Devilina Skrevet 21. oktober 2010 #662 Skrevet 21. oktober 2010 Et tips når det gjelder negleklipper... Jeg var på apotek1 og kjøpte en sånn liten toalettmappe med negkleglipper, termometer, børste, nesesuger etc til 200kr. kjempe praktisk
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #663 Skrevet 21. oktober 2010 Det var en fin pakke, Devilina! Nå sover han litt. Ble nødt til å swaddle han og la han sovne på magen, så får vi bare snu han når han sover. Grunnen til at jeg ikke vil gjøre det egentlig, er pga nakken hans. Han blir liggende veldig feil på magen, får bare hodet hans til å vende den ene veien. Han nekter å ha det den andre veien Er ganske sliten psykisk nå merker jeg pga all skrikingen i dag. Ble i litt dårlig humør i stad også pga noen ting som jeg egentlig ikke har lyst til å skrive så mye om, men som jeg egentlig trenger å få ut. Noe familiegreier, og noe jobbgreier. I morgen er det bassengtrening, og det gleder jeg meg veldig til Og manuellterapeut senere på dagen. Og mannen har hjemmekontor Og vi får besøk av et vennepar på kvelden Nå prøver han å få meg til å kjøpe meg ny telefon nå Han har med seg en fra jobben, som han skal jobbe med i morgen, og har vist meg sååå mye funksjoner på den Og etterhvert kom det frem at han fikk mer og mer lyst på den selv har sagt at jeg kanskje vil ha en. Er helt fornøyd med den jeg har, men han mener at jeg bør ha en med touch screen da
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #664 Skrevet 22. oktober 2010 Sjeldent jeg er på nettet så tidlig. Er blitt kastet ut av sengen nemlig, hele sengen er faktisk blitt kastet ut den også :ler: De kommer for å bytte vinduer her nå, så alle møbler måtte stå minst 1 meter unna vinduene, og det går ikke på soverommet, så da måtte senga ut i stua :gjeiper: Vi har sovet godt Han har ligget med puppen i munnen hele natten, men har ikke sugd hele tiden altså. Vi har sovnet fra puppingen begge to. Egentlig liker jeg veldig godt å sove sånn, men det bekymrer meg litt også. Han får jo ikke rapet etter maten, så vi risikerer store luftproblemer og smerter i kveld. Og jeg er redd for at han ikke skal få puste, at puppen skal dekke nesa hans. Noe sier meg at han ville sagt fra, men man vet jo aldri Er også redd han skal klare å få rullet rundt til magen, vi har tempurmadress som er veldig myk. Og jeg er redd han skal bli for varm, for han ligger jo tett inntil meg, med min dyne over seg... Mannen er grinete. Han er alltid det når han må fikse ting, som i dag da han måtte flytte senga på morgenen, og dekke ting med plast. Men babyen er kjempeblid Han har begynt å smile mye mer de siste dagene Gruer meg til de kommer å begynner å jobbe her, blir vel iskaldt, og støvete, og masse fremmede menn her inne...
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #665 Skrevet 22. oktober 2010 Har lest litt om KISS nå, og jeg er veldig sikker på at han får "diagnosen" etterpå, hos manuellterapeuten! Er veldig spent på om behandling vil hjelpe! Nå sover han. Han vil alltid sove eter å ha vært våken ca 1 time om morgenen. Han begynte å skrike litt, og jeg var veldig rask til å swaddle han før jeg prøvde noe annet, og det funket veldig bra! Han sovnet kjemperaskt Det er masse bråk her nå, men han sover Jeg må gjøre meg istand snart, skal levere han hos tante ca 8.45. Gleder meg til å bade
Neytiri Skrevet 22. oktober 2010 #666 Skrevet 22. oktober 2010 Heia søta.....må si at de bekymringene du har heter å være mor Tror vi alle føler sånn, vet jeg var bekymret i starten når Bumba lå i vugga og jeg ikke hørte om hun pustet.....men husk at lille Goffel har enda den refleksen at han drar seg vekk fra puppen om han ikke får pustet.... vi har også tempurmadrass, men synes ikke hun kan rulle seg så lenge jeg eller en pute er ved siden av..... At han ikke vil ligge på den ene siden er klassisk tegn til en låsning hvertfall...det hadde Bumba, og nå etter 2 behandlinger er MYE bedre, vi skal på en behandling til. Hun sa det var moderat så var ikke KISS her. Håper du får en fin dag, og håper dere får vite hva som plager lillegutt
Gjest Iril Skrevet 22. oktober 2010 #667 Skrevet 22. oktober 2010 Vi rømte hjemmefra da de skulle bytte vinduene i den leiligheten vi bodde i sist, og da vi kom hjem sent en fredag kveld hadde de ikke tettet rundt, selv om det var en uke siden vinduene var byttet. :dåne: Det var minusgrader inne hos oss, og det snødde inn så huseieren fikk fuktskader både i veggene og på gulvene rundt vinduet. Heldigvis fikk vi i det minste tak i byggefolka lørdag morgen, sånn at de fikk tettet hullene. Satser på at vindusbyttingen går bedre hos dere!
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #668 Skrevet 22. oktober 2010 Håper at vindusutbyttingen går greit og at Goffel koser seg hos tante mens du svømmer
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #669 Skrevet 22. oktober 2010 Vindusbyttingen gikk fint, ikke som hos deg, iril Fikke til og med vinduskarmer :hoppe: Er kjempeglad jeg nå! Så tullete... Goffel har vært snill hos tante, og mor har badet Var veldig deilig Skal kanskje ta med Goffel i svømmehallen i morgen. Skal snart dra til manuellterapeuten. Har time 13.30. Tanta til Goffel har jo en sønn, og hun gav han puppen hele tiden. Han hadde den nesten konstant i munnen. Og sov med den om natten. Vurderer å gjøre det samme selv. Så slipper vi skrikingen. Men jeg blir ganske låst da. Nå kan jeg f.eks amme før jeg drar, være borte ca 2 timer, og komme hjem og amme. Deilig å slippe å dra frem puppen på kjøpesenter, venteværelser osv! I dag skal jeg prøve det ut. Han fikk mat ca 6.30, 8.45, 10.45 og 11.30. Skrek bare 10 min hos tante før jeg kom med puppen 10.45. Og ellers har han ikke skreket noe særlig i dag Litt småsutring i et par minutter i dag tidlig før jeg swaddlet han.
cypress Skrevet 22. oktober 2010 #670 Skrevet 22. oktober 2010 For en bra liste med tips du har satt opp! Der var det mye smart altså!!
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #671 Skrevet 22. oktober 2010 Nå er vi tilbake Han har absolutt låsninger! Hun behandlet han mens jeg holdt han fast og han hylte som jeg aldri har hørt før Helt grusomt å høre på. Vi skal tilbake om 2 uker. Vanligvis var det 3 uker mellom behandlingene men hun syns han var såppas ille... Hun likte ikke å bruke betegnelsen KISS da, men det er det han har
cypress Skrevet 22. oktober 2010 #672 Skrevet 22. oktober 2010 Oi, såpass ja.. Stakkars liten... Får håpe behandlingene hjelper da!! Skal det liskom bli litt bedre etter bare en behandling, eller merker man ikke bedring før etter noen ganger? Skjønner det må ha vært fælt å høre på han gråte. Men du tok han jo med på behandling for å hjelpe han, ikke for å være slem.. Kanskje det er litt sånn vondt skal vondt fordrive?
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #673 Skrevet 22. oktober 2010 Mange sier at det hjelper etter en behandling Hun sa at han kunne bli roligere i dag eller verre, men at det på sikt hjelper. Hun fortalte at mange fikk et nytt barn etter 3-4 behandlinger. Håperhåperhåper......
Becky1 Skrevet 22. oktober 2010 #674 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tenkte påe en ting. Får du ikke vondt puppene av når han skal ha puppen i munnen hele natta? Tror jeg hadde blitt sprø jeg. Og hva synes du om at en annen dame ammer ham? Synes du sa at tanta hans gjorde det. Det kan ikke være noe godt å høre sitt eget barn gråte så hysterisk. Men husk at sønnen din er vel dramatisk . Det var jo for eksempel bare sååå forferdig å få på seg lua :dåne:
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #675 Skrevet 22. oktober 2010 Nei nei, tante ammer ikke Han slipper puppen når han sovner, mså den er ikkei munnen hele tiden, men rett i nærheten og det holder for han Det var forferdelig å høre på! :dåne: Men håper det hjelper.
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #677 Skrevet 22. oktober 2010 Han har forresten ikke torticollis allikevel da. Musklene og senene er som de skal, men det er virvlene som har låst seg i feil stilling så vidt jeg forstod. Muligens phga seteleie eller ks. Han er veldig blid og fornøyd nå Håper det varer
captiva Skrevet 22. oktober 2010 #678 Skrevet 22. oktober 2010 stakkars goffel,og stakkars mammaen som måtte se og høre han hadde så vondt
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 #679 Skrevet 22. oktober 2010 Stakkars liten (og stor)! Men SÅ bra at dere faktisk finner behandling for det! Ikke rart han er litt missfornøyd hvis han har masse låsninger. Jeg blir jo sint og frustrert selv når jeg har sånt. Og jeg kan jo bruke ord for å si i fra.. Krysser fingrene for en snart superhappy Goffelgutt!
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #680 Skrevet 22. oktober 2010 Ja, håper det hjelper altså! Hadde vært så deilig hvis det gjør det, og han blir roligere Nå sutret han litt igjen, og jeg pakket han fort inn og la han på magen og dunket på han i ca 5 minutter av og på, og han sover Skal snu han om ca 20 minutter, for det er visst nok da de er i den dype søvnen. Kan ikke la han sove på magen noe særlig på dagtid lenger pga nakken. Nå skal jeg gå å hente meg sjokolade, og spise den uten å gjemme meg For det er jo helg Blir så glad hver gang jeg går inn på kjøkkenet og ser fine vinduskarmen :rødme: Gleder meg til å sette litt blomster og lys i den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå