Pupsilure Skrevet 5. november 2010 Forfatter #864 Skrevet 5. november 2010 goffel har hatt vondt i magen i natt, så vi har sovet sittende. har gått greit jeg skal på bassengtreningen i dag, og etterpå skal gofflus til manuellterapeuten. gleder og gruer meg til det! jeg lurer på når begravelsen blir, og om det er svigermor som ordner med det, eller barna hans. sendte henne melding i går kveld, og sa at jeg syns det var trist, og spurte om hun trengte hjelp med noe. kunne egentlig tenkt meg å droppe badingen i dag, er så trøtt
cypress Skrevet 5. november 2010 #865 Skrevet 5. november 2010 Huff det var trist å høre. Hun syns sikkert det er hyggelig at du stiller opp og tilbyr deg å hjelpe! Noe helt annet: I går testet jeg cupcake-oppskriften din! Hvor store er dine muffinsformer egentlig?? Jeg blandet riktignok inn en god del eplebiter, men jeg fikk MANGE fler enn 12 muffins!! De ble gode da..
Dine Skrevet 5. november 2010 #866 Skrevet 5. november 2010 (endret) Uffameg Pupsilure - kondulerer!! Trist å høre, men samtidig er det nesten godt at det skjer nå og ikke nærmere jul, når det først må skje.. Svigermoren din satte helt sikkert pris på at du tilbyr deg å hjelpe. Har lyst å prøve den muffinsoppskriften jeg også, kanskje jeg skal titte i skapet og se om jeg har alt jeg trenger.. Får besøk kl.10 i morgen tidlig til kaffe (et vennepar av oss som har med sin lille datter som trenger å sove litt også, så derfor den tidlige avtalen), så kunne jo kanskje vært moro å ha litt muffins å servere ved siden av. Edit: Hvordan lager du frostingen? Håper dere får en fin dag tross triste nyheter Endret 5. november 2010 av Dine
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. november 2010 #867 Skrevet 5. november 2010 Så leit å lese Jeg er fryktelig emosjonell fortiden, så skal lite til før en tåre kommer i øyekroken, akkurat som nå
Pupsilure Skrevet 5. november 2010 Forfatter #868 Skrevet 5. november 2010 Jeg bruker vanlige muffinsformer, og det ble akkurat 12 stk, men jeg fyller de ganske fulle så det blir en fin topp, og jeg hadde ikke noe særlig annet i Dine: Jeg pynter med smørkrem noen ganger. Den lager du av smør og melis. Finn en oppskrift på nettet, husker ikke blandingsforholdene. Blir veldig godt. Tar noen ganger litt karamellsaus i også Jeg har trent, og vært hos venninne, og vært hos manuellterapeuten. Og handlet mat da! Puh... Svømmingen gikk bra. Var en vikar som hadde timen i dag, og litt annerledes opplegg enn vanlig, men syns det var bra Dro til hun som var hos meg i går etterpå. Hjalp henne med å lage et sukkerbrød, og bebisene lekte sammen Så var vi hos manuellterapeuten, og hun syns det var som en helt ny unge! Hun så store forskjeller fra sist! veldig gøy Ser jo selv at han er bedre, men gøy å høre noen som virkelig har peiling si det også. Hun gjorde det samme med han som sist, og han gråt knapt Hun hadde egentlig tenkt til å få oss tilbake om 2 uker, men hun syns det var så bra at hun sa 3 uker istedenfor. Er litt uvenner med den nye telefonen Scrollet nedover listen for å ringe noen i stad, og for å stoppe den trykket jeg på skjermen, og tror dere ikke jeg ringte til noen :dåne: Klarte ikke å legge på, for jeg har aldri ringt med den før, og det tok litt tid. Trodde det hadde gått bra. Men etter bassengtreningen ser jeg at personen har ringt meg tilbake Det kunne vært verre, kunne vært en eks eller noe. Men var ikke så veldig heldig at det var akkurat han jeg ringte heller. Er en gammel sjef. Hadde slettet nr hans, men lå visst på kortet allikevel.
Dine Skrevet 5. november 2010 #869 Skrevet 5. november 2010 Jeg klarte også å ringe til noen med den nye telefonen.. Tar litt tid å bli vant til den, men nå går det greit. Gjør fortsatt litt feil og er ikke alltid at jeg klarer å skjønne hva jeg skal gjøre, men det går bedre hvertfall Da prøver jeg meg på en smørkrem og satser på å lage muffinsene på søndag Spennende, håper de blir sånn som amerikanske cupcakes, store og flotte - de er de beste
cypress Skrevet 5. november 2010 #870 Skrevet 5. november 2010 Kanskje trikset er å ha muffinsformene inne i harde former, for de tynne papirformene bare bøyde seg så røra fløyt utover hvis jeg hadde i for mye. Så nå må jeg kjøpe meg det! Ha en fin helg!!
Pupsilure Skrevet 5. november 2010 Forfatter #871 Skrevet 5. november 2010 Ja, lurt å bruke muffinsbrett Muffinsene blir myyye finere da :Nikke: Jeg så de hadde det på meny en dag til ca 70 kr
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 Forfatter #872 Skrevet 6. november 2010 Har vært å badet med babyen i dag Så deilig! Mamma var også med, så hun hadde han i badeslynga hele tiden mens jeg trente. Kjøpte et skumrør der, og gjorde øvelsene vi har lært på bassengtreningen. Og da fikk jeg gjort alle de øvelsene som føles best for meg Er skikkelig sliten jeg nå. Og det er han også. Han har sloknet helt i vogna si. Våknet ikke av at vi tok han ut av bilstolen engang men han skal nok ha mat snart. Det er snart 3 timer siden forrige måltid. Håper bare at jeg selv rekker å spise først. Mannen lager deilige baguetter til oss nå
Neytiri Skrevet 6. november 2010 #873 Skrevet 6. november 2010 så flink Goffel har blitt å sove da! Manuell terapi har vel hjulpet eller? ellers lurte jeg på...vekker du han for mat, eller mener du bare at han våkner snart selv for mat?
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 Forfatter #874 Skrevet 6. november 2010 Ja, manuellterapien har virkelig hjulpet! Hun så stooor forskjell på han. Og han er roligere Jeg pleier ikke å vekke han for å spise. Men han våkner stort sett selv når det har gått ca 3 timer. Kanskje 4.
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 Forfatter #875 Skrevet 6. november 2010 Begravelsen er visst på fredag. Svigermor syns det var litt dumt å ta med babyen, pga skriking i kirken, og det skjønner jeg godt Så mamma skal passe han. Tror mamma gleder seg veldig til det! Hun har ikke passet han enda. De bittesmå uggsene kom i posten i går. De var perfekte! Det er borrelås på dem, så lett å feste dem skikkelig. De virket gode og varme! Så noen sånne små støvler på lindex eller h&m, og de kostet ca 80-100 kr, og var ikke på langt nær like fine! Disse er det saueskinn inni, og de er kjempefine Føler det var et veldig godt kjøp! Nå har jeg akkurat bestilt spiselig bilde til kaken til festen Det er 20 dager til, så regner med å få dem i tide. Tok likegodt både stort bilde, og 24 små, runde til muffins Blir rundt 100 kr totalt
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 Forfatter #876 Skrevet 6. november 2010 Venter forresten veldig på bæsjebleie... Har gitt malt to ganger i dag på smokken. Han sugde og smattet, og så veldig fornøyd ut Gleder meg til han kan spise litt ordentlig mat jeg
Dine Skrevet 7. november 2010 #877 Skrevet 7. november 2010 Oi, 100 kroner er ikke verst! Hvor bestilte du det? Hadde vært fint om jeg også kan klare å lage kake eller i det minste muffins til Lilletassens dåp neste år.. Kjøpte inn ingredienser til muffinsene dine i går, men har så lyst på grønne epler i også, men det hadde ingen av butikkene jeg var innom, så da får jeg vente med å bake til jeg får tak i det.. Har fått det for meg at de kommer til å smake best i muffinsene, med litt syrlighet.. mmm Så bra mamman din kan passe Goffel mens dere i begravelse. Forstår godt at ikke det er særlig lurt med baby i begravelse pga gråt osv, men den begravelsen jeg var i tidligere i uken var det en baby og hun gråt ikke mye, men de få gangene hun gjorde det gjorde det liksom ikke noe. Det var jo tross alt barnebarnet til han som gikk bort, så tror han ville hatt det sånn uansett. Men sånn er det forskjellig Ha en flott dag Pupsilure!!
Pupsilure Skrevet 7. november 2010 Forfatter #879 Skrevet 7. november 2010 Jeg kjøpte det herfra Skal si fra om det blir bra
Dine Skrevet 8. november 2010 #880 Skrevet 8. november 2010 Så kult!! Håper det blir bra og at alle blir imponerte Tenkte forresten jeg skal prøve meg på muffinsene i dag og servere i morgen til dessert når jeg skal ha noen venninner på middag. Veldig spent på om jeg får det til, men de oppskriftene du har gitt meg tidligere har vært gode, så krysser fingrene for denne også Ha en strålende dag Pupsilure!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå