Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt ikke hørt noe :nigo: mamma har vært på visningen nå. Spent på å høre Hva hun sier ;)

Skrevet

Hun så ett par på visningen. De hadde 3 barn, og virket veldig interesserte. .. Det stod fem navn på lista. Den andre visningen med huset som var større og billigere, hadde ingen på visning, og bare et navn på lista, tror jeg mamma sa. Det var litt dumt da.

Skrevet

Skjønner du er litt skuffet, men jeg har troen og er skikkelig, skikkelig spent på morgendagen :Nikke:

Skrevet

Huff, jeg er spent og nervøs. Kan ikke tro at vi får den. Men i morgen får vi vite :) har heldigvis en sånn dag på jobb i morgen der jeg egentlig ikke har noe å gjøre. I motsetning til i kveld!

Skrevet

Jeg har tro på at det blir hus på dere i morgen :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

It aint over till the fat lady sings ;) Ha litt is i magen snuppa, er det mean to be så får dere det :klem:

Skrevet

Jeg har tro på at det blir hus på dere i morgen :opplyser:

Det tror jeg også!!! :danser:

Du må love å holde oss oppdaterte ;) Dette blir spennende!! :nigo:

Skrevet

Hehe, dere er nok de første som får høre det i morgen ;)

Skrevet

Fortsatt ikke hørt noe. To timer igjen! Holder på å besvime av spenningen :ler: er helt alene på jobb, og har ikke gjort noe fornuftig ;) sjefen min kommer etterhvert, håper hun kommer etter 12.

Skrevet

Får mer forhåpninger når vi ikke har hørt noe enda. Men jeg er veldig forberedt på telefon fra mannen om at vi tapte budrunden. Tenker megleren sikkert driver å ringer til de på lista nå, og hører om noen vil by over oss. Kanskje noen har tenkt til å legge inn et bud tett opptil kl 12, og med kort frist.

Skrevet

Det har vi opplevd, noen venter til ett par minuter før....det var kjipt altså! Holder fingre kryssa xxxx

Skrevet

Ja, det er kjipt! Men syns egentlig det er en dårlig taktikk, for hvis man tror lenge at man kommer til å få huset, så er man kanskje villige til å by mer enn man hadde tenkt, når det kommer et bud rett før. Vi har grensa vår uansett, så for vår del spiller det ikke så stor rolle om budet kommer lenge før eller rett før.

Skrevet

En time igjen... :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...