Pupsilure Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1761 Skrevet 24. januar 2011 Den første luren var før vi dro ut. Og den andre var hos barnepasseren Jeg vil gjerne slippe å ta med bleier, men har lest at det er så dårlig kvalitet, vanskelig å finne og sinnsykt dyrt Og har inntrykk av at folk tar det med fra norge. Men skal undersøke litt mer Sjekket prampack og det koster 1500 kroner Da kjøper jeg heller en billig trille, eller tar sjansen og tar det på forsikringen hvis den blir ødelagt
Neytiri Skrevet 24. januar 2011 #1762 Skrevet 24. januar 2011 ja jeg er ikke sikker om det lønner seg eller ikke å ta med bleier....vi gjorde ikke det til Island og der er dem dyre i forhold......men vi ville ha plass til andre ting. Prampack får du leid til 400kr på flyplassen tror jeg, ellers er den 1500kr ja. Spørs da for Goffel blir jo litt større da dere reiser og kanskje kan sitte i mindre reisetrille ellers har jeg også hørt at folk pakker bleiene i vognbaggen da den ikke veies, men bare noe jeg har hørt da.
Superlilje Skrevet 24. januar 2011 #1763 Skrevet 24. januar 2011 Hvis dere finner en billig trille der ryggen kan legges helt ned er det kanskje likegreit å kjøpe det, for i mai er han jo såpass stor at han sikkert vil like å sitte oppe å se masse uansett.
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1764 Skrevet 25. januar 2011 Goffel har sovet 10 timer i natt, uten en lyd :rødme: Sov fra 19.30-5.30 Og jeg har sovet 7 timer sammenhengende Sist jeg gjorde det var vel i augist, tror jeg Jeg pakket han inn i et annet swaddlingteppe, som han kommer seg lettere ut av. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget. Syns han var litt varm da jeg tok han opp, og målte temperaturen, og han har 37,9, så det er vel littegrann feber også. Han er i helt fin form, men kan jo være derfor han har sovet bedre også? Mannen mente at han ville sovet dårligere hvis han har feber... Hvis han fortsatt er i fin form og feberen ikke har steget til kl 11, tror jeg vi drar på babysang. Han er jo ikke syk, det er reaksjon på vaksinen eventuelt. Det har også tilfeldigvis vært litt kaldere på rommet hans i natt, så kanskje derfor han har sovet bedre? Søvnen blir jo bare bedre og bedre hos oss Jeg tittet på film fra han var nyfødt i går :rødme: Herregud, så liten og rar han var Og han så så annerledes ut! Hadde masse mørkt hår, og brun i huden. Nå er han mye lysere, har nesten ikke hår, og det er ganske lyst. Savner nyfødt-tiden... Men samtidig så var det så forferdelig slitsomt, og ting er tusen ganger enklere nå, men en baby som forstår litt mer Han kan avledes med leker, ligge alene en times tid å leke for seg selv, han smiler og ler hvis vi tuller med han, følger med på alt som skjer rundt han og jeg føler at vi kan kommunisere mer. At jeg får mer kontakt. Syns det er rart å tenke på at han bare blir større og større, og jeg syns tiden har gått for fort! På en måte kan jeg ikke huske så godt at han var helt nyfødt. Skulle ønske jeg kunne få tilbake et par dager med han som nyfødt nå, da skulle jeg nok klart å kose meg
Neytiri Skrevet 25. januar 2011 #1765 Skrevet 25. januar 2011 Søvnen blir jo bare bedre og bedre hos oss Jeg tittet på film fra han var nyfødt i går :rødme: Herregud, så liten og rar han var Og han så så annerledes ut! Hadde masse mørkt hår, og brun i huden. Nå er han mye lysere, har nesten ikke hår, og det er ganske lyst. Savner nyfødt-tiden... Men samtidig så var det så forferdelig slitsomt, og ting er tusen ganger enklere nå, men en baby som forstår litt mer Han kan avledes med leker, ligge alene en times tid å leke for seg selv, han smiler og ler hvis vi tuller med han, følger med på alt som skjer rundt han og jeg føler at vi kan kommunisere mer. At jeg får mer kontakt. Syns det er rart å tenke på at han bare blir større og større, og jeg syns tiden har gått for fort! På en måte kan jeg ikke huske så godt at han var helt nyfødt. Skulle ønske jeg kunne få tilbake et par dager med han som nyfødt nå, da skulle jeg nok klart å kose meg
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1766 Skrevet 25. januar 2011 Han sovnet 7.50. Ikke noe problem å legge han. Syns synd på han når han har feber, men han er i godt humør Elixia ringte meg nettopp. Jeg sendte dem en mail og spurte om hvordan jeg skulle gå frem for å melde meg ut. Har nemlig lest rundtomkring på forumer at folk sliter med å melde seg ut fra Elixia. Og jeg vil være helt sikker på at det blir gjort riktig. Istedenfor å sende meg svar på mailen ringte de altså. Hun lurte på hvorfor jeg ville melde meg ut, og jeg sa at jeg hadde en liten baby og at det ble vanskelig for meg å trene. Hun spurte om jeg hadde prøvd barnepassen, og det svarte jeg bekreftende på. Syns det var litt ekkelt å bli ringt opp sånn og følte jeg måtte forsvare meg, men tok meg sammen og sa til meg selv at det er jeg som bestemmer. Så jeg var bare tøff, og bestemt, og kort.
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1767 Skrevet 25. januar 2011 Forresten, bilen er muligens ferdig! som jeg gleder meg til å få bil igjen Har bare vært litt over en uke uten, men det har vært vanskelig allikevel.... Ikke ble det så dyrt heller, selv om vi hadde fått forespeilet at det skulle bli kostbart. Rundt 4000 kr blir det Og verandaen vår blir åpnet meget snart Kanskje allerede fredag!
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1768 Skrevet 25. januar 2011 Kl 7: 37,9 Kl 9.20: 39,3 Stakkars liten... Han er slapp og varm.
Neytiri Skrevet 25. januar 2011 #1770 Skrevet 25. januar 2011 Uff da Gofflus fått feber Regner med du gir han paracet.....ellers hadde jeg ammet så ofte han vil, tilbi ofte mener jeg, for det er både trøst og da får han nok væske Hurra for bilen, uff man føler seg småhandikappet uten bil altså! Vettu det der minner meg på serien Friends når han Chandler ville skrive seg ut av gymmen sin.......det var så morsomt for endte opp med å måtte få Ross med seg for å prøve være sterk og slutte.........på slutten endte det med at Ross hadde blitt medlem Altså ærlig talt, er vel ikke dems business om du ikke vil fortsette, herrigud så dumt.......men er nok derfor de har mange "støttemedlemer" fordi de kanskje presser folk å fortsette Jeg har ihvertfall ikke lyst å melde meg in på treningsenter før jeg vet jeg har tid og energi til det... God bedring til lillemann
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1771 Skrevet 25. januar 2011 Han er bedre nå heldigvis! 38,1 for en halvtime siden. Men fy, så slapp og dårlig han var tidligere! Håper ikke temperaturen stiger igjen når paraceten slutter å virke... Mamma kom med bilen nå
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 #1772 Skrevet 25. januar 2011 Godt at han er bedre! Stakar liten goffel.. Fargerikt her inne i dag Fint synes jeg
Redbird Skrevet 25. januar 2011 #1773 Skrevet 25. januar 2011 (endret) Goffel sovet masse! Feber Feber gått ned! Uten bil Mor ankommet med bil! Det var vel greit oppsummert..? Og veranda som snart blir åpnet! Da må jo våren komme snart også! Endret 25. januar 2011 av Redbird
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1774 Skrevet 25. januar 2011 Ja, det ble visst litt farger Godt oppsummert, Redbird Gruer meg til time med personlig trener i kveld
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 #1775 Skrevet 25. januar 2011 Håper at treningen med personlig trener går greit. Og dukker det opp kommentarer på hvorfor du melder deg ut, så lukker du ørene for dem
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1776 Skrevet 25. januar 2011 Takk Småkjekset De ringte faktisk igjen! Men da sa jeg fort at hun ringte meg i stad, og hun beklaget seg så vidt. Likte henne ikke noen av gangene.
Redbird Skrevet 25. januar 2011 #1777 Skrevet 25. januar 2011 Så teite de er :dåne: Tenk å ringe og spørre hvorfor du melder deg ut?? Det har de da virkelig ingenting med og det hadde jeg sagt til dem også, om det var meg de ringte!
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1778 Skrevet 25. januar 2011 Jeg skal bort dit etterpå, og da må jeg spørre om å få skjema for å melde meg ut, så jeg får vel høre det da og, tenker jeg Mannen dro hjem fra jobb fordi han var så bekymret for Lille Vennen :rødme: Men Goffern er bedre nå. Han leker og prater litt, og feberen er på rundt 38,2.
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1779 Skrevet 25. januar 2011 Mamma kom forresten innom i stad og gikk bort å snakket med babyen. Han tittet litt på henne først, og så satte han igang et megahyl Gruer meg til treningstimen i dag jeg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Jeg er helt sikker på at hun fra resepsjonen har fortalt han at jeg vil si opp, og at han kommer til å presse meg til å bli. Jeg har jo ingen gode argumenter bortsett fra at jeg syns det er altfor dyrt, men det tror jeg ikke jeg tør å si...
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2011 #1780 Skrevet 25. januar 2011 Så bra det går bedre med lillegutt Hvorfor gråt han så fælt da bestemor kom på besøk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå