hvem blir med?? Torsdag 3. februar kl 12: Pupsilure Neytiri Siebaeo Dine Endret 31. januar 2011 av Pupsilure
pusla Skrevet 30. januar 2011 #1864 Skrevet 30. januar 2011 Jeg blir muligens med, er litt usikker enda, for det er babysang den dagen. Men jeg bestemmer meg så snart jeg vet om flere i barselgruppa mi skal på babysang eller ikke (typisk at det skal skje to bra ting på samme dag ). Hvor skal treffet være, forresten? Har dere bestemt det enda?
Neytiri Skrevet 30. januar 2011 #1865 Skrevet 30. januar 2011 Lurer faktisk på om det er bedre plass på Peppes på aker brygge :klø:
Pupsilure Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1866 Skrevet 30. januar 2011 Håper du kan være med pusla Jeg og Siebaeo var på Aker Brygge, og det gikk greit for oss med to vogner, ikke noe trapper eller noe. Men vi blir jo fort mange vogner, så jeg vet ikke jeg Skal google litt, sikkert noen som har lurt på dette før, hvor man møtes med så mange vogner i oslo. Hvis alle kommer blir det: Pupsilure Neytiri Dine Siebaeo Devilina Pusla Dream Jesse Iril Milla Becky Cypress Det er vel flere som ikke kan, Cypress og Becky hvertfall. Håper jeg ikke har glemt å skrive opp noen nå Men det er vel sannsynlig at vi blir 5-8 barnevogner.
Pupsilure Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1867 Skrevet 30. januar 2011 Folk anbefaler: Onkel Donald (trapp, så man må hjelpe hverandre å bære, men god plass, og ellers veldig bra) Restauranten på IKEA Cafe Opus Steen og Strøm Mecca (vet ikke noe om dette stedet)
Gjest Iril Skrevet 30. januar 2011 #1868 Skrevet 30. januar 2011 Åååh, jeg har lyst. Men må høre med mannen og se over pengene, det blir litt dyrt med flytting og alt nå..
Neytiri Skrevet 30. januar 2011 #1869 Skrevet 30. januar 2011 Folk anbefaler: Onkel Donald (trapp, så man må hjelpe hverandre å bære, men god plass, og ellers veldig bra) Restauranten på IKEA Cafe Opus Steen og Strøm Mecca (vet ikke noe om dette stedet) Onkel Donald, hvordan mat har de da :klø: men ja de har jo en lang trapp vel tror jeg husker(alltid full når jeg har vært der ) Ikea faktisk, det var faktisk ikke så dum plass, men da er ikke det sentrum og kanskje ikke så sentralt for alle......... Cafe Opus og Mecca vet jeg ikke hvor er, er det sentrum :klø:
Pupsilure Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1870 Skrevet 30. januar 2011 Jeg er litt skeptisk til Onkel Donald pga trappa... IKEA er ikke så dumt nei, lett å parkere hvertfall. Men blir kanskje vanskelig for de som bor i byen, Siebaeo f.eks. IKEA har ikke den beste maten akkurat, men det er jo skravlingen som er viktigst
Jesse Skrevet 30. januar 2011 #1871 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg tror desverre ikke jeg får vært med, vi skal reise til svigers neste helg, og var snakk om å dra på torsdagen..Får henge meg på neste gang heller (Eller så hiver jeg meg på i siste liten hvis det viser seg at vi ikke drar før fredag ) Synd det er så få steder her i byen som er barnevognvennlige! Jeg er helt hekta på maten på Nighthawk på Grünerløkka f.eks, men der må man parkere vogna midt på fortauet, og det liker jeg ikke så godt, så har ikke fått spist der på lenge.. På Storosenteret er det god plass til barnevogner, men jeg har ikke testet ut noen av spisestedene, så aner ikke hvordan maten er rundt omkring der.. Endret 30. januar 2011 av Jesse
Pupsilure Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1872 Skrevet 30. januar 2011 Stakkars Goffel, han ble så overtrøtt i dag Startet med kveldsstellet 19.15, og da var han allerede ganske grinete. Han var oppi badebalja i ca 1 minutt før det klikka helt for han. Måtte bare ta han opp igjen, og kle på han mens han HYLTE! Fikk gitt han pupp og flaske, og da fikk han litt energi igjen. Lå våken i senga uten swaddling i ca 20 minutter før han sovnet, uten noe sutring. Heretter har jeg tenkt å endre rutinene litt. Han skal være i seng 18.30, og før det skal han få mat, så bade, og natta. Han er veldig ofte overtrøtt på kvelden, men jeg har vært redd for å legge han tidligere, da vi allerede starter morgenen kl 5
Pupsilure Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1873 Skrevet 30. januar 2011 Synd du ikke får vært med Jesse, men bare si fra hvis planene endres
Pupsilure Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1875 Skrevet 31. januar 2011 Tusen takk og i like måte, mammatrollet
Dine Skrevet 31. januar 2011 #1876 Skrevet 31. januar 2011 Jeg blir med For min del har jeg lyst å ta med vognen inn dit vi skal og IKEA fungerer fint for min del, men skjønner at det ikke er så altfor lett for de som bor i sentrum (400-bussene går dit hvertfall, og de tar ikke altfor lang tid, hvis det skulle vise seg at vi ender opp der). Onkel Donald og lang trapp høres kanskje litt ugunstig ut eller? Så koselig at vi blir mange!
Pupsilure Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1877 Skrevet 31. januar 2011 Verandaen er åpnet!! Og jeg har vært på omvisning i barnehagen, og den var kjempefin
Pupsilure Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1878 Skrevet 31. januar 2011 Da blir det mest sannsynlig IKEA eller Peppes Aker Brygge da Foreløpig har Pupsilure, Neytiri, Siebaeo og Dine meldt seg på. Håper flere av dere andre også vil Det blir kl 12 på torsdag. Vi må også bestemme oss for sted. For meg spiller det ingen rolle om det blir IKEA eller Peppes. Like lett for meg å komme meg til begge steder, men best mat på Peppes da
Becky1 Skrevet 31. januar 2011 #1879 Skrevet 31. januar 2011 Ikea Slependen? Da kunne jeg kanskje vært med. Eneklt å komme til og fra. Si ifra hva det blir til da, for må evt avbestille en kiropraktortime. Må bare advare mot sutring pga bekken og mage om dagen :dåne:
Pupsilure Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1880 Skrevet 31. januar 2011 Blir nok heller furuset, da flest av oss bor på den kanten, hvis det blir ikea da. Skjønner godt at du er sutrete for tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå