Pupsilure Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #6821 Del Skrevet 9. juli 2014 Tusen takk! Dette er veldig gøy! Gleder meg masse til alt som skal skje, nesten hvertfall, selve flyttingen blir ganske kjip skal se om vi leier flyttebyrå. Vaskingen setter vi hvertfall bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. juli 2014 #6822 Del Skrevet 9. juli 2014 Gratulerer!!!! Det kommer til å bli veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #6823 Del Skrevet 9. juli 2014 Takk Ja, jeg tror det skal bli veldig bra! Det blir juleverksted hos meg i desember altså, bare skriv det i kalenderen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. juli 2014 #6824 Del Skrevet 9. juli 2014 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. juli 2014 #6825 Del Skrevet 9. juli 2014 Takk Ja, jeg tror det skal bli veldig bra! Det blir juleverksted hos meg i desember altså, bare skriv det i kalenderen med en gang Herlig!! Gleder meg til å se dere igjen. Dere kommer nok til å kose dere veldig der og det har jo altd ere trenger til årene fremover. Nå gjelder det å få solgt leiligheten deres of det tror jeg ikke skal være noe problem i det hele tatt Spennende å se hva dere får for den! Setter dere i gang prosessen der nå eller hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. juli 2014 #6826 Del Skrevet 12. juli 2014 Gratulerer så mye!link?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. august 2014 #6827 Del Skrevet 21. august 2014 Lenge siden jeg var innom her! Og gratulerer med boligkjøpet, lyst å dele link? tror jeg har en aning hvor det er da Så kjedelig at vi ikke har sett hverandre på så lang tid, må få til en treff snart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6828 Del Skrevet 22. august 2014 Tusen takk kan sende link. Kan invitere dere når vi har fått flyttet inn lenge siden ja!! Nå driver vi å styrer med visningsklargjøring. Vasker, rydder, kjører ting til boden i nye huset. Visning på torsdag og søndag neste uke. Annonsen blir lagt ut i dag eller i morgen. Og så er det bursdag med masse unger fra bhg i morgen, så jeg må bake og rydde. Merker at kaken blir litt enkel i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. august 2014 #6829 Del Skrevet 22. august 2014 Si fra når den ligger ute da, gleder meg til å se Lykke til med alt til visning!! Og kos dere masse i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. august 2014 #6830 Del Skrevet 22. august 2014 Tvi tvi med visningen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6831 Del Skrevet 22. august 2014 Tusen takk Den kommer ut i morgen. Deler den nok på Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. august 2014 #6832 Del Skrevet 31. august 2014 så fint det nye huset! Gleder oss å få besøkt dere når dere flytter Lykke til med salg av leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6833 Del Skrevet 1. september 2014 Tusen takk Vi fikk solgt i dag fikk 70 000 over takst, så fornøyd med det. Men var litt av en budrunde!! holdt på fra 10.30 til 16.10. Budene ble økt med 1000 kr og sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. september 2014 #6834 Del Skrevet 2. september 2014 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå