Pupsilure Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1841 Skrevet 28. januar 2011 Morsomt med farger ja Og takk for kompliment Er ganske sjenert, men det er ikke noe problem med dere, for dere har jeg jo snakket så mye med selv om jeg ikke har møtt alle sammen. Men jeg tør ikke å møte mannens kollegaer f.eks, ikke vennene hans heller Han er ikke så mye sammen med venner lenger, og jeg har møtt dem noen ganger, men jeg liker det absolutt ikke! Ender bare med at jeg ikke sier noenting, og føler meg kjempeteit etterpå! Folk syns nok ofte at jeg virker arrogant også, men det er bare fordi jeg er sjenert.
captiva Skrevet 28. januar 2011 #1842 Skrevet 28. januar 2011 AKKURAT sånn er jeg og! Så mange ganger blitt beskyldt for å være overlegen eller sur,ikke noe stas
Redbird Skrevet 28. januar 2011 #1843 Skrevet 28. januar 2011 Er du sjenert? Den tanken har aldri slått meg, du virker så selvsikker og utadvendt! Du får komme og besøke meg snart så kan vi skravle av oss slikt tull! Er faktisk en sjenert person selv, men innimellom går det over i det motsatte. Jeg skravler hull i hodet på folk....
Dine Skrevet 28. januar 2011 #1844 Skrevet 28. januar 2011 jeg synes hvertfall det er kjempe lett og koselig å skravle med deg
Neytiri Skrevet 28. januar 2011 #1845 Skrevet 28. januar 2011 Sjenert syntes jeg ikke du var første gangen vi møttes og det var før dagbok dagene mine veninna de derimot virka litt det : gjeiper: Tenker hver gang det er dumt jeg ikke er nærmere, kunne skravla langt mot kveld tror jeg! Solo eller appelsinbrus er eneste brusen jeg kan drikke nå
Pupsilure Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1846 Skrevet 28. januar 2011 Det kan gå litt motsatt med meg også, Redbird Hvis jeg først føler meg komfortabel med situasjonen så skravler jeg hull i hodet på folk jeg også. Noen ganger blir jeg helt utslitt av å høre på meg selv Det blir mannen også Kan komme en tur innom deg neste uke jeg, tenker jeg Det er forresten lett å skravle på nett, men vanskeligere irl. Takk, Dine Liker å skravle med deg også!
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 #1847 Skrevet 28. januar 2011 AKKURAT sånn er jeg og! Så mange ganger blitt beskyldt for å være overlegen eller sur,ikke noe stas Sånn er jeg også Ikke alltid like greit, men nå som jeg er blitt kjent med de fleste forloveden jobber med og omgås går det mye lettere SElv om jeg er den som sier minst hver gang da, med mindre det er litt alkohol med i bildet
Pupsilure Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1849 Skrevet 29. januar 2011 God morgen! Goffern sov fra 20-00.30, fikk mat og sov til 5.30. Fikk ikke lagt han igjen da, så tok han opp. Han var ganske ustabil og ville ikke leke alene som han pleier på morgenen. Skjønte etterhvert at han var trøtt fortsatt, og vi sovnet på sofaen begge to kl 7, og sov til 9, med en liten oppvåkning midtveis Nå er vi uthvilte og fornøyde begge to Han leker med den Syke Kaninen, (den har denne grønnfargen i ansiktet og utstående rare øyne) favorittleken Uansett hvor fin lyd det er i den, blir man litt lei Jeg altså, ikke Goffern virker det som. Jeg la meg ganske tidlig i går, rundt 22. Ble så trøtt. Så på tv i sengen med mannen, og det var koselig I dag var det min tur til å stå opp tidlig, og i morgen er det mannens. Vi har ingen planer for helgen, annet enn at jeg skal spise sjokolade!! Spiste opp mer enn halvparten i går
Dine Skrevet 29. januar 2011 #1850 Skrevet 29. januar 2011 hehe, jeg har veldig lyst å se den syke kaninen altså.. Høres ut som Goffel synes det er stas hvertfall og det er det viktigste Hurra for en flott natt!!! Og kos med tv titting i sengen, det hadde jeg med mannen i går under ammingen og det er så koselig Selvom det ikke er så mye å se på tv da, så vi endte opp med Animal Planet
Dine Skrevet 29. januar 2011 #1851 Skrevet 29. januar 2011 Kom til å tenke på om det fortsatt blir treff på torsdag 3.? Mamma har bursdag den dagen og kommer på middag, så om det fortsatt er treff, hadde det vært fint om det kanskje var kl.12 feks..
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2011 #1852 Skrevet 29. januar 2011 Den syke kaninen Måtte lese det flere ganger gitt Hva slags leke er det?
Pupsilure Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1853 Skrevet 29. januar 2011 Skal prøve å huske Kaninen Ja, det er 3. februar kl 12 vi har sagt Håper du blir med Dine! Vet ikke hvor det blir enda da, men mest sannsynlig kan vi ta banen dit, så blir det ikke så mye styr med vognene. Jeg tør ikke å ta bussen Fant faktisk bilde av Kaninen Både Bolla og Goffel har den, og den lager kjempefin lyd! Klarer ikke å beskrive den tror jeg, men det kommer lett lyd av den, og den er så koselig å høre på. Vi har vært på 1,5 time tur alle tre. Vært på Meny, og jeg har kjøpt Roastbeef Jeg tror det er noe av det aller beste jeg vet Har spist 4 brødskiver nå Nå sover både mann og barn Jeg har akkurat skiftet klær, for jeg ble gulpet på. Det kom så masse, helt uten forvarsel, og alt kom på meg, nedi utringningen min. Samlet seg opp i bhen :dåne:
Pupsilure Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1854 Skrevet 29. januar 2011 Dere, har dere hørt om Sweetdeal eller Groupon? Får nyhetsbrev derfra hver dag, og det er sinnsykt bra tilbud på restauranter, hudpleie, frisører osv. Lurer på å kjøpe noe i dag for første gang. På Groupon er tilbudet i dag 11 retters tapasmeny + dessert for to personer 225 kr! Restauranten ligger på Løren, og ser veldig bra ut Og de har også tannlegetilbud i dag. 550 kroner istedenfor 1490 for sjekk + rens osv av tennene. Har ikke kjøpt noe enda, men kommer nok til å gjøre det nå Jeg og mannen har uansett tenkt oss ut å spise en dag, og jeg har utsatt tannlegebesøket i et halvt år Kan jeg få verve noen av dere? Hvis jeg tipser noen om sweetdeal/groupon så får jeg 100/60 kr hvis dere kjøper noe Hvis noen er snille å lar meg få verve, så send meg mailadressen på PM Se f.eks her.
Jesse Skrevet 29. januar 2011 #1856 Skrevet 29. januar 2011 Jeg er allerede medlem av Groupon, hvis ikke kunne du fått vervet meg Bestilte faktisk den tannlege-sjekken isted! Jeg må virkelig dra en tur til tannlegen snart, og er misfornøyd med hun jeg har hatt, så da kan jeg like så godt prøve et nytt sted, ihvertfall når det var så billig! For en herlig kanin Ha en fortsatt fin helg Pupsilure
Pupsilure Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1857 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har bestilt den nå jeg, tannlegebehandlingen! Har utsatt det i nærmere et år Og jeg vervet mannen i stad, og så kjøpte han tapasmenyen for to, og da fikk jeg 60 kr fordi han kjøpte noe Venter på at det skal komme massasje jeg Stakkars Goffel, han har så vondt i magen Lenge siden sist nå. Vi var på tur i stad alle tre, og på vei hjem startet det. Han har vært ganske ustabil i kveld. Var stuptrøtt i 18 tiden og sovnet 18.30. Har tatt han opp to ganger siden da, for han har kommet med noen skikkelig smerteskrik Han har prompet litt, og da har det gått bedre. Forbereder meg på en slitsom natt.... Jeg har luft i magen selv, så det er noe jeg har spist, men jeg vet ikke hva
Redbird Skrevet 29. januar 2011 #1858 Skrevet 29. januar 2011 Stakkars Goffel da! Mageknip er ikke gøy! Jeg har hørt et eller annet sted at det fins en form for massasje eller noe slikt som skal lindre luftsmerter/mageknip men...husker jo ikke hva det var da.. Og den kaninen var jo herlig. Skjønner økenavnet ja!!
Dine Skrevet 29. januar 2011 #1859 Skrevet 29. januar 2011 Så kjedelig med magevondt! Vet altfor godt hvordan det er nå ja.. Og det er så vanskelig når man ikke vet hva man har spist, så kan man liksom ikke gjøre noe med det heller.. Skal sjekke ut det groupon greiene, så kan du sikkert verve meg Vil bare ta en titt på det først og det får jeg nok ikke gjort før i morgen. så bra det blir kl.12 torsdag, da blir jeg med Så sant ikke Lilletassen slår seg helt vrang da, men skal prøve å få det til altså (skal nok gå fint). Kjempe fint om det blir et barnevognvennlig sted, hvor det er lett å ha vognene og enkelt å komme inn og ut (trapper er kjipt). Hvem er det som blir med på treffet?
Neytiri Skrevet 30. januar 2011 #1860 Skrevet 30. januar 2011 Gjør du magemassasjen regelmessig PUpsilure?? det skal nemlig også forebygge Treff jeg er klar!! Men dere som bor i Oslo omeng må nok vite bedre en meg hvor vi kan være på et barnevognvennlig sted, jeg aner jo ikke er mye flere med vogn nå.... Håper natta var ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå