siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 #701 Skrevet 25. oktober 2010 Dingser er gøy!! Høres ut som fine dager hos dere nå! Flinke lille Goffel! Åh, som jeg gleder meg.. :rødme:
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #702 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Kjøpte htc desire. Har ikke hørt om den før jeg, men det hadde mannen, og den er visst veldig bra Du blander ca 50/50 TROR jeg Min erfaring er at det ikke er så nøye, bare den ikke blir for flytende, men nå bruker jo jeg vannstoff fra apoteket da Deilig med nyfargede bryn! Har tatovert på huden, så når hårene blir lyse ser det vanvittig teit ut! Skrev det inn i kalenderen nå, så husker jeg å farge bryna hver mandag For plutselig har det gått for lang tid, og så ser jeg det ikke selv, for det går så gradvis. Han sover fortsatt han Har lyst til å vekke han jeg nå. Savner lille vennen Straks er det bleieskift, og mat. Og så tenker jeg at vi trener nakken litt, og leker med babygymmen. Han har allerede i dag ligget alene i sengen 30 minutter og tittet i taket mens jeg spiste frokost Veeeldig spennende! Og ligget i den elektriske husken i ca 15 minutter Titter etter flere leker til han på eBay nå. Trenger å ha noen fast på badet, har hengt opp en fargerik knagg der Endret 25. oktober 2010 av Pupsilure 1
Dine Skrevet 25. oktober 2010 #703 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Kjøpte vannstoffet på apoteket jeg også - fikk tak i riktig (Noe munnskyllevann eller hva det var, hehe - men er 3%) Så får høre med mannen om han har lyst å farge de i morgen kanskje.. Så flink Goffel er - skjønner godt du savner han!! Men allikevel er det jo veldig fint at han klarer å ligge såpass alene nå, så får du litt mer tid til andre ting og deg selv. Det kommer sikkert pga plagene han har hatt, og nå som han er bedre, så har han bedre tålmodighet også Edit: Har lest endel om HTC Desire jeg også og vi vurderte den selv. Men så endte vi opp på HTC Wildfire, for vi trengte ikke noe veldig avansert, men et godt kamera til Lilletassen kommer så vi kan ta litt fine bilder uten det store speilreflekskameraet Endret 25. oktober 2010 av Dine
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #704 Skrevet 25. oktober 2010 Uff, burde ikke skrevet at ting gikk bra, for det har vært masse hyling siden ca 17. Han har vondt i magen, stakkars Enten er det kebaben jeg spiste i går (mais?) eller at han ikke har fått fenikkel-te. Mannen tror det siste. Jeg vet ærlig talt ikke, har slurvet med teen før også, uten magevondt. men hvis det var maten er det litt sent at det starter 24 timer etter at jeg spiste Det er så fælt å høre han sånn! Men setter stor pris på at det ikke er hele tiden, som i starten. Det var akkurat sånn han holdt på før. Han roer seg med puppen i munnen, og til en viss grad med kroppskontakt (bare med meg, ikke mannen :klø: ). Stakkars liten
Zia Skrevet 26. oktober 2010 #705 Skrevet 26. oktober 2010 Du høres ut som en slik mamma jeg har lyst til å bli Du har jo faktisk tid til bittelitt annet også, enda med en småtass i huset. Imponerende Håper han har roet seg i dag, og at det går litt greiere
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #706 Skrevet 26. oktober 2010 Jada, man får tid til andre ting også Nå har han ligget på stellematten på gulvet på badet i en time mens jeg har dusjet, tørket håret, satt på vaskemaskin, lagd frokost og spist Og straks skal han nok sove, og da ligger han stort sett alene, så får jeg et par timer fri da også Natten har vært grei, heldigvis Han har ikke vondt i magen i dag, ikke foreløpig i hvertfall.
siebaeo Skrevet 26. oktober 2010 #707 Skrevet 26. oktober 2010 Stakar liten Goffelgutt Ikke så greit å være så liten alltid.. Kanskje han har sovet litt forkjært og har vondt i nakken sin..? Synes forøvrig også du er flink til å få til masse ting selv med en ny sjef i huset! Synes du var utrolig effektiv FØR han kom ut også da.. Jeg vet hvordan du måtte hatt det nå og er superimponert!
Neytiri Skrevet 26. oktober 2010 #708 Skrevet 26. oktober 2010 Det kan være han reagerer sent....vi merka det noen ganger....men jeg tenker heller sausen i kebaben Håper det går fort over
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2010 #709 Skrevet 26. oktober 2010 Enig med de over her!! Du får til å gjøre masse annet også!! Mi søster får ikke tid til å gjøre noe annet enn bleier og amming... men hennes lille gutt er bare 14 dager Hun har også god erfaring med amme-te SUPER-MOM!
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #710 Skrevet 26. oktober 2010 Så søte dere er Er ikke alltid like effektiv altså! Har flere dager der jeg ikke gjør noe som helst Men det føles godt når man får gjort litt. På lørdag vasket jeg tilogmed utenpå kjøkkenskapene, og knottene på komfyren. Herregud, så møkkete det var :dåne: Jeg vet rett og slett ikke hva som skjedde med han i går Men det går bra nå hvertfall. Og jeg spiser ikke kebab eller mais igjen på en stund Tenker å ta en tur på senter etter fysiotimen, og kjøpe ny fenikkel-te. Uff, jeg klarte å ødelegge alle sprøytene i går Glemte kjelen på plata, og hørte plutselig en rar lyd. Gikk inn på kjøkkenet og alle sprøytene var smeltet. Kunne ha blitt brann! Tenk om jeg hadde lagt meg til å sove Kan jeg skylde på ammetåke?
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #711 Skrevet 26. oktober 2010 Kjempe flink er du Pupsilure! Som siebaeo også sier, så var du veldig flink i svangerskapet også synes jeg, så har lyst å få til masse selv med en liten en i huset.. Er mer tiltaksløs når jeg bare har meg selv her, merker jeg blir flinkere når mannen kommer hjem. Håper dere får en flott dag og at Goffels mage blir bedre
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2010 #712 Skrevet 26. oktober 2010 oi... ja det måtte være ammetåka... skummelt da du får sette alarm på mobilen neste gang, eller bruke eggeklokka
Superlilje Skrevet 26. oktober 2010 #713 Skrevet 26. oktober 2010 Skummelt å glemme ting på komfyren ja! Jeg har heldigvis sånn timer som jeg stiller inn, så slår platen seg av når tiden er gått. Veldig praktisk om det er noen som plutselig er sulten når jeg har satt noe til koking Det høres kjempekoselig ut å bade i basseng med Goffel :rødme:
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #714 Skrevet 26. oktober 2010 Hvor får jeg tak i sånn timer, superlilje? Vi har det på jobben også! Har glemt sprøyter til koking der engang også Men timeren reddet meg. Basseng er kjempekoselig! Håper å få dratt neste lørdag også!
Superlilje Skrevet 26. oktober 2010 #715 Skrevet 26. oktober 2010 Vi har induksjonstopp med innebygd timer, så vet ikke helt hvor de har sånt dessverre.. Men det er VELDIG praktisk ihvertfall
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2010 #716 Skrevet 26. oktober 2010 Uff for en skummel opplevelse. Godt det ikke utviklet seg. En venninne av meg glemte til stadighet flaskene osv på komfyren, selv med tidsur på mobilen, hun glemte jo hvorfor hun hadde satt på tidsuret.. ikke bare bare med ammetåke.
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2010 #717 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) oi... ja det måtte være ammetåka... skummelt da du får sette alarm på mobilen neste gang, eller bruke eggeklokka oi, her har det skjedd noe lurt... Endret 26. oktober 2010 av Mokkon83
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #718 Skrevet 26. oktober 2010 Noe lurt? :klø: Vi skal snart dra til fysioen. Han sov i ca 1,5-2 timer, og har spist og fått ny bleie. Nå leker han alene i vippestolen. Hørte akkurat et gjesp, men det blir ikke noe soving nå. Filmet han litt i stad mens vi tullet, og han prøvde å le Tenker å lage biff stronganoff til middag i dag Biff, champignon, løk, tomatpure og rømme. Og ris og salat da Må huske å få kjøpt fenikkel-te også!
Dine Skrevet 26. oktober 2010 #719 Skrevet 26. oktober 2010 Biff stroganoff høres veldig deilig ut.. Men jeg har aldri laget det... Elsker gryteretter, så det høres ut som et godt matforslag! Håper det går bra hos fysioen
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #720 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Forandring i midagsplanene, fant elgkarbonader på tilbud i butikken, så da ble det det Tror jeg skal koke poteter og lage gulrotstuing til. Har laget gulrotstuing omtrent annenhver dag i det siste Har nylig lært meg å lage det. Det er jo super-enkelt! Og veldig godt. Og så fant jeg røkt kolje i butikken Det er så sjeldent jeg finner, selv om det er et vanlig merke Det får bli middag en anne dag. Gikk bra hos fysioen. Han er bedre igjen nå. Blitt flinkere til å løfte hodet og overkroppen, og holde de der lenge når han ligger på magen, men det går fortsatt mye til den ene siden. Må jobbe mer med styrketrening fremover. Har fokusert mest på tøyninger til nå. Fått noen nye øvelser. Skal tilbake om to uker. Og hun skulle ringe manuellterapeuten. Blir godt fulgt opp syns jeg Lillegutt er grinete igjen, men ikke så ille som i går kveld. Tror han har vondt i magen nå også. Endret 26. oktober 2010 av Pupsilure
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå