Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje man skal gå til innkjøp av fennikel-te når det nærmer seg termin, slik at Lilletassen kan få en bra mage :)

Så bra du fikk tak i pose til Stokke! Perfekt at de skulle på halv pris da, det er sånn som skjer innimellom, men nå var det jo perfect timing :) Skulle gjerne tipset deg om det, men nå vet jeg jo ikke sånne ting før deg heller, så får holde utkikk etter gode tilbud ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så supert at du fikk det til halv pris :jepp: . Ikke ditt favorittmønster har jeg skjønt, men.. ;):fnise:

Skrevet

Nei, ikke favorittmønsteret, men helt ok, og mannen liker det jo så :sjenert:

Ja, lurt å drikke fennikel-te. Jeg gir 2,5 ml med sprøyte 3-4 ganger daglig.

Kan bli litt irritert på mannen, Becky, men akkurat i går var det litt min feil, så orket ikke å bry meg om det :) Han har veldig stor tro på teen, men det har ikke jeg :fnise:

Skrevet

Hvor får du tak i de sprøytene? :sjenert:

Venter du til teen har blitt kald / temperert og så gir eller hvordan gjør du det?

Skrevet

Sånne sprøyter kjøper man for omtrent ingenting på apoteket. ;)

Hvor kjøper man fenikkel-te?

Løk er jo like kjent for å gi magevondt som kullsyre, så jeg gruer meg veldig til å slutte å spise det. Elsker løk i alle former (når jeg ikke er gravid vel og merke, så kanskje lysten ikke kommer tilbake når jeg er ferdig?), så det blir kjipt, men. Har jo klart meg uten salami og spekeskinke i svangerskapet, så da overlever jeg noen mndr. uten løk også. :fnise:

Skrevet

Da får jeg sjekke på apoteket neste gang jeg skal dit.. Kan jo være greit å ha med en liten en i hus uansett kanskje..

Det er vanskelig å gi opp noe i starten, som feks spekemat og sånn (enig!!), men nå går det greit.. Men jeg GLEDER meg til å kunne spise det igjen snart.. Kan man spise spekemat mens man ammer forresten...? :sjenert:

Skrevet

Har du vært hos en av frisørsalongene på S Pupsilure?

Har så lyst å bestille time til mandag, men vet ikke helt hvor jeg kan og bør dra.. Holder meg unna sentrum så klart, og har tenkt å klippe tuppene og stripe håret.. Veldig greit å gå et sted man vet de er flinke :)

Skrevet

Sprøytene koster 2 kr pr stk på apoteket. Teen kjøpes på helsekost og koster 40 kr.

Jeg lager en kopp te hver dag, trekker opp 3-4 sprøyter, og drikker resten selv. Den avkjøles veldig raskt i sprøyten. Lar de ligge i romtemperatur til neste måltid. Har prøvd å gi han den før mat, men det går dårlig, så han får etter mat istedenfor. han smatter den ivrig i seg, og jeg holder den over munnen hans og drypper ned på leppene, en og en dråpe, men ganske fort. Hvis han får det på leppene først rekker han å skjønne hva som skjer :)

Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke var holdt meg unna mer mat i starten! Men nå har jeg lært til neste gang, og håper dere har lært av det også :) De kan skrike i 4 dager etter du har spist noe de ikke tåler :dåne:

Tror ikke det er noe man ikke kan spise når man ammer :klø: Jeg har spist masse spekemat :jepp:

Nei, har ikke vært hos noen frisør der. Jeg blir aldri fornøyd hos noen frisør uansett da :fnise: Kun hos fetteren til mannen faktisk, på majorstua.

Skrevet

Jada, får med meg, men er så mye styr med Goffern nå, så da går det litt sakte ;) Men nå ser det ut til at han har sovnet. Ble litt overtrøtt først.

Fint hvis du kan være med på kino, Dine! Prøver å ta Ringen kino på mandag :jepp: Men ikke sikkert det passer da.

Skrevet

Så bra at du fik sånn pose til halvrpis :hoppe:

Da har du jo egentlig spart mye penger med tanke på de søte sko/sokkene du kjøpte på ebay også :nigo:

Skrevet

:fnise: har ikke fortalt mannen om noen av delene enda. Tror det er best at han ikke vet :ler: Skoene er forresten snedt, fikk mail om det nå :hoppe:

Har jo ny laptop nå, bruker den for første gang i dag, og det er veldig uvant! Men venner meg vel til det etterhvert.

Har faktisk kjøpt noen julegaver allerede jeg! Hardangerbestikk til mamma, og noen leker til noen barn i familien. Gleder meg til jul :hjerte: Vi skal være hos min familie i år. Blir spennende med Gofflus sin første jul :hoppe:

Svigermor ringte i går, og mannen hennes har nå fått beskjed om at legene ikke kan gjøre mer for han :tristbla: Vi skal dra å besøke han en av dagene.

Det er ikke lenge til farsdag, og jeg er nødt til å sette standarden :lur: Noen forslag til hva jeg skal kjøpe/gjøre for mannen? Har tenkt til å fremkalle et fint, stort bilde av Gofflus, og scrappe det på et lerret. Og servere han kake og god mat :) Eller skal jeg finne på noe helt annet?

Skrevet

Hvor får du tak i de sprøytene? :sjenert:

Venter du til teen har blitt kald / temperert og så gir eller hvordan gjør du det?

Hvis du bestiller gratispakken fra BAM, følger det med en sprøyte i den. Den er egentlig beregnet på å sprøyte tran inn i munnen på den stakkars ungen, men kan sikkert brukes til te også.

Hvis sprøytene koster 2 kr stk er det ikke akkurat mye å spare på det, men man får med en del andre gratisprøver på ting og tang, så det kan jo være ok å bestille uansett. En gratis smokk for eksempel!

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal markerer farsdagen jeg og :jepp: Når er den? Husk at det er veldig lov til å gjøre feil. Spesielt du som er så flink og hele tiden gjør ditt beste. Jeg kommer garantert til å gjøre masse feil.

Skrevet

Hvis du bestiller gratispakken fra BAM, følger det med en sprøyte i den. Den er egentlig beregnet på å sprøyte tran inn i munnen på den stakkars ungen, men kan sikkert brukes til te også.

Hvis sprøytene koster 2 kr stk er det ikke akkurat mye å spare på det, men man får med en del andre gratisprøver på ting og tang, så det kan jo være ok å bestille uansett. En gratis smokk for eksempel!

Da har jeg bestilt pakken :) Spennende med alt som er gratis, man kan jo alltids bare kaste eller gi bort det man ikke vil ha :)

På farsdagen kunne du laget god middag etter hans choice, servert en iskald øl f.eks, hatt no god dessert og gitt en liten gave fra Goffel.. Blir alltids koselig uansett, dere får hvertfall være sammen - det er det viktigste :)

Skrevet

oioi! høres ut som mannen din får en flott farsdag!! :)

jeg skal også sette pris på Mannen, men det blir til neste år!

å være hunde-pappa gjelder ikke :lol:

moro med ny laptop!! føler levetida er kort på dem her i huset... men de blir jo brukt ekstremt mye... :)

trist å høre om svigerfaren din, det var kanskje ikke helt uventet? men allikevel en forferdelig beskjed å få :(

god helg!!!! :klemmer:

Skrevet

tror jammen jeg skal kjøpe den teen i morra,snuppa sliter med magen for tiden. verdt et forsøk:)

Skrevet

Har fått alle de gratispakkene jeg også :jepp: De beste var den jeg hentet på Lindex, og den fra apotek1 :Nikke: BAM fikk jeg to av, av en eller annen grunn :klø: Og så har jeg hentet en på Rimi.

Farsdagen er 14. november. Gleder meg til å gi mannen gave og oppvarting :nigo: Tenker jeg baker også.

Nei, var ikke uventet med svigerstefar. Han har vært kreftsyk i et år. :(

Verdt å gjøre et forsøk med teen, dream :jepp::)

Skrevet

Jeg bestilte den fra BAM for leeeeenge siden, men jeg har aldri fått den :snurt: Men alle de andre har jeg fått :jepp:

Så bra at du snakker om farsdagen, ellers hadde jeg nok ikke fått det med meg. Man må jo nesten finne på noe koselig da, sånn at man har en grunn til å bli fornærmet om han ikke finner på noe på morsdagen :ler: (Kjenner jeg mannen min rett er det sånn det kommer til å bli :sukk: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...