Becky1 Skrevet 17. januar 2011 #1681 Skrevet 17. januar 2011 Becky: Mamma er ikke typen som sier at hun er glad i meg, klemmer og sånne ting. Men hun gjør veldig mye for meg. Stiller alltid opp, hjelper til med ting, kjører hit og dit, kjøper ting og ringer og skravler mye. Hun sier svært sjeldent nei til noe som helst Da er vel det hennes måte å si at hun er glad i deg på . Mine svigerforeldre sier det heller aldri til sønnen sin, mens min foreldre ikke kan få sagt det nok til meg. Spesielt den søte pappaen min :rødme: Nei, familie kan være rare noen ganger. Ikke lett å vite hva de egentlig tenker. Som regel har de en grunn til hvorfor de gjør som de gjør. Du kan jo bare spørre istedenfor å gå å gruble på det. Det blir jo og til at du legger ekstra merke til det nå som du tenker på det. Kanskje blandet hennes mor seg mye da hun hadde småbarn og nå vil hun ikke gjøre det samme selv. Kanskje er hun rett og slett for opptatt med sitt og må bli fortalt at du blir lei når hun viser så lite interesse. Håper uansett det ordner seg. Ikkeno gøy å føle det sånn.
Pupsilure Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1682 Skrevet 17. januar 2011 Har akkurat snakket med henne nå, for hun har levert bilen min til reperasjon og jeg ville høre hvordan det gikk. Og da snakket hun masse om Goffel. Sa at han hadde vært så blid, og fortalte om flere ting som hadde skjedd mens hun passet han :rødme: Det var koselig!
Dine Skrevet 17. januar 2011 #1683 Skrevet 17. januar 2011 Så godt å høre at hun virker mer interessert i Goffel nå! Det kan ha vært barnepass i stad som ga utslag - at hun bare måtte være sammen med han og opleve han selv, om jeg kan si det på den måten Det går rette veien hvertfall - og det er bra
Neytiri Skrevet 17. januar 2011 #1684 Skrevet 17. januar 2011 enig med Dine, kanskje barnepass var en liten oppvekker for henne
Pupsilure Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1685 Skrevet 17. januar 2011 Ja, det er det jeg håper på da I morgen er det babysang kl 11 og pilates kl 19 Gleder meg!
Pupsilure Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #1686 Skrevet 18. januar 2011 Natten var slik: La seg 18.30, våknet og skreik litt 19, fikk pupp Våknet 22 og fikk pupp Våknet 3 og fikk pupp + MME Våknet 5 og ville stå opp Sov igjen fra 7.15-8.15 Mannen ble litt sur på meg i natt, for jeg gav Goffel mat kl 22. Vi hadde lagt oss, og jeg var helt i ørska. Han mener at Goffel våkner så ofte fordi han er blitt vant til å få mat. Og at vi skal gi han mat i 19-tiden og omtrent ved midnatt og når han våkner 5. Og ellers gi vann. Jeg tror at han får for lite søvn nå faktisk. Han er stuptrøtt tidlig på kvelden, og i dag var han kjempetrøtt i 6 tiden også. Men jeg vil heller at han skal sove til 7, enn å ta et par ekstra lurer på dagtid. I natt skal jeg prøve å bare gi vann bortsett fra ved midnatt, og 5, og så får vi se om han kan sove litt lenger
captiva Skrevet 18. januar 2011 #1687 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Tenkte på¨å gi henne vann en gang om natta vi og,men etter at hun begynte å få grøt om kvelden våkner hun bare en gang om natta kanskje en mulighet,så er han iallefall mett :klø: Endret 18. januar 2011 av HopsiDeisi
Pupsilure Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #1688 Skrevet 18. januar 2011 Ja, vi holder på å trappe opp grøten Nå har vi vært på babysang, og det var koselig Har gått ca 45 minutters tur også. Goffern sov i vogna på tur, og sover fortsatt. Han har vel bare sovet en time før i dag, hvis jeg husker riktig, så det er helt greit. Pappan skal være hjemme med han fra 18.30, for da skal jeg trene. Håper det går bra! Han klarer leggingen han også, men det kan oppstå problemer som jeg best takler Jeg ringte akkurat opptakskontoret på skolen jeg vil begynne på, og de sa at jeg ikke kommer inn under 23/5 regelen, men må søke med realkompetanse. Jeg er så innmari spent på om jeg kommer inn! Jeg har så lyst til det, men vet at jeg er litt i grenseland når det gjelder relevant arbeid. Bør ha jobbet i minst 5 år, og det har jeg ikke gjort. Det er et populært studie også Men han sa snittet lå på 4,2 i fjor, og jeg har 5,6 med alderspoeng og folkehøgskole. Og selv om karakterene mine ikke teller på den vanlige måten, så ville det være med å påvirke om jeg kommer inn med realkompetanse, sa han
Pupsilure Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #1689 Skrevet 18. januar 2011 Goffel sov fra 12.30 til 15.15. Jeg vekket han, ville ikke la han sove så lenge. Og det gikk bra, ikke noe skriking. Han er så god og blid nå for tiden Skal bare leke hele tiden, svært lite skriking. Han virker ganske våken nå, så håper ikke det var dumt å la han sove så lenge. Han har sovet 4 timer i dag istedenfor 3. Anbefaler dere å se filmen på youtube. Og søke opp andre aldre. Veldig spennende å se utviklingen
Pupsilure Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1690 Skrevet 19. januar 2011 Vi har hatt en kjempefin natt! Mannen la han kl 20 mens jeg var på trening. Han våknet og ville ha mat 3, og ville stå opp 6.30! Ikke en lyd ellers
Neytiri Skrevet 19. januar 2011 #1692 Skrevet 19. januar 2011 Så flott natt da Pupsilure!! kanskje 20 er en bedre tid for han å legge seg nå her kan det jo variere fra hva vi gjør på dagen om hun er trøtt ved 19 eller nærmere 20.
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2011 #1693 Skrevet 19. januar 2011 Så herlig med en flott natt, sånn skal det fortsette
Dine Skrevet 19. januar 2011 #1694 Skrevet 19. januar 2011 Håper han fortsetter sånn på natten ja! Det er jo fantastisk hvis det kan fortsette sånn.. *Krysser fingrene* Hvordan var treffet? Tenkte på dere og skulle ønske jeg var med
Pupsilure Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1695 Skrevet 19. januar 2011 Ja, han var flink i natt :rødme: I dag derimot, har han ikke vært like flink. Han stod jo opp 6.30, og tok første lur 9-9.30. Så sovnet han i vogna 11, og våknet på Peppes kl 12.30, og var kjempegrinete. Ville ikke ha puppen, ville leke litt, men så ble han grinete igjen. Til slutt fikk jeg han til å sove igjen, og han sov fra ca 13.30 til 15.45. Det blir 4 timer og 15 minutter (hvis jeg har regnet riktig ) Han er fortsatt grinete og ustabil Har byttet bleie, gitt pupp + MME, virket ikke spesielt sulten. Og nå leker han. Gråter ikke for øyeblikket, men er ikke i godt humør. Klarte heldigvis å holde han i sjakk på t-banen! Men han hylte halve veien opp fra t-banen Syns så synd på han.
Pupsilure Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1696 Skrevet 19. januar 2011 Det var forresten veldig koselig med treff selv om det bare ble oss to og babyene Var i en lekebutikk i sikkert en time Og deilig pizza da! Er mett fortsatt. Lurer på hvorfor Goffel var så rar :klø:
Dine Skrevet 19. januar 2011 #1697 Skrevet 19. januar 2011 Så bra dere koste dere Gleder meg til jeg kan bli med også, selvom jeg merker at det er litt tidlig for oss enda.. Satser på at vi er bedre forberedt og klare til 3.februar Det er helt forferdelig når de skriker.. Noen ganger kan jeg begynne å skikkelig gråte fordi jeg synes så synd på han og ofte tenker jeg på deg som er så tålmodig og flink med Goffel. Det er utrolig imponerende at du har vettet i behold etter allt skrikingen hans i flere måneder! Du er kjempe flink og det er så godt å høre at Goffel er blid og fornøyd, det fortjener dere begge to!
Pupsilure Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1698 Skrevet 19. januar 2011 Tusen takk, Dine Det er litt av en prøvelse når han skriker som verst, sånn som i dag La han kl 19, han var stuptrøtt! Han var kjempeustabil helt siden han våknet 15.45. Er spent på natten, han blir vel lysvåken tenker jeg Lurer litt på om han kan være syk, for han har ikke vilet ha noe særlig mat i dag heller :klø: Nå ser jeg på jordmødrene og tenker på Cypress :rødme:
Pupsilure Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1699 Skrevet 19. januar 2011 Han våknet 20.30 og fikk pupp. Han kjentes varm og klam ut, og jeg ble veldig i tvil om hva jeg burde gjøre. Etter ammingen kjentes han litt kald ut... Vurderer om jeg skal kle av han og ta på han ull.
Tinio Skrevet 19. januar 2011 #1700 Skrevet 19. januar 2011 Hmm, kanskje han brygger på noe? Har du målt tempen på han?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå