Pupsilure Skrevet 10. september 2013 Forfatter #6501 Skrevet 10. september 2013 Ser ikke på, men gikk fort innom, og det er her oppe på fjellet ja morsomt! Håper det går i reprise, for det hadde vært gøy å se. Leiligheten så lik ut som min. Men min er littegrann finere, hvis det er lov å si
cypress Skrevet 10. september 2013 #6502 Skrevet 10. september 2013 Littegrann finere ja!!! Han fyren her har jo ikke do en gang!
Pupsilure Skrevet 10. september 2013 Forfatter #6503 Skrevet 10. september 2013 Har han ikke do engang fikk satt reprisen på opptak
cypress Skrevet 10. september 2013 #6504 Skrevet 10. september 2013 Han kjørte på butikken for å gå på do ja. Herlig type.... Gleder meg til i morgen!
siebaeo Skrevet 11. september 2013 #6505 Skrevet 11. september 2013 Takk for i dag! Og takk for barnepass Jeg glemte jo stadig vekk at jeg hadde en baby der.. Hello, inni tåka liksom.
Pupsilure Skrevet 11. september 2013 Forfatter #6506 Skrevet 11. september 2013 Hehe Savner den lille sovende babyen litt var koselig å se dere alle!
Pupsilure Skrevet 15. september 2013 Forfatter #6507 Skrevet 15. september 2013 I går var jeg i 80 årslag. Koselig I dag er det grått og trist ute. Vi skal en tur på Leos etterpå. Må bare vente på at jenta til kusinen min har sovet lur. Hun er 1 år og 3 mnd yngre enn Goffel, og nå har de begynt å leke så fint sammen Veldig hyggelig! Jeg har så smått begynt julegaveshopping. Så nå tråler jeg gjennom ebay, biit og dx for å se etter fine gaver. Har allerede kjøpt førjulsgave til meg selv Elektrisk børsteapparat til ansiktet. Har fått endel lukkede komedoner i det siste. Spesielt på kinnet/langs kjeven. Og så har jeg meldt meg inn på Elixia igjen Uten binding
Pupsilure Skrevet 16. september 2013 Forfatter #6508 Skrevet 16. september 2013 (endret) Til helgen skal vi til Gøteborg. Drar fredag i 13 tiden. Mannen vil ikke vite hvor vi skal, han vil bli overrasket Men han skal få kjøre da. Så han skjønner det vel etterhvert Jeg har planlagt at vi skal til Universeum. http://www.universeum.se/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 Tenkte egentlig å dra dit både lørdag og søndag. Men så snublet jeg over Mikke Mus show! http://62.88.129.99/gotEventExtern/?selection=evenemangsMultipla&id=8835 Tror vi tar det søndag kl 11. Det varer i 90 minutter, og så bruker vi vel ca 4 timer på å kjøre hjem. Så det går jo fint/akkurat. Hva syns dere (Neytiri ) ? Universeum to dager eller Universeum lørdag og Mikke Mus søndag? Endret 16. september 2013 av Pupsilure
Neytiri Skrevet 16. september 2013 #6509 Skrevet 16. september 2013 Så morsomt! Jeg tror ikke dere trenger mer en en dag på universeum.....vi var der vel noen timer med 1 time lunsjpause.......anbefaler dere å spise oppe der det finns grill på terrassen, maten i kafeterien var dårlig! Tror dere vil kose dere med mikkemus show ja
Pupsilure Skrevet 16. september 2013 Forfatter #6510 Skrevet 16. september 2013 Takk for svar! Ok, da blir det Universeum på lørdag og Mikke Mus på søndag Gleder meg!
Pupsilure Skrevet 18. september 2013 Forfatter #6511 Skrevet 18. september 2013 I går fikk jeg clarisonic mia i posten. Det er et børsteapparat til ansiktet. Har hatt veldig uren hud de siste månedene. Begynte da jeg var så dum å klinte solkrem i ansiktet hver dag, og ikke alltid vasket det av om kvelden engang. Mens Neytiri var så lur å brukte mineralsminke med solfaktor (som jeg også hadde med meg i bagasjen ) Etter det har huden min vært i ubalanse, og jeg har hatt masse kviser. Har drømt om dette apparatet, men trodde ikke noen solgte det i Norge. Men så fant jeg det hos kicks. Og jeg fikk det i posten to dager etter at det ble bestiit Jeg så for meg at den var omtrent som en diger elektrisk tannbørste (hvorfor lages det forrresten ikke ansiktsbørste-hoder til elektriske tannbørster?) Men den ristet på en annen måte, liksom. Vibrerte mer enn den roterte. Huden min er sinnsykt myk nå! Kvisene tar nok litt lenger tid å bli kvitt. Men tror jeg skal få skikk på huden igjen Huff, jeg har brukt altfor mye penger i det siste! Fant akkurat ut at jeg mangler 6000 på kontoen for å betale regninger. Må overføre fra sparekontoen... Men har blitt mye ekstra da. Depositum for feriehus 2000, to bursdager 500 + 700, elixia, noen julegaver, utlegg for toll/moms om jeg får igjen, clarisonicmasinen.... Jeg fikk forresten se en leilighet som har ferdigoppusset bad. Den hadde badkar, og det var ikke så veldig fint Så også en med bare dusj, og det var mye finere. Har egentig lyst på badekar, men tror ikke jeg gjør det. Dusjslangen må plasseres på en annen vegg hvis vi skal ha badekar, og det ble mer synlige rør enn med dusj. Badekaret var også litt kort syns jeg, 170 cm. Fant en stor badebalje, som jeg kan kjøpe til Goffel. Bibabath heter den.
Pupsilure Skrevet 18. september 2013 Forfatter #6512 Skrevet 18. september 2013 Her er forresten leiligheten vi har leid på gran canaria http://www.finn.no/r/feriehus-hytteutleie/object?finnkode=42940069&type=ADVERT
Dine Skrevet 18. september 2013 #6513 Skrevet 18. september 2013 Den ser skikkelig bra ut!! Tror det blir bra!
cypress Skrevet 19. september 2013 #6514 Skrevet 19. september 2013 Leiligheten så superfin ut!! Jeg la merke til at det sto man ikke hører bråk fra senteret, og det er nok bra... Vi var der for noen år siden, og det senteret er et merkelig sted. Mix av diverse restauranter, butikker og utesteder med slitsomme innkastere, alt med en litt glorete touch... Jeg anbefaler å gå ned på havna, noen minutter fra senteret bare, og spise middag på restaurantene som ligger der i stedet! Der fikk vi alltid veldig bra mat, og det er mye roligere!
Dine Skrevet 19. september 2013 #6515 Skrevet 19. september 2013 Enig med Cypress. Var der for rundt 10 år siden og det senteret er utrolig snodig... Deilig å slippe bråk derfra
Becky1 Skrevet 19. september 2013 #6516 Skrevet 19. september 2013 Er det børsteapparatet som en peeling? Jeg får uren hud hver gang jeg ikke går på p-piller. Vurderer en kjemisk peeling for å få vekk arr etter graviditet og amming.
Becky1 Skrevet 19. september 2013 #6517 Skrevet 19. september 2013 Nå var den utsolgt Du får si ifra hvis den viser seg å ikke være bra likevel, hvis ikke regner jeg med at jeg kjøper den. Man blir litt desp når man har uren hud. Kjempefin leilighet forresten
Pupsilure Skrevet 24. september 2013 Forfatter #6518 Skrevet 24. september 2013 I helgen var vi i Gøteborg. Veldig hyggelig fint hotell midt i sentrum. Vi var på universeum, og på mikke mus show. Børsteapparatet funker superbra! Huden min er mye bedre!
Neytiri Skrevet 24. september 2013 #6519 Skrevet 24. september 2013 åssen var det på universeum, likte gutta det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå