Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han sovnet endelig 12.20, og sover fortsatt. Måtte puppes i søvn og bli liggende på puppen i over en time. Men alt er bedre enn en grinete unge som ikke får sove :jepp: Fikk faktisk lagt han over i sengen sin, nå nettopp.

Har fryst ned avokado i isterningsbrett :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare si at her hadde de økedøgn selv om de bare fikk flaske! :Nikke: Da kunne de spise nesten dobbelt så mye som vanlig. :gjeiper:

Så godt at han endelig sovnet! Skjønner at du synes det er slitsomt når det er trøbbel med dagsovingen. Vi har jo hatt en periode med Gogutten for en stund siden, han fikk akkurat nok søvn til å greie å holde seg våken, men ikke nok til å være opplagt og fornøyd. Men det gikk seg til etterhvert, det er vel bare en av disse mange periodene de skal igjennom. Det er liksom alltid etter eller annet. :gjeiper:

Skrevet

En :klem: til Pupsilure :) Lenge siden jeg har vært på besøk og i denne boka har jeg vel ikke vært ennå engang :gjeiper:

Skrevet

Hei Redbird! :goodbye:

Ser det skjer spennnende ting hos deg :hoppe: Har du dagbok fortsatt? Lykke til i morgen! :klemmer:

Skrevet

Jada, har fremdeles prøver-dagboka mi! :nigo:

Takk!! :klemmer:

Skrevet

Han sov i 3,5 time :tommelsmil: Og våknet blid og opplagt. Ble lagt igjen kl 19.20 og sovnet med en gang, etter å ha drukket 190 ml MME. Har aldri gitt han så mye før.

Skrevet

Og der våknet han :ler: Hørte litt smattelyder og gikk inn og så på han, og han lå å smilte :rolleyes: Tar vel ikke lang tid før han gråter nå da, når han ikke får noen respons.

Skrevet

I morgen er det vaksine da :overrasket: Det går nok bra, litt skriking med en gang, men jeg får ha puppen klar :jepp: Får bare håpe han ikke blir syk etterpå.

Jeg skal til manuellterapeuten i morgen, så tanta til Goffel kommer å overtar han etter vaksinen, så drar jeg videre. Har vokset leggene i kveld, for de var virkelig hårete! Og jeg følte meg så dum sist gang :dåne: Jeg måtte selvfølgelig være i bare undertøyet hele tiden, mens hun foretok masse tester av meg, blant annet bena.

Har en følelse av at natta ikke blir like bra som de har vært. Han skrek akkurat igjen, men tror det bare var et skrik. Endte forresten med at han sutret i rundt 30 minutter i stad, og at jeg måtte puppe han i søvn. Så han lurer vel på hvor puppen ble av hvis han våkner da :fnise:

Skrevet

Vaksina går sikkert bra, ble bedre andre gang en første, men vi valgte å rett og slett gi henne paracet med engang vi kom hjem denne gangen for hun fikk feber første gang.......hun var litt øm i låra bare.....og spiste mindre en vanlig......fikk forresten tatt sprøytene samtidig så da var det ikke så ille gråting....litt pupp og alt var bra.

Vettu jeg merker at det er ikke så mye lenger hvis Bumba sovner ved brystet at hun våkner og gråter fordi hun ikke er på samme sted....for nå kjenner hun senga si så godt.....muligens de vokser sånne ting fra seg :vetikke:

Skrevet

Jeg måtte selvfølgelig være i bare undertøyet hele tiden, mens hun foretok masse tester av meg, blant annet bena.

ehm.. been there, done that :flau: Og en gang fikk jeg en akutt kink i ryggen og måtte inn til behandling. Og jeg hadde på meg den støggeste stringtrusa... Hvem måtte av med buksa..? :dåne:

Håper vaksinen går bra! Kjenner jeg gruer meg til det blir vår tur..

:klem:

Skrevet

Natten har vært superfin :nigo:

Han sovnet ca 20, våknet 4 for mat, begge puppene, og jeg våknet 8 og løp inn på rommet var sikker på at han lå der med swaddlingen rundt halsen og var død! Men neida, han lå våken og smilte :klø: Han kan ikke ha vært våken lenge, for da tror jeg han hadde skreket. Dette har vært den beste natta til nå. Tenk å få sove helt til 8!! Det er sånn ca 3 timer lenger enn jeg er vant med :hoppe: Føler meg så uthvilt jeg nå. :nigo: Skikkelig rart å tenke på. Før har 8 alltid vært tidlig, men nå er det SENT :fnise:

Skrevet

Flinke Gofflus!!! :strix: Så deilig da! Tydelig at en god lur på dagen gjør godt. :jepp:

Skrevet

ja, det er fantastisk :strix:

Har akkurat gjort noe jeg har gruet meg til, og det gikk superbra :nigo:

Skrevet

Så flott den natten var da :jepp:

Ble ikke noe nysgjerrig på hva du har gjort som du grua deg for :sjenert:

Kanskje han sov bra fordi han fikk mer melk??

Skrevet

Lurer på om det var fordi han fikk mer mat ja :jepp: Skal absolutt prøves i natt også!

Sender deg pm jeg :) Er ikke så veldig spennende egentlig :fnise:

Skrevet

Ja de ofte er roligere på natta hvis de får godt på kvelden tror jeg.....går an å prøve igjen å se om det stemmer.

Synes du skal være stolt av deg selv Pupsilure ;)

:klem:

Skrevet

Goffel har fått to sprøyter i dag, og det ble litt skriking, men det gav seg fort. Ikke rart han skriker, ser ganske brutalt ut :sjenert: Den lange nåla inni den lille kroppen...

Han er 67 cm lang nå og veier 7230 gram. :) Følger kurven sin.

Etterpå kom tante å hentet han og jeg dro til manuellterapeut. Fikk litt massasje og noen øvelser, og hun manipulerte halebeinet mitt litt :) Veldig fornøyd med behandlingen :nigo:

Han har sovet to timer i dag, fra 11-12 og 14.30-15.30. Stod opp 8, og sovnet for kvelden 19.30. Veldig fornøyd med søvnen i dag :tommelsmil:

Nå bestiller mannen ferieturen vår :hoppe:

I morgen er det babysang kl 11 og time med personlig trener kl 19.30.

Skrevet (endret)

Manipulerte halebeinet.....Au...? :eeeh:

Flinke Goffel! (Hvordan i all verden kom du fram til DET navnet? :fnise: )

Har skjønt at mødre får et øyeblikk av panikk når ungen brått sover lenger på morgenen eller sover i lengre økter. :fnise: Vær glad til så lenge han sover til 8 du, snart er de ute av senga før 7 og har tven på Disney channel og på full guffe! :fnise:

Hvor skal dere på ferie?? :danse:

Endret av Redbird
Skrevet

Halebeinet er dritømt når de holder på, men hun var veldig forsiktig. Hun er student, og ikke så tøff enda :ler:

Goffel ja :ler: Han har hett det siden han var en liten bønne og mannen kilte meg på magen og sa "goflegoflegofle" :fnise:

Vi skal til Rhodos, Hellas. To uker, i mai. :sol: Lurer på hvordan det blir å reise med Gofflus :klø: Må jo ta med bleier og allting. det er så sinnsykt dyrt i utlandet, tre ganger så dyrt som her omtrent. Er redd vogna skal bli ødelagt :sjenert: Håper jeg har pupp til han fortsatt, for det gjør ting endel lettere. Ellers får jeg ta med noen pakker med grøt, MME og mat på glass. Og så kan han vel få litt brødskiver og frukt. det er vaskeri der, så vi trenger ikke å ta med så altfor mange klær :)

Skrevet

Så flink han var i dag med søvn da, var det fordi dere farta rundt eller? håper han slipper noe feber, men det hadde dere vel merka nå tenker ejg.

missunnelig på ferien deres altså, her tror jeg det blir bilferie i år til danmark.......men ingeting er bestemt.....har ihvertfall ikke råd til syden tror jeg :sur:

Jeg vet bleier er billige i norge, men tror du det er verdt det å ta bleier for 2 uker i forhold til andre ting dere vil ha med? :vetikke:

Jeg ville endten kjøpt prampack eller ihvertfall fått leid den på flyplassen, ikke sjans å få noe erstatning om de ødelegger vogna....og DET er kjipt når man har en flott og dyr vogn!

manipulert halebeineet, auch :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...