pusla Skrevet 8. januar 2014 #6781 Del Skrevet 8. januar 2014 Hviken helg blir det? 24.-26. januar? Eller den etter? Mulig vi kan være med på noe! Lurt å tenke litt på prioriteringene man gjør i hverdagen, ja. Jeg bruker altfor mye tid med Ipad, og forsøker å legge den mere vekk nå. Dette med middager er vi ganske gode på, men vi skal innføre mer fisk i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. januar 2014 #6782 Del Skrevet 8. januar 2014 Hurra for ny bill! Jeg prioriterer mye annet fremfor å sitte på data hele tiden. Meeeen er litt vanskelig å ikke titte innom fb og instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. januar 2014 #6783 Del Skrevet 10. januar 2014 Hviken helg blir det? 24.-26. januar? Eller den etter? Mulig vi kan være med på noe! Hvis det blir den helga, blir vi gjerne med på noe. Vi kunne tenke oss en tur på Hopp i havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #6784 Del Skrevet 10. januar 2014 Det er den helga ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. januar 2014 #6785 Del Skrevet 10. januar 2014 Sånn det ser ut nå, så er vi ledig både lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. januar 2014 #6786 Del Skrevet 10. januar 2014 Vi også! Og ingen fare for at det plutselig dukker opp noe annet vi må heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #6787 Del Skrevet 11. januar 2014 Så bra! Da finner vi på noe en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. januar 2014 #6788 Del Skrevet 11. januar 2014 Vi skal bort den helgen, så da får vi bli med en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #6789 Del Skrevet 21. januar 2014 Lørdag passer best for meg. Men kan eventuelt søndag formiddag hvis det passer bedre for dere hva skal vi finne på? Jeg har litt lyst til kino. Karsten og Petra har premiere på fredag. Eventuelt lekeland også mat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. januar 2014 #6790 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Sålenge vi kommer oss dit vi skal med kollektivtrafikk og ikke for mye styr, så er jeg klar begge dagene passer Endret 21. januar 2014 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #6791 Del Skrevet 18. februar 2014 Lenge siden jeg har skrevet igjen! Hos oss er alt bra. Goffel blir 3,5 år i morgen. Så fort tiden går!! I går kjøpte jeg nytt bilsete til han. Beltestol. Han har så dårlig plass bakovervendt nå, og klager når vi kjører. Det er litt tidlig, i forhold til alder, jeg ville egentlig vente til 4 år. Men størrelsesmessig er det greit. Han er ca 19 kg og 105 cm. Han prøvde setet i dag, og han likte det veldig godt. Valgte cybex solution x2 fix, som er testvinneren. Mannen er på møte i Skien i dag, så jeg både leverer og henter i bhg. Jeg har fri mannen er så søt og god for tiden, og vi har det veldig fint det har gått litt opp og ned, men det siste året har det bare gått oppover egentlig På søndag dro vi til Sverige, og det var en veldig koselig tur. Jeg jobbet natt til søndag, og skulle egentlig hjem å sove, men på vei hjem fra jobb på morgenen fikk jeg et innfall, og foreslo at jeg droppet å sove, og at vi dro på harrytur istedenfor mannen kjørte begge veier, det hadde jeg ikke vært istand til I dag har jeg to vaktmestere her som bytter utgangsdøra vår. Blir deilig med ny! Håndtaket på den gamle hang nesten ikke på, så vi måtte ha ny. 13 000 kr.... Ellers er alt som det pleier. Jeg har begynt på bassengtrening en gang i uka, og elsker det! Følger med om drømmehuset dukker opp, og drømmer fortsatt mye om å flytte. Litt (mye) drama på jobben, og viktige personer som slutter får blant annet ny sjef igjen om litt men trives ganske bra tross alt. Mange flotte folk der, som jeg setter stor pris på. Det er også litt drama med mannens familie, og han har kuttet kontakten med dem. Jeg merker at min tålmodighet med moren hans nærmer seg slutten, og jeg er lei av å gjenta meg selv ang hvorfor han ikke vil ha kontakt. Hun gjør ikke annet enn å forsvare seg selv, og komme med ørten eksempler på hvorfor hun har vært en god mor. Hun tar ikke inn over seg det jeg sier, og kommer aldri til å forstå når hun ikke hører etter. Jeg skjønner godt at han ikke orker mer. Og hvis hun presser meg mer er det mulig jeg også bryter kontakten. Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, det blir bare styggeste her for hver dag som går Før Goffel ble født hadde vi det helt ryddig til enhver tid. Men nå er det blitt rote-stasjoner overalt..... tror ikke noen av oss tar skade av det akkurat, så jeg tar det med godt humør ting forandrer seg når man får barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. februar 2014 #6792 Del Skrevet 19. februar 2014 Så koselig å lese oppdatering her hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. februar 2014 #6793 Del Skrevet 19. februar 2014 Så koselig å lese oppdatering her hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. februar 2014 #6794 Del Skrevet 20. februar 2014 Kjapt spørsmål. Jeg vet at du er mye borti barn med slim i halsen, har du noen tips til hvordan jeg kan få det ut fra hlsen til Lillesøster?? Hun hoster og brekker seg til hun kaster opp masse slim stakkars og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #6795 Del Skrevet 20. februar 2014 Pass på at hun drikker mye, da tynnes slimet ut. Og rør mye på armene hennes, store bevegelser, og vibrer på brystet. Hvorfor har hun så mye slim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. februar 2014 #6796 Del Skrevet 20. februar 2014 Takk for tips Hun er skikkelig forkjøla stakkars, så fikk Bricanyl av legen tidligere i dag. Ser ut som det hjelper litt, men hun spver fortsatt ikke fordi hun hoster såpass mye at det holder henne våken.. Zzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #6797 Del Skrevet 8. mars 2014 Nå har vi hatt omgangssyken... mannen hardest rammet. Merker at jeg er utrolig sliten for tiden. Og har veldig lite overskudd til å leke med Goffel. Har bestemt meg for å selge alle klærne etter han på en barnemesse som er i april. Har sittet langt inne, men føles riktig nå. Kan ikke ta vare på alt. Ser ikke ut til at det blir flere barn heller. Hvertfall ikke før om noen år. Og boden er full. Gleder meg til å rydde opp. Blir 30 om et par uker hvor ble det av tjueårene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. mars 2014 #6798 Del Skrevet 8. mars 2014 Æsj, omgangssyken er no hærk.. Det hadde vi for noen uker siden også.. Skjønner deg godt ift å ikke orke å leke med Goffel. Jeg prøvde å leke litt med Tassen tidligere i dag, men ellers kan jeg nesten ikke huske sist jeg orket det sånn skikkelig.. Mangler veldig energi for tiden jeg også. Tiden går så fort! Er vi voksne nå liksom?? Eller når blir man det egentlig?! Trives godt med aldern jeg har nå, vil egentlig ikke bli eldre jeg. Blir gjerne her på 29 en god stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. mars 2014 #6799 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Jeg har vært på 29 en god del år nå, og det anbefales altså Og voksen føler jeg meg ikke enda, men livet mitt er jo veldig voksent da. Inni er man alltid ung og seg selv liksom, tror jeg. Endret 8. mars 2014 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #6800 Del Skrevet 9. mars 2014 Tror det blir 29 på meg et år til også, skal skrive det på kaka kom på at jeg snart har vært gift i fem år. FEM år!! Den gode nyheten er at jeg fortsatt blir spurt om leg hvis jeg skal kjøpe alkohol da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå