Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei, Pupsi, nå hører du på meg! :regler:

Om han spør deg hvorfor så sier du at det har ikke han noe med! Si at det er av personlige årsaker! De har da ingenting med å grave i hvorfor?? Og de har ihvertfall ikke krav på å få et klart svar!

Du meldte deg inn og du kan melde deg ut igjen når det passer deg! :regler:

STORE SINNABOKSTAVER!

;)

Endret av Redbird
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Redbird.

De har ingenting med hvorfor du melder deg ut.

Og skulle de grave mye så er det bare å si at du ikke er forøyd med at de spør og graver så mye, og at det er en av grunnene :jepp:

Skrevet

Milla: han ble vel redd mamma da? :klø: Tror han ble litt overrasket over å se noen andre enn mamman og pappan sin...

Redbird: takk! :nigo::fnise: Skal være tøff. De har jo virkelig ingenting med det!

Skrevet

Smart, Småkjekset! :fnise: Da blir dem nok stille, tenker jeg ;)

Skrevet

Likte at det var så fargerikt her idag :fnise:

Syns du skal gå for forslaget til Småkjekset hvis de spør hvorfor du vil melde deg ut :ler:

De har da virkelig ingen ting med hvorfor du vil det :nei: Men jeg husker når jeg meldte meg ut fra forrige treningssenter, enda jeg hadde en veldig god grunn (vi skulle flytte til en annen by), ringte de meg opptil flere ganger, først for hvorfor jeg skulle melde meg ut, og så senere for å prøve å få meg til å melde meg inn igjen.. :roll:

Så bra lillegutt er bedre :jepp:

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Takk, Jesse :) Skal prøve å ha det fargerikt hver dag :jepp: Litt morsommere å lese da.

Uff, håper ikke de skal drive med telefonterror i lang tid altså :dåne: Venninnen min som jeg trener med, sa at vi bare skulle si rett ut at vi ikke har penger til det. De kan liksom ikke si så mye imot det ;)

Goffern sover. Vi har innført en ny dagsovingsrutine, og det er å høre på Gregoriansk musikk. Han ble kjempeforundret først <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'> Men så sovnet han ved puppen, og jeg dempet musikken sakte, helt til jeg slo helt av. Vil at han skal skjønne at han skal sove. Skulle tro det holdt å bli lagt i senga, men ;)

Skrevet

Nei! Syns ikke at du skal si det engang jeg, at du ikke har råd!

Si akkurat det Småkjekset sa! ;)

Og om de ikke gir seg så får du "ta en Redbird" og si "Det har dere faktisk ingenting med!" :fnise:

Sinna-Redbird. Rawr :fnise:

Skrevet

:lol:

Nei, det skulle ikke være nødvendig å måtte forklare seg :jepp:

Skrevet (endret)

Nemlig! ;)

**

Gregoriansk musikk! Ååååå, det er så vakkert! Det kan jeg sovne til også :fnise:

Endret av Redbird
Skrevet

Så dumt du skal melde deg ut Pupsilure - da får vi ikke trent sammen :( Men skjønner dilemmaet ditt, for at de skal drive med sånn er jo bare totalt unødvendig. Skjønner godt du synes det er for dyrt, for min del blir det å spandere det på meg selv etter fødsel og komme tilbake i form igjen :)

Håper Goffel er bedre nå og ikke har feber lenger. Stor god-bedring-klem fra Lilletassen til Goffel ;)

Skrevet

Jeg meldte meg bare inn for 2 mnd, Dine, da de hadde et tilbud på 300 kr for januar og februar. Syns det er for dyrt på Elixia, pluss at jeg har vært støttemedlem på både Sats og Nautilus, og vet at det samme kommer til å skje igjen :sjenert: Men har trening ut februar da, hvis du melder deg inn før det, så kan vi kanskje trene sammen et par ganger.

Uff, nå opplevde jeg noe ekkelt her! Goffern slo ut med armene flere ganger mens øynene gikk nedover. Han ble tydelig redd mellom hver gang, men var liksom borte i øyeblikket. Minner veldig om epilepsianfall! :overrasket: Prøvde å få kontakt med han mens det skjedde, men det fikk jeg ikke. Har jobbet endel med epilepsi, og syntes dette minnet veldig om serieanfallene jeg har sett. Men det var ikke like sterkt da. Kan det ha vært feberkramper?

Skrevet

Nei, Pupsi, nå hører du på meg! :regler:

Om han spør deg hvorfor så sier du at det har ikke han noe med! Si at det er av personlige årsaker! De har da ingenting med å grave i hvorfor?? Og de har ihvertfall ikke krav på å få et klart svar!

Du meldte deg inn og du kan melde deg ut igjen når det passer deg! :regler:

STORE SINNABOKSTAVER!

;)

:tommel:

Skrevet

Huff, stakkars gutten din :tristbla: Kan høres ut som feberkramper ja, fårhåpe det er det og ikke epilepsi da. Men dette bør du få sjekket ut!

God bedring til Gofflus :klemmer:

Skrevet

Hvordan går det med Goffel? :klemmer:

Skrevet (endret)

Vi har tilbragt halve natten på legevakta og ahus... Ringte legevakta i går kveld, og de ville ha oss inn. Dro først dit og han tok masse tester, så ble vi sendt videre til ahus der de vurderte å legge han inn til observasjon. Etter flere tester der, fikk vi dra hjem allikevel. Vi var hjemme tre i natt, og har akkurat våknet nå. :) Han sov i 5 timer sammenhengende på nytt sovested, (kurven sin) og uten swaddlingen :tommelsmil: Jeg og mannen har ikke hørt en lyd, og sovet godt vi også. :)

Etter å ha vært innom 6 sykepleiere/leger, og fortalt samme historien 6 ganger, møtte vi på ei som fortalte oss at feberkramper er epileptiske anfall. At det er den samme koblingen i hjernen. Syns noen kunne sagt det litt tidligere, da det var veldig oppklarende for oss! Hun forklarte det veldig grundig, og vi skjønte det.

Han fikk med seg anfallsbrytende medisin; stesolid. Denne setter vi dersom han får et anfall som varer i over 5 minutter. Jeg har aldri satt det før, og har jobbet med mennesker med epilepsi i 4 år, så tror ikke det er så veldig sannsynlig at vi får behov for å bruke den. Og vi får innkallelse til EEG. Fikk også beskjed om at han skulle sove sammen med oss i natt, og at vi ringer så fort det er noe.

Han hadde en crp på noenogfemti, og det vet vi ikke hva er. De tok det ikke så alvorlig, for det er ikke kjempemye, men mer enn man kan få av vaksine, så han har en infeksjon i kroppen. Kanskje derfor han har hostet så mye i det siste.

Endret av Pupsilure
Skrevet

ohh nei oh nei jeg drømte på den lille time jeg fikk sove i natt at dere var på sykehuset :hakeslepp: og jeg hadde rett......uffameg stakar lille Goffel!

Er det noe han kommer til å leve med eller kan dette komme som engangstilfelle???

:klem:

Skrevet

Huff, stakkars Goffel og stakkars dere!! :hug: Så fælt! Jeg hadde blitt dritredd!! God lærdom for oss andre her og at feberkramper er det samme som epileptiske anfall.. Skal dere inn til ny kontroll eller bare se det an?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...