Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo ringe dem å høre, Dine :jepp: Det kommer flere tilbud, du kan melde deg på nyhetsbrev fra spadeal. Eller så kan jeg si fra når det kommer noe bra :jepp:

Jeg har veldig lyst på de skoene altså! :nigo: Er bare redd for at de passer svært kort tid :sjenert: Hvis jeg vet at de holder hele vinteren er det greit å bruke 180 kr på dem. Men tror mannen blir ganske sur hvis de passer i en mnd ;) Trenger jo ikke å fortelle han det da :lur: Og så kan jeg sende mail til selgeren og høre hvordan de er i størrelsen. Gofflus har visstnok litt lange føtter også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, de var supersøte! Hva er vel 180 kr... Jeg stemmer for å kjøpe! :jepp: Har du sjekket ut sånne Stonz (tror jeg de heter). De er supre i kombinasjon med bæretøy. Men det er jo mer en utesko da..

Skrevet

Gå for skoene -de er nydelige! :) Send mail til selgeren og spør ja, så kan det være greit å bestille et par som er litt større enn han bruker nå..

Go for it :enig:

Skrevet

Har bestilt :tommelsmil: Tok 0-6 mnd, får heller bestille 6-12 mnd senere hvis det er behov for det :jepp: var usikker på farge, men valgte beige.

Prøver å få han til å sove nå, for vi skal på besøk på jobben om et par timer, og vil helst ikke ha en grinete baby da :sjenert: Men han vil ikke, høres ut som om han har vondt i magen, stakkars :kose:

Skrevet

Endelig sovnet han! Har prøvd i ca en time nå, med pupping innimellom.Håper han sover til vi drar.

Lurer på å dra på babykino til uka :Nikke: Er det noen som vil være med?

Skrevet

ååå babykino høres så koselig ut :rødme:

Håper Goffel har får sovet litt og oppfører seg utmerket under besøket :)

Skrevet

Ser det er bare jeg som er litt gjerrig her :sjenert::fnise: . Har en forestilling om at babyer vokser så fort at de så vidt rekker å bruke klærne sine, men de vokser nok ikke så fort som jeg forestiller meg. Kos deg med ugg'sa dine! De matcher jo vogna og alt :fnise:

Skrevet

Den nye laptopen kom i dag :hoppe: Mannen driver å styrer med den nå. Installerer og avinstallerer diverse ting.

Det gikk relativt greit på jobben, han var grei i starten, men ikke kjempeblid. Men etterhvert startet griningen. Tok en tur på senter etterpå og møtte ei venninne, for jeg måtte bytte en genser. Og da var han også litt sutrete. Heldigvis sov han endel også. Måtte stoppe innom kiwi for å hente en pakke, og da hadde han nesten akkurat sovnet igjen. Så da ble det hyling til vi var hjemme. Jeg var så sliten og lei da jeg kom hjem, og bare gav han til mannen.

Han var visst trøtt, og heldigvis sovnet han ganske fort. Men nå er det 2,5 timer siden mat, så tenker han våkner snart.

I morgen er det bassengtrening for meg. Tror ikke jeg skal gjøre noe mer. trenger å slappe av etter hektiske dager.

Skrevet

Gofflus er 10 uker i dag!! :danser:

Alle er invitert på pizzafest! d015.giff025.gif

Skrevet

Jippi jippi!! Jeg :bond: og Bolla :skya: er klare for FEST!!! :gave:

Meg: Gratuleeeerer med ti ukersdagen!! :strix:

Bolla: :blink: (han får faktisk ikke si noe før han har anstendighet til å møte opp face to face! :nigo: Hilsen mamma)

Skrevet

Og du, er jeg fortsatt tjukk neste onsdag kan jeg godt være med på babykino.. :jepp::sjenert:

Skrevet

Gofflus takker for gratulasjonen :jepp: :jepp:

Det er visst babykino flere dager, så kunne jo tatt mandag eller tirsdag, hvis du ikke ligger å presser da :lur: På mandag går "you will meet a tall dark stranger" på Ringen kl 12.30.

Skrevet

Ja, jeg er åpen for det meste! :) Så fremt det ikke krasjer med overtidskontrollen.. Jeg skal vist bli oppringt ang det så jeg aner ikke når det er enda.. Men trolig i starten av neste uke.

Skrevet

Gratulerer med 10 uker!! Pizzafest er gøy :nigo: Skål! :skaal: Men vi som ammer får nøye oss med :perebrus:

Skrevet

Blir det egen pizza til meg denne gangen og? :ler: Håper ikke den er like hard å skjære som sist :dåne: :fnise:

Skrevet

Blir det egen pizza til meg denne gangen og? :ler: Håper ikke den er like hard å skjære som sist :dåne: :fnise:

:lol: :lol:

Vi har hatt en kjip natt :sukk: Han har skikkelig vondt i magen. Jeg tror det er pga løk, og mannen tror det er fordi jeg slurvet med fennikel-teen i går. Vi har sovet 3+2 timer.

Nå skal jeg dra på trening, mens tante passer lillegutt :goodbye:

Skrevet

Hei Pupsilure :)

Så dumt å høre at natten ikke har vært noe særlig.. Hva hjelper fennikel te mot egentlig? Luft i magen? Hjelper det på oss alle sammen eller er det kun babyer?

Håper du får slappet av litt på svømmetrening og at Gofflus oppfører seg hos tanten din. Så snill hun er som passer så ofte, selv om det ikke er over lang tid :)

Kanskje jeg får blitt med på babykino neste uke jeg også, men må se det an litt.. Må isåfall ta det litt på sparket, men muligens at jeg får det til :)

Skrevet

Mener han at du burde drikke det oftere? Tror for øvrig jeg hadde blitt veldig sår på det at andre skulle skylde på meg når jeg hele tiden gjorde mitt ypperste. Da skulle det ha blitt sagt det en superolig og pedagogisk måte :fnise:

Skrevet

Fennikel-te hjelper visst for oss voksne også :jepp: og det hjelper for Gofflus både hvis han drikker det selv, og hvis jeg drikker det, og det går over i melken. Det er for fordøyelsen, vet ikke om det er akkurat for luft :klø:

Har vært på babyshop og kjøpt adapter til vogna/bilsetet, og spurte tilfeldigvis om pose med delte ben til Stokke, hva de kostet. Og hun fortalte meg at hun skulle akkurat til å sette de på halv pris :hoppe: Så da kjøpte jeg en jeg! Har tenkt på det lenge, og lett etter en brukt en på finn. Så den kostet 500 kr da, og er i det "forest mønsteret" som jeg har kalesje til fra før :nigo:

Oj, nå trengs jeg her :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...