Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra med en fysioterapeut som følger godt opp og følger med på hva slags fremskritt han gjør. Det er nok veldig viktig, også for din del at du ser det går fremover. Men det høres virkelig ut som han trives bedre nå som han får hjelp og det er jo kjempe bra!

Vi hadde fiskekaker med pommes noisettes og reddiker i dag vi.. Godt, men jeg hadde ikke så altfor mye matlyst. Deilig å ikke ha det kjenner jeg, det er så lenge siden sist jeg ikke orket noe særlig, så deilig å kjenne på følelsen av at ikke absolutt alt går ned! :fnise:

Hvor skal du ha massasje (imorgen?) ? Jeg har nettopp bestilt time hos Artesia til neste uke, fikk gavekort i bursdagsgave av svigermor tidligere i år - så gleder meg til Mum to be pakken! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sulten av å lese her inne :sikle:

Skrevet

Vi skal til clinic madeleine ved colosseum. De har høsttilbud, 450 kr for 50 min :)

Artesia er et bra sted! Høres deilg ut med "mum to be" :jepp: Hva er det i pakken?

Skrevet

Vi skal til clinic madeleine ved colosseum. De har høsttilbud, 450 kr for 50 min :)

Artesia er et bra sted! Høres deilg ut med "mum to be" :jepp: Hva er det i pakken?

Skrevet

Mannen ble superfornøyd med maten! Sa han nesten aldri hadde spist noe så godt :dåne: Syns ikke den var så spesiell jeg altså, men han synes helheten var så bra. Hadde ovnsstekte mandelpoteter, gulrotstuing, brun saus, purre og champignon til.

Legger meg i sengen om en time og ser Greys :hoppe: Nå skal vi se charterfeber :ler:

Skrevet

Charterfeber er kjempegøy, men fikk ikke sett det i dag. Men æsj, de bolegutta er såååå ekle :spy:

Skrevet

Charterfeber er kjempegøy, men fikk ikke sett det i dag. Men æsj, de bolegutta er såååå ekle :spy:

Haha, ja veldig!!! Han som alltid drikker seg så full virker jo nesten tilbakestående. Stakkars fyr, han blir ikke bra fremstilt altså! :ler:

Skrevet (endret)

Tror det skal bli deilig ja :) Vet ikke helt egentlig, men det er en massasje tilpasset gravide og jeg skal være litt tidligere ute for å fylle ut et skjema for at det skal bli litt bedre tilpasset meg individuelt. Så jeg håper han kan løsne litt opp i skuldre og rygg, men skjønner liksom ikke helt hvordan det skal gjøres med en stor kul på magen.. Hvordan skal jeg ligge liksom?? Hmmm :sjenert:

edit: Forresten, vet du om man kan bestille nå og ha timen etter oktober? Eller må den brukes i oktober kanskje?

Endret av Dine
Skrevet

Det er vanlig å ligge på siden, Dine :) jeg lå på magen da jeg var til massasje som gravid, var vel ca 6 mnd på vei. Det gikk greit så lenge jeg hadde det ene beinet opp.

Vi har hatt en veldig fin dag :nigo:

Stod opp 8, ordnet meg selv mens Gofflus sov videre. Vekket han, og vi tok banen inn til byen. Fikk massasje fra 10-11, og da var han med venninnen min. Hun fikk massasje fra 11-12, og da satt vi inne på colosseum kino og ammet og byttet bleie. Måtte vekke han for dette også :)

Tok banen inn til jernbanetorget, og spiste indisk mat, fikk spise mens maten var varm. Snille babyen :ler:

Og så tok vi banen hjem uten skriking.

Fikk mat og bleie og litt leking hjemme, så sovnet vi begge to på sofaen, og sov i to timer. Opp kl 19, og da kom mannen hjem. Spiste middag, og tok med meg babyen i dusjen :hjerte:

Han har oppført seg eksemplarisk i dag :nigo: Skreik litt nå, fordi han er overtrøtt, men det er egentlig det. Har bare vært bittelitt småsutring tidligere i dag. Nå pupper vi, og håper han sovner.

Skrevet

Så bra dagen var vellykket!! Var sikkert kjempe deilig å få massasje i gave, det er jo en helt genial gave spør du meg! Og enda bedre at Goffel oppførte seg både for mamma og venninnen ;) Ingenting er bedre enn det, når alt går som ønsket og man får goood massasje i tillegg.

Tror vi var flere som sovnet på sofaen i dag, ettersom været var helt forferdelig.. Orket nesten ikke gå ut i stad, hadde det ikke vært for jordmortimen.

Håper han sovner nå og holder seg i søvne til i morgen tidlig sånn at dere alle får sove godt i natt (man kan jo alltids håpe.... :sjenert: )

Skrevet

Været var grusomt! Jeg kjørte ned til t-banen, men ble klissvåt fra bilen og bort :dåne: Lenge siden jeg har vært våt! Men det er ekstra godt å komme hjem etterpå da :jepp: er forresten link til høsttilbudet jeg tok i dag :) Hun var veldig flink :nigo:

Skrevet

Kjøpte forresten denne for noen dager siden. Har tenkt til å bruke den i bilstolen. Er spent på om den passer til det. Eventuelt får jeg prøve å selge den på finn :) Visste ikke at det fantes bilstolposer engang jeg, men utrolig praktisk da! :jepp:

Skrevet

Har så lyst til å kjøpe disse :sjenert: Men er usikker på hvor lenge de passer. Hva koster noe sånt i norge? Er det galskap å bruke 180 kr på det? Mannen ville nok svart ja :rolleyes: Det er derfor jeg ikke spør han :ler:

Skrevet

Har så lyst til å kjøpe disse :sjenert: Men er usikker på hvor lenge de passer. Hva koster noe sånt i norge? Er det galskap å bruke 180 kr på det? Mannen ville nok svart ja :rolleyes: Det er derfor jeg ikke spør han :ler:

De var kjempe søte da :jepp:

Skjønenr godt at du kunne tenkt deg å kjøpe dem, det hadde jeg ofså gjort :)

Skrevet

Hæ? Nei, det syns jeg absolutt ikke er galskap! De var jo såå søte!!! Go for it!!! :duskedame: De koster sikkert mer i Norge!

Skrevet

Hehe, jeg har arvet noe lignende av en venninne. Hun hadde kjøpt de til sønnen sin, men fikk ikke lov av mannen å bruke de, for han mente de var for jentete :ler:

Men 180kr er jo ikke så mye da, og de var jo kjempefine!

Skrevet

Haha, ja veldig!!! Han som alltid drikker seg så full virker jo nesten tilbakestående. Stakkars fyr, han blir ikke bra fremstilt altså! :ler:

Hvem av de snakker vi om egentlig? Han ulrabolegutten? :spy: Synes synd på ham ja, men ikke fordi han evt blir fremstilt dårlig. Tror han vet akkurat hvordan han fremstår. "Husk at jeg er bedre enn deg". Er'e muuuulig :dåne: :ler:

Pupsi: Synes man skal få gjøre noen sånne kjøp. Man skal ikke bare være superfornuftig hele tiden. Det var jo ikke fryktelig dyrt og de varmer nok godt + at de selvsagt var suuupersøte :rødme: . Kos deg med kjøpet :jepp:

Skrevet

Synes absolutt ikke det er et dumt kjøpt - tenk hvor god og varm på bena han blir av de tøflene! Det er ikke bortkastet og synes 180kr er definitivt verdt det - så blås i hva mannen sier ;)

De var forresten kjempe søte!!

Har sjekket ut den linken for massasjen, men det står liksom ingenting om man må ha timen i oktober, for det rekker jeg ikke, men hadde det vært å bestille og betale innen oktober, over nett feks, så kunne jeg gjort det.. Men du har gjort dette før sant? Når det har vært tilbud? Mener å huske det.. Så da kan det jo være at det kommer et tilbud til våren som jeg kan benytte meg av.. Pleier ikke å bruke 450kr på gave til èn venninne egentlig, men får se.. En veldig flott gave er det hvertfall!

Skrevet

Vi har både sånne sko fra frankrike(rosa) og en ekte baby UGGS fra australia......de uggsa kjøpte vi selv og kosta 50 au dollar! men babybutikken her i byen selger noen som jeg tror nesten er hjemmelagde lammeskinnsko til 100sek...men de er litt større en det vi har.

Uggsa vi har begynner å bli litt trange.....så holder vel ikke mer en til 4mnd tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...