Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
mulle007.jpg?t=1288627866 Endret av Pupsilure
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker å bestille dette bildet i stort, og lime det på lerret, og pynte litt rundt det, og henge det på veggen ved stellebordet hans :nigo: Ble så fornøyd med det. Ikke lett å ta bilde av smilende babyer altså!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Guri så skjønn liten gutt, for et herlig smil :rødme:

Skrevet

Åhh, så nydelig han er :rødme:

Skrevet

OMG!!! :dåne: Dårlig gjort å vise sååååå fint muffinser til svangre og ekstremt godtesyke damer :dåne: :ler:

Har du tatt vekk bildet av Goffel igjen?

Skrevet

Åhh!!! :strix: Se på skjønne lille Goffelgutten! Så GOD!! :rødme: gleder meg til å gå på kino med han kjekkasen der altså :nigo:

Skrevet

Sååå fint bilde av Goffel!!! Skjønner godt du gjerne vil ha det på veggen :) Såååå søt altså!!!! :hjerte:

Og de muffinsene så ikke lite gode ut heller.... Må nok prøve meg på den oppskriften tenker jeg.. Eplebiter inni hørtes helt nydelig ut!!!

Skrevet

Jeg kjøpte forresten masse kult strø til cupcakes i dag på Traktøren. Ku og dinosaurer og stjerner osv. Veldig søte! Og former med små prinser på :rødme:

Skrevet

Tusen takk, dere :strix: Han er så søt når han smiler.

Nei, har ikke fjernet bildet, Becky. Har du problemer med å se bilder igjen? Har postet nesten det samme på facebook.

Traktøren har mye fint ja :dåne: tror jeg skal få tak i noen sånne muffinsformer til babyfesten hans :jepp:

Skrevet

aaaaaw :rødme: nydelige lille Goffel!!! :)

er det lerrets-bilde du skal bestille? syns det er kjempestilig :)

flink du er som er i gang med julegaver og greier! :kose:

Skrevet

Takk :rødme:

Ja, skal bestille lerretsbilder :nigo:

Skrevet

SÅ søt!! :rødme: Burde sette igang med julegaver jeg og tror jeg.. Blir nok en del bilder her også! :)

Skrevet

Skal ønske meg ny pc til jul. Er sikkert noe med innstillingene her. Bruker jobb-pc nå som sikkert må leveres når jeg går i permisjon. Jeg ser muffinsbildet. Neste innlegg er tomt. Menmen, jeg får jo sett masse bilder på face :jepp: . Det nyeste bildet er kjempefint, spesielt av deg :jepp:

Mannen har lagt ut link til det nye huset og tagga meg, så ligger på min profil. Sjekk det gjerne ut :) . Tror kanskje jeg skal skrive det selv etterhvert og, for bare mannens venner som har sett det virker det som :sjenert: . Du får trykke "like" så det virker som jeg har noen venner og :ler:

Jenta på lerretet likner på Ingrid Aleksandra :). Kjempefin gave :jepp:

Skrevet

Det var stilige muffins og kjempesøt Goffel :jepp:

Skrevet

Gratulerer med huskjøp, Becky!! Hadde ikke fått det med meg jeg :sjenert: Det så kjempefint ut da! Det var ikke noen liker knapp der, så sikkert derfor ingen av dine har trykket :jepp: Tror det er fordi han har postet det og ikke du :kose: Men jeg liker det :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg straks gjøre meg klar for å dra på kino :nigo: Gofflus har ikke sovet så lenge, han våknet akkrat etter ca 30 min søvn, og jeg fikk puppet han i søvn igjen. Håper han vil oppføre seg pent på kinoen... :sjenert:

Skulle gjerne gått inn på badet og sminket meg nå, men han kommer til å våkne. Ligger rett ved siden av meg i sofaen.

Har sett på film om "Dunstan baby language", og jeg må si det virker som det er noe i det! :jepp: Spesielt NEH sier han når han er sulten! Og EH når han må rape :nigo: HEH betyr søvn, mener jeg å huske. Og mannen sier at han hører det. (kan hende jeg roter med ordene nå...)

Anbefaler å søke det opp på youtube, og sette seg litt inn i det! :jepp: :jepp: Skulle ønske jeg hadde gjort det tidligere.

Skrevet

Så herlige bilder av gullungen :)

De muffinsene, bruker du slike store eller små former?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...