Pupsilure Skrevet 30. september 2013 Forfatter #6561 Skrevet 30. september 2013 Tror jeg må ta litt popcorn selv Hvis ikke noen kommer og tar den før visning, eller det er noe alvorlig galt i prospektet, så blir det budrunde om en uke!
Becky1 Skrevet 30. september 2013 #6562 Skrevet 30. september 2013 Så gøy å være forelsket i et hus man bare vet når det er rett håperhåperhåper dere får det
Gjest Marmot Skrevet 30. september 2013 #6564 Skrevet 30. september 2013 Oj, det der var drømmehuset mitt også.
Pupsilure Skrevet 30. september 2013 Forfatter #6565 Skrevet 30. september 2013 Hehe Det er et veldig fint hus Jeg kan nesten ikke se for meg å bo der engang, det virker helt uoverkommelig. Men vi får se nå da Jeg har nettopp sendt avgårde selvangivelse og lønnsslipper til bankdama. Hun gir meg svar i morgen. Nå føler jeg at jeg er gjennom første hinder. Neste er andre kjøpere Skal ringe megleren til huset i morgen og be om privat visning.
Dine Skrevet 30. september 2013 #6566 Skrevet 30. september 2013 Be om privat visning, det var sånn vi fikk huset vårt (før visning!) Dette er super spennende!!!!!
Pupsilure Skrevet 30. september 2013 Forfatter #6567 Skrevet 30. september 2013 Fortell mer, Dine! Gav dere bud på visningen?
Dine Skrevet 30. september 2013 #6568 Skrevet 30. september 2013 Nå kan jeg ikke finne huset deres Skulle vise mannen Sender du det på link? Vi ba om privat visning og fikk det en søndag. På visningen var kun selgerne og vi visste med én gang at vi ville bo der og at vi kom til å by. Men vi sa ingenting og var veldig rolige og viste ikke stor interesse. Dagen etter sendte vi sms til selgerne om de ønsket å motta bud før ordinær visning og det ville de. Da la vi inn ett bud på 110 000 kr over prisantydning med frist til kl.21 (sendte sms rundt kl 16 eller 17). De godtok kl 20, men da hadde vi også avklart ift overtagelse før de godtok. Regner med det spiller en rolle ift aksept av bud hos deres selgere også. Så ringte selgerne megleren sin som satte Solgt på annonsen og avlyste visning (dette var 1 uke før visning). Vi var også engstelige for at noen skulle ta huset før ordinær visning, for det skjer faktisk ganske ofte har jeg lagt merke til (så jo på finn hver dag i flere mnder og veldig mange som ble solgt dør ordinær visning, så vær "agressive" dersom dere virkelig vil ha det Ikke vent for lenge!
Becky1 Skrevet 30. september 2013 #6569 Skrevet 30. september 2013 NB! Det finnes meglere som ringer de som har bestilt prospekt, for å prøve å få i gang budrunde, når noen har lagt inn bud før visning. Megasleipt! Er nok ikke lov, men har som sagt erfart at det gjøres.
Spatula Skrevet 30. september 2013 #6570 Skrevet 30. september 2013 Kan ikke dere også be om en privat visning.
Pupsilure Skrevet 30. september 2013 Forfatter #6571 Skrevet 30. september 2013 Da ber jeg om en privat visning! Må det uansett, for jeg får ikke kommet hverken søndag eller mandag. Jeg har bedt megler om prospekt, så håper hun ringer meg hvis noen byr altså Så utrolig kult at dere gjorde det sånn, Dine!
Dine Skrevet 30. september 2013 #6572 Skrevet 30. september 2013 Ja, syns det selv Men leste endel om det i forkant så vi gjorde ting riktig og ift loven, og da kom jeg over en artikkel hvor det stod noe sånt som "man bør ikke legge inn bud før ordinær visning fordi det er slemt mot megleren..." For det er megleren dere skal tenke på hvis drømmehuset dukker opp... *himler med øya, vet ikke koden for denne smileyen og jeg er på padden*
cypress Skrevet 30. september 2013 #6573 Skrevet 30. september 2013 Nå har jeg også endelig fått tid til å se på annonsen, og er HELT enig med dere alle i at det var et veldig flott hus!!! Lykke til med prosessen fremover!!
Pupsilure Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #6575 Skrevet 1. oktober 2013 En ting som kan være bra, er at det er lagt ut et hus på samme sted, som er større og billigere. Håper det kan gjøre at folk tenker at huset "mitt" er for dyrt
Pupsilure Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #6576 Skrevet 1. oktober 2013 Fant eieren på Facebook, og han linket til huset og skrevet at de vil finne seg et rimeligere hus for en periode, eventuelt leie.
Pupsilure Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #6577 Skrevet 1. oktober 2013 Nå har jeg googlet litt, og sett på skattelistene. De har veldig lav inntekt begge to. Under/rundt 200 000 hver. Han har byttet jobb, og driver selvstendig nå. De har tre unger og hund som de drar på utstilling med. Jeg ringte nettopp megler og ba om privat visning. Hun sa at noen skal ha det på lørdag, og lurte på om jeg kan være med på den. Det passer også dårlig, så jeg sa at jeg ønsker i morgen eller fredag. Hun sa at hun skulle spørre selger om å få lov å gi nr hans til meg. Så kan vi avtale. Må innrømme at jeg ble skremt av at noen andre skal ha privat visning kanskje jeg må ta en Dine 1
pusla Skrevet 1. oktober 2013 #6580 Skrevet 1. oktober 2013 Her må det popper endel framover, tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå