Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Krysser fingre og tær!! Helt utrolig flott hus!!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for besøket og takk for maten du tok med :) Hyggelig å avtale sånn på sparket! Synes barna leker fitn sammen for det meste, selvom det var litt vanskelig å dele i dag for tulla. Det er så gøy å høre på dem snakke sammen :fnise:

Blir spennend her framover, jeg skal følge med :duskedame:

Skrevet

Hyggelig å leke med dere i dag, pusla :nigo:

Jeg har tenkt at hvis vi ikke får dette huset, så skal jeg undersøke muligheten for å bygge. De er mye tomter til salgs, og man får kjøpt pakker med tomt og ferdighus på dette stedet som vi vil flytte til. Det kan hende at vi kan få noe fint for fire millioner. Det ligger to ferdighus med tomt ute på finn. De koster 2,6 og 3,3. Aner ikke hvor mye man må plusse på. Det er endel ting som ikke er inkludert. Ringer dem til uka hvis vi ikke får huset :)

Skrevet

Sikkert lurt å vurdere å bygge ja :jepp:

Vi har forresten en lekepotet liggende her!

Skrevet

Lekepotet ja :ler: får ta den med hjem neste gang ;)

Skrevet

I dag har mannen vært på visning. Han sa at det var 5-6 par der. Og tre som hadde skrevet seg på listen. Det var også ca tre biler utenfor, så mulig noen bodde i nærheten og bare var nysgjerrige. Det ene paret var omtrent på vår alder, ellers var de andre godt voksne. Han syntes huset var veldig fint, og som på bildene. :rodmer:

Han var der i en halvtime, kan ha kommet noen etter at han dro også.

Skrevet

Å, dette er bare så spennende :hoppe: og så bra at dere begge liker det :jepp:

Skrevet

Den private visningen var kl 13 på fredag, og da var han på jobb. Jeg skulle egentlig jobbe i helgen, derfor jeg ba om privat visning :) Men jeg har kjøpt leilighet uten at mannen har vært med før jeg altså :ler: Leiligheten vår så han først på overtakelsen :lol:

Jeg er forberedt på at det kan komme bud i morgen. Mannen tar seg av budgivningen. Vi er enige om at dersom noen øker fra 3 850 000 (vårt bud) til f.eks. 3,9 så byr mannen 4 millioner. Det samme gjelder vel muligens hvis de øker mindre enn 50 000 også. Vi snakket også litt om hva vi gjør hvis de byr 4 millioner og 10 000 (som er vår grense). Da snakket vi om å by bittelitt mer, men max 10 000 liksom.

Mest sannsynlig blir det vel budrunde på tirsdag. Og jeg gjetter at vi taper den. Men syns allikevel det har vært en morsom prosess. Gøy å gå på visning, finne ut hvor stort lån vi kan få, få megler hjem og drømme meg bort. Er spent på den videre gangen i det. Skvetter til når telefonen ringer. Og verre blir det nok ;) Kommer til å være nervevrak på tirsdag :overrasket: Skulle virkelig ønske at jeg hadde fri! samtidig som det sikkert er greit å være på jobb, og tenke på noe annet.

I dag har vi først vært hos mannens familie, og deretter hos tanten min. Veldig koselig :hjerte:

Skrevet

Ååå, jeg er så spent!!!

Lurer på hvordan alt det praktiske blir hvis vi flytter. Bytting av bhg, får han plass i ny med en gang. Heldigvis jobber både jeg og mamma turnus, og pappa er hjemmeværende (selv om han kanskje ikke er den mest entusiastiske barnevakten). Og mannen har flexitid, og mulighet for hjemmekontor. På en eller annen måte må vi jo få det til å gå.

Mamma og pappa har stor tomt, og tidligere har vi vurdert å bygge hos dem. Den tanken har jeg tatt opp igjen nå. Kanskje det ikke er så dumt allikevel ? Grunnen til at jeg slo det litt fra meg, var en veldig vanskelig nabo, som kommer til å gjøre det hun kan for å stoppe byggeprosessen. Men det går jo an å undersøke litt mer, kanskje hun ikke kan si så mye på det allikevel.

Skrevet

Spent for deg! Sikker du og mannen vil bo så nære foreldra dine? Jeg har testet det og i mitt tilfelle var ikke d så bra. Nå bor vi i samme nabolag som mamma men vi ser ikke huset til hverandre, tror det var lurt....enda d er godt at man er nær hverandre:)

Skrevet

Å bo med svigermor hadde jeg aldri klart, men mamma og pappa er veldig greie og enkle mennesker. De lager aldri noe drama, og det går an å si fra til dem om ting. Jeg og mamma er så gode venner som vi kunne vært. Snakker med henne i telefonen mange ganger hver dag. I prinsippet er jeg enig i at man bør bo såpass langt unna at man må ta på seg jakke. Men med mamma og pappa tror jeg det ville gått greit. Mannen er enig.

Skrevet

Har ikke hørt noe enda. Ingen nyheter er gode nyheter :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...