Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, smart!

Jeg må nok ut å ordne litt ting i morgen, men vet ikke når. Kanskje jeg møter dere. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marmot
Skrevet

Så heldige dere er som skal på ferie, det blir deilig! :nigo:

Skrevet

Ja, vi er heldige! Jeg elsker å reise! Var kun hytteturer i oppveksten min, og jeg var misunnelig på alle som skulle til syden. Skulle virkelig ønske at mannen også likte sydenturer...

Nå føler jeg meg opprømt, og veldig spent! Om 24 timer er vi på Oslo lufthavn, og har 14 dager med sol foran oss. Gleder meg sånn til å se hva Goffel syns om flytur, sol og varme, bade i sjøen, og lage sandkaker. Lurer på om feriehuset er like fint som på bildene, og om strendene er fine. Lurer på om vi blir helt utslåtte av varmen. Lurer på om jeg blir skikkelig brun. Lurer på om Goffel blir brun. Lurer på om senga er hard og vond. Tror jeg tar med meg tempurpute faktisk :sjenert:

Jeg har faktisk et lite mål om å spise litt sunnere i ferien. Håper på litt positiv innflytelse fra Neytiri ;) har lett for å spise veldig mye usunt på ferier :roll:

Skrevet

Det er lett i Hellas tenker jeg :) jeg spiser mye skalldyr og fisk da....lett mat i varme lønner seg ;)

Hvilken tid skal du være på gardemoen? Svigermor kjører oss:)

Skrevet

Det er lett å spise sunt i Hellas :jepp:

Og jeg tar med tempurputa mi overalt jeg, om jeg så bare skal sove en natt et sted :fnise:

Gooood tur :sol: Kos dere masse!

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en reisepute i memory foam, så den blir med. Kostet 100 kr på tilbud på jysk. Og så kjøpte jeg en enda mindre, som skal brukes på flyet, den kostet 50 kr. Veldig fornøyd med kjøpene! Fikk kjøpt dosete også :)

Vi er der to timer før, ca 11 da :)

Skrevet

tenker aldri på sånt jeg med pute og seng :fnise: men klart det er kjipt de gangene man har vært på ferie med ubehagelig seng eller noe.......men satser på at det er fint!

Ses på flyplassen :)

Skrevet

Håper dere får en deilig tur!! :nigo:

:sol:

Skrevet

Tusen takk :nigo: alt er pakket, og nå venter vi på at klokka skal bli 10 så vi kan dra.

Skrevet

Nå er vi fremme, og barna er i seng. Ser ut til å være et fint sted. Rent og fint, flott utsikt! :nigo: flyturen gikk bra. Han holdt seg rolig, men begynte å bli utålmodig den siste timen. Men leker og snacks reddet dagen ;)

Gleder meg til å se meg rundt omkring i morgen :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vel hjemme igjen etter ferien. Vi var på et utrolig fint sted. Kjempefint og rent feriehus, med basseng rett utenfor, og fantastisk utsikt. Nydelig sandstrand 10 minutters gange unna, og lite mennesker egentlig. Kunne nesten ikke tro at det var midt i juli! Ikke var det for varmt heller, helt perfekt egentlig. Vi har badet og lekt hver dag :sol: hadde ofte bassenget helt for oss selv :nigo:

Goffel har vært ganske rampete i ferien, selektiv hørsel, og mark i rumpa. Han har sluttet med bleie nå. Tok på han bokser den første dagen, og det ble noen uhell i starten, men så lærte han å si fra. Han har brukt litt bleie også fordi vi kjørte bil bl.a. Og da sier han fra at han tisser i bleia :ler: jeg hadde med dosete til han, men han sluttet å bruke det etterhvert. I går var han og mannen på leos og kjøpesenter, uten bleie, og det gikk helt fint. Bleieavvenningen har gått utrolig bra, og jeg er stolt av han :yvonne:

Merker at jeg er sliten i hodet og kroppen. Skal på jobb i kveld, så prøver å slappe av mest mulig nå. Blir fint å være på jobb igjen. Er spent på hvem jeg jobber sammen med.

På mandag begynner Goffel på stor avdeling. Det blir veldig spennende!

Skrevet

Det går veldig fint med han på store avdelingen. Ikke vært noe gråt, og han leker fint med barna. De har vært mye ute disse dagene, og da leker han med de barna han kjenner fra før, hvertfall den tiden jeg var der. Måltidene er litt annerledes, nye tider og rutiner. Merker at det er en større avdeling. Han hadde et uhell på tirsdag. Men ingen på mandag eller i går. Og ikke hatt noen uhell hjemme enda.

Han har våknet veldig tidlig de siste morgenene, så i går kveld tok vi i bruk klokka som viser om det er dag eller natt ( som han fikk i gave for et år eller mer siden....), og i dag ropte han ikke før klokka var 6, og apen åpnet øynene!

Bilen er på verksted nå, det falt av en del av fjæra... Så i dag måtte jeg gå for å levere i bhg, og det pøsregner i dag! Hadde med regnfrakk, men slapp å bruke den, for jeg kom meg avgårde mellom regnskurene.

Det har vært utrolig koselig å begynne å jobbe igjen! Jeg elsker jobben, kollegaene, sjefen :hjerte: Og selvfølgelig de søte barna! I går var vi overbemannet, og koset oss ute i finværet. Skal jobbe i kveld også, og så har jeg langhelg. :nigo: tenker å besøke svigerfamilien på søndag, kjøpte en fin bursdagsgave til svigermormor i Hellas. Et lerret med motiv av sommerfugler, satt sammen av skjell i forskjellige størrelser og farger.

Skrevet

Så stor Goffel har litt som snart fyller 3 år.., Tiden flyr virkelig! Tenk at vi har kjent hverandre i over 4 år faktisk.. Herlighet.. :fnise:

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet! Det går fint med Goffel i bhg. Jeg liker de tre som jobber der veldig godt :) Men liker ikke at han ikke sover lur, eller spiser noe særlig av maten sin. Han er veldig sliten og grinete etter bhg. Skal snakke med dem om det i dag.

I går bestilte jeg hotell for meg, mannen og Goffel i to netter. Vi skal besøke Gøteborg og Universeum, som Neytiri har fortalt meg om. Mannen vet ikke hvor vi skal, kun at vi skal noe ;) Vi drar om ca en måned.

Til helgen er det bursdagsfeiring. Tenk at jeg har en 3 åring på mandag! Han overnatter hos mormor fra fredag til lørdag, og på lørdag kommer familien. På søndag blir det barneseskap, og på mandag skal han ha med kake i bhg. Orker ikke å styre så mye med kaken som tidligere. Har slitt meg helt ut før, og jeg tror det er viktigere for ungen med en opplagt mamma enn en fin kake ;) Men Mikke Mus kake skal han få :) Han vil helst ha Kardemommeby, men det klarer jeg ikke! :ler: Syns jeg ser for meg at jeg skal lage ørten menneskefigurer i marsipan :fnise:

I går vasket jeg og ommøblerte på verandaen, det ble fint. prøver å få gjort unna litt husarbeid nå, før helgen.

Skrevet

Godt å lese at du har lagt ned ambisjonene litt når det gjelder bursdagskake :jepp: sånne bursdagshelger er slitsomme så det gjelder å holde lista på et nivå som gjør helga hyggelig for mammaen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...