siebaeo Skrevet 24. juni 2013 #6382 Skrevet 24. juni 2013 Vi sendte GTen vår i plastpose denne gangen. Orket ikke prampacken siden jeg reiste alene med Bolla og magen.. trillet til spesialbagasjen og de puttet den i pose for meg. den er jo ganske godt slått sammen når hempa er på. Og det gikk helt fint. Men veldig kjedelig om den får i stykker da!
Gjest Marmot Skrevet 24. juni 2013 #6383 Skrevet 24. juni 2013 Ja, det hadde vært kjipt. Reiseforsikring dekker det vel heller ikke om den ikke er pakket i PramPack?
siebaeo Skrevet 24. juni 2013 #6384 Skrevet 24. juni 2013 Nei, jeg tror ikke det. Eller, SAS og Norwegian dekker det ikke da. Hva man kan få på egen reiseforsikring vet jeg ikke. Vi hadde et ørlite håp om å få trille til gaten og tok sjansen Og heldigvis gikk det bra tur retur med mellomlandinger hver vei.
siebaeo Skrevet 24. juni 2013 #6385 Skrevet 24. juni 2013 Jeg jobber også, men har jo sommertid, så hvis det passer seg sånn, så kanskje jeg kan komme en tur etter hvert. Dere må bare avtale, så kan jeg evt se. Ja, veldig hyggelig om du kan komme!
Dine Skrevet 24. juni 2013 #6386 Skrevet 24. juni 2013 Det er første uke med ferie hos Tassen og mannen (uke 28), så jeg skal prøve å få kommet Vi kan, men hos oss kommer det an på om jeg orker å ha med meg begge barna alene
Pupsilure Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #6387 Skrevet 24. juni 2013 Veldig koselig om vi får til et treff jeg kan stort sett når som helst, bortsett fra 18 juli-1 august. Da ligger jeg og Neytiri på stranda I dag har jeg gitt blod, og ble dårlig etterpå. Fikk et skikkelig blodtrykksfall da jeg hentet i bhg, og holdt på å kaste opp. Jeg kaldsvettet, og følte meg svimmel, uvel og rar. Det var helt forferdelig, nesten så jeg gikk inn igjen med Goffel... La meg ned litt i bagasjerommet, måtte bare, følte meg helt jævlig. Var på vei til å legge inn vogna, da jeg fant ut at jeg ikke kom til å klare det, og måtte legge ned meg selv istedenfor var ingen som så meg heldigvis, men der og da kunne jeg ikke brydd meg mindre. Men vi kom oss heldigvis hjem. Goffel har måttet underholde seg selv fra 15-18. Jeg har bare holdt senga. Neste gang skal jeg ikke gi blod når jeg må hente i bhg, eller skal noe annet! Snille Goffel har nesten ikke maset på meg, han har lekt alene, og vært en liten engel. Han er generelt en veldig snill og rolig gutt Mannen sjekket nettopp skatteoppgjøret, og vi får mer enn vi trodde 16 000 totalt! De går rett inn på boliglånet. Vi betaler inn alt vi kan ekstra på boliglånet for tiden. Deilig å se at det minsker. I morgen er det jobb igjen etter fire dagers fri. Men skal bare jobbe tre dager denne uken. Jeg har forresten hilset på de tre som jobber på nye avdelingen til Goffel, og de virker greie. To damer og en mann. Har snakket mye med Goffel om at han skal begynne på stor avdeling. Virker som han syns det er greit han har besøkt dem endel, og jeg tror han skjønner hva det går ut på. Han har kun denne uken igjen + muligens 15,16,17 juli, på Ugle. Er spent på hva han syns om å gå der. Har hørt litt negativt, så jeg har grudd meg. Men jeg tror at det er den andre storebarnsavdelingen foreldrene er misfornøyde med. På foreldremøter har det blitt sagt mye som kan tyde på at dårlig språkforståelse har vært problemet. På den andre avdelingen er alle de ansatte utenlandske, mens på Goffels er det to norske og ei utenlandsk. Er fornøyd med at han fikk den avdelingen
Neytiri Skrevet 24. juni 2013 #6388 Skrevet 24. juni 2013 oi, ja har hørt man kan bli sånn av å gi blod....jeg blir sånn av å tenke på å ta en blodprøve så har aldri gitt blod faktisk. wiiii snart er det stranda og bading Pupsilure, herrigud så fint vi kommer til å få det, og jeg har kortet mitt og mannens sitt
Pupsilure Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #6389 Skrevet 24. juni 2013 Det blir superbra! gleder meg så vanvittig mye til å bade og leke med Goffel hver dag, og å oppleve alt gjennom hans øyne. Fly blant annet Må finne prisen for feriehuset og gi deg beløpet, har helt glemt det godt å vite at alt er betalt, og i orden! Venter på Goffels pass bare
cypress Skrevet 24. juni 2013 #6390 Skrevet 24. juni 2013 Sånn blodtrykksfall fikk jeg en gang etter blodgivning også, og det var helt forferdelig! Jeg skulle sykle hjem etter å ha gitt, men kom bare noen hundre meter før jeg holdt på å svime av. Fikk heldigvis stoppet sykkelen og satt meg ned, men dette var midt på vinteren og bikkjekaldt, så jeg måtte ringe mannen og få han til å komme og hente meg med bilen. Mens jeg ventet på han, kom en dame forbi og stoppet, for det er jo ikke helt normalt å sitte rett på asfalten på fortauet i Kirkeveien, rett ved Ullevål. Hun var snill og ga meg sjokolade og greier. Men det er skummelt altså, bra det ikke skjedde deg mens du kjørte bil!!!
Neytiri Skrevet 24. juni 2013 #6391 Skrevet 24. juni 2013 Ja tenkte spørre deg ang det du får sende meg infoet!
Pupsilure Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #6392 Skrevet 25. juni 2013 Passet til Goffel kom i posten i dag, så da er alt klart for 18. juli! Goffel snakker masse om Hellas! Ååå, det blir så gøy å få ta han med på stranda, og bare kose oss! Er så glad jeg fikk noen å dra sammen med! Mannen vil som sagt ikke fly, og helst ikke sydenferie. Når jeg tenker meg om vil han faktisk ikke på ferie i det hele tatt Han gleder seg vanvittig mye til å få sin Drømmeferie. Hjemme alene, spille dataspill, sove lenge hver dag i to uker, ingen andre å tenke på enn seg selv Jeg unner han det, for han stiller opp utrolig mye for meg og Goffel til vanlig. Og jeg vil mye heller dra på tur med Neytiri og Bumba enn sur mann som hater sol og bading Nå har jeg laget ferdig uglekaken. Kostet på meg en kakeeske, så ser det litt proft ut Har små planer om å dekorere utenpå esken, men tviler egentlig på at jeg rekker det. Har lyst til å skrive noen ord til dem, om hvor takknemlige vi er for at de har passet så godt på gullet vårt Har heldigvis følt meg bra i dag Hatt en fin dag, bortsett fra et dramatisk møte på jobben. Sånn er det noen ganger, gidder ikke å bruke noe energi på det, vet at jeg ikke har sagt eller gjort noe galt.
Neytiri Skrevet 25. juni 2013 #6393 Skrevet 25. juni 2013 haha det var da helt perfekt jeg trengte en reisekompis til syden da! Glad mannen din er ikke glad å reise til syden jeg haha kødder.......men ja vi kommer til å ha det supergøy! kaken ble så søt altså!
pusla Skrevet 26. juni 2013 #6394 Skrevet 26. juni 2013 To uker alene med søvn og avslapping kunne vært min drømmeferie og men jeg hadde nok kjedet meg etter to dager. Kaka ble så søt! Skal si du er i siget om dagen!
siebaeo Skrevet 26. juni 2013 #6395 Skrevet 26. juni 2013 Åh, jeg er litt misunnelig på dere Høres så utrolig deilig ut med den ferien! Dere kommer sikkert til å få det kjempefint! Og så greit å være to i helt samme situasjon. Kaka var dødssøt!! Burde man kanskje ha noe med på siste dagen før man bytter avdeling..? Hadde ikke tenkt på det jeg.. men det hadde jo vært litt hyggelig å påskjønne de som jobber der i alle fall! Må kjøpe noen kort i det minste. Ang treff: passer det for folket å ta det mandag 8. juli? Kjære har bestemt seg for å ta ferie en uke tidligere så da er det mandag som passer best egentlig.
Neytiri Skrevet 26. juni 2013 #6396 Skrevet 26. juni 2013 Vi får ikke ta med bakevarer i bhg, men har planer om en melon hai med masse ulike frukter i!!
pusla Skrevet 26. juni 2013 #6397 Skrevet 26. juni 2013 Vi ga bort en sjokoladeeske hver til de som jobba på småbarnsavdelingen før hun bytta over (det var før jul, så det ble litt julegave og).
Gjest Marmot Skrevet 26. juni 2013 #6398 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har kjøpt gavekort på blomster til de tre faste ansatte på avdelingen vår, og tenker å sende med Murmel is den siste dagen. Tenk at ungene våre er ferdige på småbarnsavdeling. Jeg husker så godt da Goffel ble født, han er den første "KG-babyen" jeg "fulgte med på". Nå er de vel snart skolebarn alle sammen.
siebaeo Skrevet 26. juni 2013 #6399 Skrevet 26. juni 2013 Jeg fikk et diskret tilbud i dag om å ta med noe i morgen siden de skulle ha avskjedsfest for Bolla og venninna som skal bytte avdeling Så da gjorde jeg det enkelt og kjøpte disse muffins-kitene fra Manuela. Har cravet noe sånt i en uke nå så det passet bra! Må lage myyye så jeg vet at det blir nok. Til meg Nb! Vurder mandag 8 dere som har mulighet da! Jeg er fleks på tidspunkt på dagen og gjør gjerne det jeg kan for at de fleste skal få muligheten
pusla Skrevet 26. juni 2013 #6400 Skrevet 26. juni 2013 Jeg skal sjekke ut turnusen til kjære og min arbeidstid til 8. Juli - står lykken meg bi kan jeg sveipe innom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå