Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1101 Skrevet 1. desember 2010 Han våknet 21.40 og sovnet 21.50. Altså, første gangen tok det 30 minutter, så 20 og så 10 Men tror han er så sliten av all skrikingen at det er derfor. Er spent på natten jeg. Det eneste vi skal i morgen er en tur til fysio, ellers kan vi være hjemme å sove hele dagen hvis det går Men jeg skal holde meg våken for sladring altså Stakkars Goffern Nå tenker han at mama har sviktet han, og han har nok vært så sinna at han ikke vet hva han skal gjøre. Lurt på hvorfor jeg ikke tar han opp... Lille vennen min Minner meg selv på at: - Jeg gjør dette for hans skyld, ikke spesielt gøy for han å bli så overtrøtt hele tiden, og han trenger å lære gode søvnvaner - Det er en del av oppdragelsen, sånn er det å ha barn, man må være litt hard noen ganger - Funker det ikke etter tre dager, så gir jeg meg, for en stund - Mange sier at det funker, og de får mye bedre liv etterpå
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1102 Skrevet 1. desember 2010 Han våknet igjen 22.30, og jeg gir han nå pupp. Det er 3 timer siden jeg startet forrige måltid, og 2,5 siden jeg avsluttet. Men tenker at han kanskje trenger litt ekstra væske siden han svetter og gråter så mye...
Tinio Skrevet 1. desember 2010 #1103 Skrevet 1. desember 2010 Det er sikkert lurt! Så vet du helt sikkert at han ikke gråter fordi han er sulten og tørst.
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1104 Skrevet 1. desember 2010 Han fikk pupp i ca 15-20 min. Gulpet litt og skrek litt på skulderen min. Sovnet så i armene mine uten byssing. Lot han sove litt, og flyttet han over til plassen sin. Skrek i ca 5 min og sovnet Stakkars liten... han er så søt... nå får jeg prøve å sove litt også. Blir noen tøffe dager...
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1105 Skrevet 1. desember 2010 Han fikk pupp i ca 15-20 min. Gulpet litt og skrek litt på skulderen min. Sovnet så i armene mine uten byssing. Lot han sove litt, og flyttet han over til plassen sin. Skrek i ca 5 min og sovnet Stakkars liten... han er så søt... nå får jeg prøve å sove litt også. Blir noen tøffe dager...
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1106 Skrevet 1. desember 2010 Han fikk pupp i ca 15-20 min. Gulpet litt og skrek litt på skulderen min. Sovnet så i armene mine uten byssing. Lot han sove litt, og flyttet han over til plassen sin. Skrek i ca 5 min og sovnet Stakkars liten... han er så søt... nå får jeg prøve å sove litt også. Blir noen tøffe dager...
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1108 Skrevet 2. desember 2010 han våknet etter tre timer, og får nå pupp. Er fornøyd ned at vi sov tre timer gruer meg til å legge han ned nå...
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1109 Skrevet 2. desember 2010 Han har våknet og sovnet 4 ganger mellom 4.15 og 4.45. Tatt ca 3-5 minutter hver gang Han er plaget med luft i magen nå. Blir pupp igjen neste gang, tenker jeg. Er veldig fornøyd.
Dine Skrevet 2. desember 2010 #1110 Skrevet 2. desember 2010 Det ser jo ut som at han klarer det jo Det er jo supert!! Blir spennende å se til natten nå også - kanskje han har skjønt greia.. Eller så skjønner han det kanskje etter to forsøk, hva som skjer.. Spennende! Veldig koselig i går forresten - må gjentas!
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1111 Skrevet 2. desember 2010 Ja, ser bra ut dette her Han sovnet jo 4.45 og sov til 5.30, da gav jeg han pupp til kl 6. Prøvde å legge han igjen, men han begynte bare å leke litt, så jeg skjønte at han var klar for å stå opp. Tok morgenstell på oss begge. Meg mens han lå naken på stellematta på gulvet, tror det er lurt at de får ligge nakne litt. Så var det babygym alene i 20 minutter mens jeg laget og spiste frokost. Prøvde å legge han i kurven sin i stua etter pupp kl 7.40, men det gikk ikke, så da tok jeg han opp og gav han den andre puppen også, (puppet i søvn, ikke optimalt, men kommer til å få behov for det noen ganger, og var så sinnsykt trøtt selv) og da sovnet han ca 8. Sov til 9.30. Fikk pupp igjen, og sov til 10.30 Vet at det ble litt mye pupp, men han veier jo litt lite, så tror det bare er lurt. Hvor lurt pupping i søvn er, er en annen sak Nå leker han alene igjen Har vel ikke hørt noe skriking siden 4.40 i natt faktisk Det var kjempehyggelig i går, Dine
cypress Skrevet 2. desember 2010 #1113 Skrevet 2. desember 2010 Det er nok verdt det til slutt!! Syns du er veldig flink jeg!
captiva Skrevet 2. desember 2010 #1114 Skrevet 2. desember 2010 så flink du er! og flinke gofflus skjønner at de er hardt,men tror ikke det tar lang tid før han legger seg i kurven uten grining. de venner seg fort til nye ting som regel. bare husk på å vise han at det er en positiv ting,om du er sliten og lei og synes synd på han,ikke vis det,men smil og bruk gøad stemme. snuppa mi bruker meg veldig som referanse,hun er feks skeptisk til å bade av og til,og da ser hun veldig fokusert på meg og om jeg er rask til å smile og godsnakke,smiler hun og finner ut at dette er stas,om jeg er litt treg med å respndere til henne,blir det krise.
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. desember 2010 #1115 Skrevet 2. desember 2010 Så flott, håper det går rette veien nå
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1116 Skrevet 2. desember 2010 Tusen takk dere Hjelper faktisk godt å få litt støtte, og høre at jeg er flink Takk for tips dream! Har ikke tenkt så mye over det, men det skal jeg absolutt gjøre Han er veldig rask til å søke min blikkontakt hvis han er usikker.
Dine Skrevet 2. desember 2010 #1118 Skrevet 2. desember 2010 Høres jo kjempe bra ut Pupsilure!!! Håper han fortsetter sånn og så er det nok ingen fare for at han får for mye mat siden han er litt liten nei.. Er nok bare bra
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1119 Skrevet 2. desember 2010 Jeg kjøpte ny MME i stad, siden jeg syns det virket som han fikk vondt i magen av NAN. Prøvde HIPP nå. Da jeg leste på pakkene i butikken oppdaget jeg at den skal brukes innen to uker (mulig jeg blander med en av de andre, men det var hvertfall under 4 uker) etter åpning Vi har brukt den siden han var helt nyfødt, dvs ca 3,5 mnd :dåne: Er på den samme posen enda for han har ikke fått så mange ganger. Uff, fikk så dårlig samvittighet da jeg så det. Tanken har aldri streifet meg før, for jeg bruker jo aldri MME selv. Gjorde det for første gang for noen dager siden. Er spent på hvordan han liker HIPP. Tenker at han skal få en flaske med den senere i dag. litt usikker på om han skal få den etter puppen kl 20, eller måltidet etter, ca 23. Tenk om han blir så god og mett at han sover mer enn 4 timer Har hatt en elektriker her igjen, som byttet en stikkontakt i forbindelse med varmtvannsberederen. Han jobber på blokka vår, og ringte på og spurte om vi hadde fått fikset det. Spurte om han sendte regning eller hva som skjedde, og han sa at han tar det med styret, så da slipper vi å betale for det selv Spurte han mens han var her, om han visste noe om varmekabler, for våre har ikke fungert på et år. Han åpnet boksen og fant hva som var problemet. Spurte om han kunne fikse det, men så ble det ikke slik. Nevnte at vi har en kamerat som har skullet gjøre det i et år, og etter å ha sett på det sa han at vi fikk mase på kameraten Æsj, håpet han skulle gjøre det. Nå kommer det sikkert aldri til å skje... Tør ikke å mase mer på typen til venninna mi. Føler meg så dum. Vi har litt andre ting som bør fikses også, men det blir vel fort kjempedyrt hvis vi ringer en elektriker. Er bare småjobber. Gofflus sover. Tror jeg skal benytte sjansen til å sove selv også. Vet aldri hvordan natta blir. Heldigvis er ikke mannen hjemme i natt, så da får jeg ikke dårlig samvittighet ovenfor han i tillegg... Føler liksom at jeg må få ungen til å være stille om natta, vet det er teit, det syns han også. Er jo ikke min feil at han gråter
Tinio Skrevet 2. desember 2010 #1120 Skrevet 2. desember 2010 Hipp smaker og lukter bedre enn NAN hvertfall! At de skal brukes opp innen så kort tid har jeg aldri tenkt på! Ups... Men her sluker de en pakke på under to dager da, så har vel ikke vært noe problem uansett. Sov godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå