Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6621 Skrevet 4. oktober 2013 Ja, det må stå til kl 12 på tirsdag.
Dine Skrevet 4. oktober 2013 #6622 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor sendte dere ikke direkte til selger? Da kunne de evt godtatt budet allerede i dag. Eller kanskje dere hadde en smartere strategi som jeg ikke har fått med meg mellom bleieskift og hyling her
pusla Skrevet 4. oktober 2013 #6623 Skrevet 4. oktober 2013 Dere skremmer sikker ganske mange som kommer på visningen på søndag med et såpass høyt bud. Så det der høres ut som en god taktikk når budet må stå så lenge.
Becky1 Skrevet 4. oktober 2013 #6625 Skrevet 4. oktober 2013 så spennende masse lykke til. Så gøy at det var like bra i virkeligheten som i prospektet. Hadde du en kriblende følelse i kroppen da du først så huset og da du gikk gjennom det? håperhåperhåper på deres vegne
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6626 Skrevet 4. oktober 2013 Ja, planen er å skremme de andre som kommer på visning. Gav ikke direkte til selger fordi han nok ikke ville akseptert, og tenkt at vi kommer til å by det samme i budrunden. Hadde vært annerledes hvis det var et hus som lå an til å ikke bli solgt så fort, da ville jeg nok gjort det. Men dette hadde gått fort uavhengig av oss, det er jeg sikker på. Det var veldig spesielt å være der! Noe var annerledes enn jeg trodde. Kjøkkenet så annerledes ut, jeg trodde skapene var på en annen vegg. Men det var fint. Det føltes veldig rart bare. Her er jeg - inni Drømmehuset. Jeg ble positivt overrasket over mye. Spesielt garasjen. Og en bod i huset som jeg ikke trodde det var noe plass i, var det ganske mye plass allikevel. Syntes også det var veldig kult med skittentøysjakt fra badet og ned til vaskerommet. Hvis vi flytter inn, tror jeg det kommer til å gå endel leker nedi der Og kodelås på døra. Og avfallskvern i vasken. Og alle utelysene. Og sentralstøvsuger. Så litt slitasje, men det hadde jeg regnet med også. Mye kloremerker i trappa, de har hund. Litt flassende maling ute.
Becky1 Skrevet 4. oktober 2013 #6627 Skrevet 4. oktober 2013 Bare fint med litt skjønnhetsfeil mtp at det kanskje kan skremme bort kresne kjøpere er dette er sted dere har sett dere ut i lang tid? Hvordan blir det evt med pendling?
Dine Skrevet 4. oktober 2013 #6628 Skrevet 4. oktober 2013 Det høres jo utrolig bra ut da Gleder meg skikkelig til å følge med på hvordan dette går på tirsdag, skikkelig spent!! *krysser fingrene!!!*
pusla Skrevet 4. oktober 2013 #6629 Skrevet 4. oktober 2013 Kodelås på døra OG sentralstøvsuger Sånn sjakt som fører skittentøyet rett til vaskerommet ser så kult ut! 1
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6631 Skrevet 4. oktober 2013 Vi har tenkt at vi vil flytte til dette stedet i et par år. Mamma og pappa bor der, og det er ikke så langt fra der jeg vokste opp. Jeg jobber ca midt i mellom Oslo og dette stedet, så for meg blir det 15 minutter ekstra reisevei i forhold til nå. Totalt 30 minutter. Mannen tar toget som tar 45 minutter til byen. Han kan kanskje jobbe mens han sitter på toget. Han bruker ca en time nå også. Jeg er nesten helt sikker på at vi ikke får det. Men så lenge vi har gjort alt vi kan, så er det greit. Vi har søkt lån hos to banker, fått fire millioner hos begge. Vi byr det som er max (320 000 over prisantydning) hvis vi må. Og vi har en strategi. Mer får vi ikke gjort
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6632 Skrevet 4. oktober 2013 Du er jo vant til sånn luksus du, pusla vil dere forresten leke med oss i morgen? Goffel snakker om Tulla, og vi har ingen planer i morgen.
Becky1 Skrevet 4. oktober 2013 #6633 Skrevet 4. oktober 2013 Hjelper det, å vite at man har gjort alt man kan 1
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6635 Skrevet 4. oktober 2013 Ja, det føles faktisk mye bedre å tenke på at vi ikke får det, når jeg vet at vi har gjort alt vi kan. Vil dere ha besøk, pusla? Eller vil du møtes et sted?
pusla Skrevet 4. oktober 2013 #6636 Skrevet 4. oktober 2013 Hm, dere kan godt komme hit så kan vi jo kanskje gå ut og leke om det ikke regner for fælt. Kjære skal sove etter nattejobbing da, men han bruker ikke bry seg om at jeg får besøk altså.
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6637 Skrevet 4. oktober 2013 Så bra, da kommer vi 10 tiden? Passer det?
Dine Skrevet 4. oktober 2013 #6638 Skrevet 4. oktober 2013 Har dere forresten hørt noe fra megler? Hva sa han om budet?
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6640 Skrevet 4. oktober 2013 Da kommer vi Megleren bekreftet at budet var mottatt. Det er en hun. Og hun virker litt rar/sur. Vet at det skal være privat visning i morgen, håper de spør om det har kommet bud
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå