Neytiri Skrevet 15. desember 2010 #1261 Skrevet 15. desember 2010 Her er jeg ikke sikker om jeg fikk tanta eller ikke.....hadde en blødning som fylte et truseinnlegg and thats it håper det går fort over igjen da (har hørt noen får så kraftig blødning) har du begynnt på noe prevensjon eler?
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. desember 2010 #1262 Skrevet 15. desember 2010 Nei usj jeg gruer meg til å begynne å tenke på prevensjon igjen etter fødselen. Har ikke lyst å utsette kroppen for p-piller lengre, det klusser bare opp hele meg Hva har du valgt? Eller tenkt å velge...?
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #1263 Skrevet 15. desember 2010 Her er jeg ikke sikker om jeg fikk tanta eller ikke.....hadde en blødning som fylte et truseinnlegg and thats it Jordmoren min sa at alle blødninger som kom minst 14 dager etter renselsen var over, skal regnes som mens. Uansett hvor stor eller liten. Og at det kan være veldig uregelmessig i begynnelsen når mensen kommer tilbake.
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1264 Skrevet 15. desember 2010 Har ikke begynt på noe. Tenker ikke å gjøre det heller. Vi hopper heller av i svingen Og når jeg slutter å amme om 6-12 mnd begynner jeg på p-ring. Pleier å blø i ca tre dager bare, og har sjeldent smerter, men er spent på om det blir annerledes nå. Har ikke kommet noe mer enda. Bare kjempesvak spotting.
Dine Skrevet 15. desember 2010 #1265 Skrevet 15. desember 2010 Bare nevner at mamma ble gravid mens hun fullammet og babyen var 3 måneder.... Bare for å si fra før du sitter der med storebror Goffel og lille babyen
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1266 Skrevet 15. desember 2010 Ja, huff! Det skal ikke skje altså :dåne: Goffern blir ikke storebror før han er 5 år Vi er superforsiktige da. Blir ikke mye og når det gjør det må mannen hoppe av i svingen.
captiva Skrevet 15. desember 2010 #1267 Skrevet 15. desember 2010 Får helt angst etter jeg.... IKKE klar for å bli gravid igjen enda. Hopper foreløpig av i svingen her og,men er heeelt sikker på at det det kommer noen dråper
Dine Skrevet 15. desember 2010 #1268 Skrevet 15. desember 2010 Bare nevnte det - ikke for å skremme, men bare før du tester positivt igjen liksom.. Greit å være forsiktig uansett hvertfall. Tenk Goffel som storebror - han blir nok flink tenker jeg
Tinio Skrevet 15. desember 2010 #1269 Skrevet 15. desember 2010 Huff, vi hoppet også av i svingen i begynnelsen, men jeg begynte veldig fort med p-pillene igjen. Stoler ikke på det å hoppe av i svingen jeg altså. Dobbelsjekker hver dag at jeg har tatt pillen, for det er nok babyer for en god stund nå!
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1270 Skrevet 15. desember 2010 Jeg gleder meg veldig til nestemann. Tenker at det vil bli lettere og mer kos enn denne gangen, fordi jeg har lært så mye, og er mer erafren. Men mannen vil vente noen år, og hvis jeg kommer inn på skole vil jeg vente ca 4-5 år jeg også Nå er vidunderet lagt I morgen skal vi møte mange små babyer Jente på ca 5 mnd, jente på ca 3,5 mnd, jente på ca 1 uke, gutt på ca 3 mnd, og gutt på ca 3 uker og Goffel da Gleder meg sånn! Sist vi møttes alle sammen var bare min og den største jenta født Og plutselig har de kommet til verden alle sammen. Goffern skal ha på nissedrakt Håper han er snill... Må passe på å la han sove masse før vi drar! Og ta med teppet så jeg får pakket han inn, så han kan sove underveis.
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #1271 Skrevet 15. desember 2010 Jeg gleder meg veldig til nestemann. Jeg også, utrolig nok!
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1272 Skrevet 15. desember 2010 Babyer er så fantastiske små vesner Dere som venter kan glede dere så sinnsykt! For min del syns jeg dette er den beste tiden til nå. Starten var hektisk og slitsom, men nå er det nesten bare kos
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #1273 Skrevet 15. desember 2010 Har tenkt mye på akkurat deg disse to ukene, Pupsilure, for jeg har jo blitt superbortskjemt med en baby som ikke hyler i det hele tatt. Føler jeg er så utrolig heldig, for jeg har jo skjønt her inne at det ikke alltid er sånn. Du er så flink, og det er så fint å lese at det har "løsnet" for dere!
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1274 Skrevet 15. desember 2010 Å, tusen takk Du er heldig som slipper den hylingen! Det var svært kaotisk da det stod på, men jeg har nesten glemt hvordan det var :klø: Godt man glemmer. Koser meg mye mer med babyen nå. Syns det var vanskelig å knytte meg til han når han hylte hele tiden Nå er det bare kjempekoselig, og Goffern ser ut til å skjønne alt jeg sier til han noen ganger Får masse respons, skjønner hvorfor han gråter, og er lett å distrahere ved å synge eller finne frem en leke
Neytiri Skrevet 15. desember 2010 #1275 Skrevet 15. desember 2010 Jordmoren min sa at alle blødninger som kom minst 14 dager etter renselsen var over, skal regnes som mens. Uansett hvor stor eller liten. Og at det kan være veldig uregelmessig i begynnelsen når mensen kommer tilbake. ok da kan man si at den spottinga var tr da ...merkelig... dere som tørr hoppe av i svingen er modige altså, her var hatta på de første 3mnd...så spiral satt på plass!
Dine Skrevet 16. desember 2010 #1276 Skrevet 16. desember 2010 Du er så flink, og det er så fint å lese at det har "løsnet" for dere! Enig med Iril her
Pupsilure Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #1277 Skrevet 16. desember 2010 Nå har vi vært sammen med vennene til Goffern Var så koselig atte :jepp: Han oppførte seg eksemplarisk! Og jeg ble så stolt av han Bilder kommer på facebook
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. desember 2010 #1278 Skrevet 16. desember 2010 Jeg synes det er "godt" å lese at alle har forskjellige babyer. Noen tror jo at alle babyer kun sover og spiser og får litt kos, ingen gråt liksom.. og DET stemmer jo overhodet ikke. Gleder meg til å bli kjent med vindunderet vårt, en spennende tid vi går i møte
Gjest Iril Skrevet 17. desember 2010 #1279 Skrevet 17. desember 2010 Noen tror jo at alle babyer kun sover og spiser og får litt kos, ingen gråt liksom.. og DET stemmer jo overhodet ikke. Men de fleste er veldig omvendt. Jeg fikk masse sånne "sov mens du kan" og "forbered deg på det verste"-beskjeder, og hadde nesten litt panikk de siste dagene. Men her kom jo verdens roligste, kunne sovet sikkert 20 timer i døgnet om jeg ville..
Dine Skrevet 17. desember 2010 #1280 Skrevet 17. desember 2010 Så bra at Goffel får truffet vennene sine Og at det går fint og ikke minst at mamman koser seg også. Det er viktig! Håper dere får en flott fredag og koser dere masse Jeg har jo selvfølgelig begynt å få skikkelig vondt i ryggen hvis ikke jeg ligger/sitter i en bestemt stilling, så må nesten se an søndagen litt Håper virkelig jeg får vært med, men i disse dager er det litt vanskelig å binde seg 100% før dagen kommer. Skal prøve å forebygge, men tenkte bare å si fra så du er klar over det hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå