Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så stilig med muffins med bilde av Goffel på :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir fint med kake og muffins med Goffern på :jepp: Er spent på resultatet!

Vi stod opp 8 i dag. Dro på senter kl 12, og hjemme igjen kl 15. Han ble ganske overtrøtt etterhvert, stakkars. Og han ville ikke ligge i vogna, ville opp å se. Så jeg bar han og trillet vogna samtidig :ler: Inne på ammerommet traff vi på en liten nyfødt jente, og da skjønte jeg virkelig at han har vokst :dåne: Hun var jo bitteliten!!

Nå kom akkurat mannen hjem. Han skal på styremøte i borettslaget. Og om en times tid skal jeg komme bort, så får jeg se på grendehuset vi skal ha festen. Har ikke vært der inne før jeg. Men vet sånn ca hvordan det er. Er litt spent på bordene, stolene, kjøkkenet og kjøkkenutstyr. Men vi bor i nærmeste blokka, så det er ikke noe problem å ta med ting hjemmefra heller :)

Skrevet

Kondolerer så mye med stesvigerfar :(. Hvordan tar mannen din det?

Mye snakk om muffins her :dåne: . Jeg prøver jo å holde meg unna sånt :dåne: :ler:

Skrevet

Takk, Becky :klemmer: Det går bra med mannen :) De var ikke gift mer enn 4-5 år, så han var aldri som en far for mannen. Men trist er det jo uansett.

Grendehuset var kjempefint! :nigo: Det er selvfølgelig gammelt og slitt, men allikevel mye bedre enn jeg hadde sett for meg :) Det er sofaplass til ca 33 stk, og vi blir ca 25-30. Det er også høye bord som vi kan slå opp hvis vi trenger dem. Tenker å bruke 2-3 som matbord, og 1 som gavebord :) Jeg gleder meg jeg :jepp: Må finne ut hva jeg skal ha på meg. Håper at bunaden passer :sjenert: Ellers har jeg en god grunn for å kjøpe noe nytt :) Skal til sverige i morgen, så kanskje jeg finner noe der.

Skrevet

:jepp:

Skulle gjerne kommet innom deg, men skal dra med mamma og pappa, og da blir det litt dumt. Og så er jeg ikke sikker på om vi drar til svinesund eller charlottenberg :)

Men vil gjerne møtes i sverige en annen gang! :Nikke:

Skrevet

ahhh i see, velkommen er du alltid ;)

jeg fant senga men ikke sovnet enda....men heller ingen mld da :lete:

Skrevet

Husker jeg feil, eller bestilte du stellebag til vogna på e-bay? :klø: Var det i så fall noe å spare på det eller?

Skrevet

Ja, kjøpte på eBay. Gav 400 for en OiOi veske som koster 1200 på babyshop :)

Skrevet

Såpass ja! Da blir det ebay-surfing på meg i kveld! :nigo:

Skrevet

Så bra lokalet var bedre enn forventet :) Hadde vært veldig kjedelig dersom du ikke synes det var særlig hyggelig og skal ha såpass mange mennesker der..

Håper dere koser dere i Sverige på tur med både Goffel og foreldrene dine :)

Ps. Muffinsene dine ble kjeeeempe gode - mannen synes også det! :) Prøvde jo i creme brulee former og det gikk helt fint, men de sitter jo fast oppi der, så jeg serverer i de etterpå. Men de ble store og fine og jeg fant en oppskrift på frostingen på nettet og den var GOD - så gleder meg til å servere de etterpå :) Hadde forresten oppi 1 eple og litt kanel, helt herlig!!! En oppskrift jeg garantert kommer til å lage snart igjen :klem:

Skrevet

Puh, hjemme igjen! Dro ca 11.30, og var hjemme igjen 21. Kom på at jeg ikke hadde tisset siden før jeg dro :overrasket:

Fikk kjøpt mat til festen, mat til oss, 2 brett med brusbokser til festen (ikke til meg :sukk: ), masse dritt på Søstrene Grene :hoppe: Og belte til mannen, og minifom til babyen. Og røyk til svigermor :nigo: Ikke noe til meg :vetikke:

Nå sover han, men våkner nok straks. Har sovet siden vi dro fra sverige kl 19 så. Når han våkner skal mannen bytte bleie mens jeg pusser tenner og fjerner sminken, og så hopper vi i seng, og ammer til han sovner. Og så sover vi hele natten! :jepp: :jepp: :fnise:

Babykino i morgen med barselgruppa. Kjenner de ikke noe særlig, så det blir spennende. Skulle heller dratt med dere, jentene mine :)

Har fått pakkehentelapp for lerretet med bilde av babyen min. Gleder meg veldig til å hente den :hoppe:

Og så har jeg solgt den gamle telefonen min på finn for 1300 i dag :) Skjønner ikke at folk vil kjøpe brukte telefoner. Har jo ingen garanti for at den virker, og at jeg ikke har mistet den i bakken, og sølt vann på den. Men men. Ble lett solgt :) Sendte den avgårde i postoppkrav. Håper virkelig han henter den! Ellers får jeg selge den til en av de som har ringt i dag :)

Fint at muffinsene ble gode, Dine :nigo:

Skrevet

Har fått pakkehentelapp for lerretet med bilde av babyen min. Gleder meg veldig til å hente den :hoppe:

Det var raskt :jepp:

Hadde ikke du bestilt det for bare noen dager siden? :klø:

Skrevet

Så mye dere fikk kjøpt!

ohhh gleder meg, fikk iphone i posten nå og skal få mannen til å sette alt opp på den :)

men skjønner heller ikke folk som kjøper brukt...

Skrevet

Ja, bestilte for noen dager siden bare :hoppe:

Gøy med ny telefon! Men vanskelig også. Har jo klart å ringe feil, og skriver mye feil i meldinger :fnise:

Snakkes i morgen :goodbye: Nå trengs visst puppen min her :ler:

Skrevet

Du må fortelle hvordan de lerrettene ble! kos deg på kino :klemmer:

Skrevet

Ja, skal gjøre det! Takk :)

Vi drar om 45 minutter. Det snør ute :( Men er jo litt koselig også da. Tror jeg tar bilen altså :sjenert:

Skrevet

Ja, og besøket synes også muffinsene ble kjempe gode :Nikke:

Jeg skriker masse feil jeg også, det vet du jo :fnise: Tar litt tid før man skjønner seg på den ja..

Kos dere masse på kino - her holder jeg meg hjemme i dag kjenner jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...