Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper snuppa er frisk til i morgen :kose:

Synd du ikke får kommet Milla :( Kan godt hende det blir flere treff ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får heller ikke vært med, for jeg får jo ikke lov å gå ut alene etter besvimelsen min. :tristbla:

Skrevet

Så synd at dere ikke kan komme jenter.. :( Og Bumba må bli frisk!!! Jeg ser i alle fall ut til å komme vaggende.. ;) Nå skal jeg legge meg og samle krefter. Sees i morra! :hoppe:

Skrevet

Jeg kommer også. Skal prøve å snike meg unna litt tidlig i morgen, så jeg ikke kommer så mye etter dere. Men jeg skulle kanskje hatt et telefonnummer jeg kunne nådd dere på, i tilfelle noe skulle skje? Kan du sende meg ditt på PM Pupsilure? :)

Skrevet

Jeg gleder meg til treff etterpå :)

Hvor mange blir vi (siden noen har meldt frafall?)

Skrevet

Ja vi kommer :hoppe: Bumba er i god form nå!

uff så kjipt Milla og Iril, men vi må bare satse på at det blir flere treff, vi blir jo også nysgjerrig å møte gullene deres etterhvert :Nikke:

Gleder meg for senere i dag :)

Skrevet

Så bra hun er frisk! :)

Gleder meg til å se magene og babyene deres :)

Og god kjøretur Neytiri! :)

Skrevet

Takk Dine...

vet noen om Dream og snuppa skulle komme enda??

Skrevet

Har ikke hørt at de ikke skulle komme... Så da regner jeg med det :) Blir 3 babyer og flere gravide, så blir sikkert veldig koselig :)

Skrevet

Gleder meg til å se gravide magene....helt utrolig men jeg savner min :sjenert:

Skrevet

Håper dere får det kjempe koselig på treff i dag :jepp:

Skrevet (endret)

Sendt deg pm, cypress :)

Fint at Bumba er frisk, Neytiri :nigo:

Synd du ikke kan komme, iril :klemmer:

Tusen takk, småkjekset :klem:

De som kommer er:

Pupsi

Dine

Neytiri

Becky

Dream?

Siebaeo

Cypress

Og noen små babyer da :babyjente::babygutt:

Endret av Pupsilure
Skrevet

Blir nok koselig :)

Gleder meg til å hilse på dere alle og ikke minst babyene deres :)

Skrevet

Så flink du er til å lage kaker Pupsilure! Håper du legger ut noen flere bilder, veldig inspirerende. Jeg er en kakebaker i den spede begynnelse, så jeg trenger noen til å inspirere meg :fnise:

Håper dere får det fint på treff i dag :vinke:

Skrevet

Tusen takk, Zia :klemmer: Jeg legger nok sikkert ut hvis jeg lager noen nye :jepp:

Gleder meg til å møte alle jentene :nigo:

Er så usikker på hva jeg skal gjøre med Goffel nå. Han har sovet i ca 1 time. Og spiste for ca 1,5-2 timer siden. Skal jeg la han sove, eller vekke han for mat. Vil ikke ha en hylende baby på t-banen, og vi må gå om ca 30 minutter. Han kommer til å hyle hvis han er enten trøtt eller sulten :vetikke:

Nei, lar han sove jeg. Får heller amme på banen hvis det er nødvendig. Sult-problemet er enklere å løse enn sove-problemet :sjenert:

Skrevet

Sult-problemet er enklere å løse enn sove-problemet :sjenert:

:fnise:

Skrevet

:sjenert: sier fra veldig sent,sorry...

er litt turbulent hjemme for tiden,så jeg og snuppa rømte til foreldrene mine noen dager,kom hjem isted,og hadde helt glemt av treffet :(

håper dere koser dere masse,og at det blir flere treff!

:klemmer:

Skrevet

Det går helt fint, Dream :klemmer:

Takk for hyggelig treff, Neytiri, Becky, Dine, Siebaeo og Cypress d010.gif

Jeg tror jeg har fått mensen :( Ikke helt sikker, for det er ikke friskt blod, men renselsen var jo over for noen uker siden så :vetikke:

Gofflus sa "glørg" i stad, så nå driver mannen å sier glørg til han hele tiden :rolleyes::fnise: De ligger på sofaen og prater sammen :hjerte: Han bæsjet akkurat skikkelig, så mannen må bytte bleie på han igjen :ler: Det er så gøy å høre på, det høres ut som det kommer så sinnsykt mye! Og når det ikke er jeg som skal bytte den, er det bare morsomt :ler:

Håper de går på badet snart, for jeg har gjemt sjokolade i en skuff i stua :flau: Har sååå lyst på litt sjokolade nå :sjenert:

Skrevet

For en fin gruppeklemsmiley!!

Takk for hyggelig treff ja!! Veldig koselig var det, og ikke skummelt, selv om jeg følte litt som om jeg skulle på blind date da jeg var på vei ned dit. :fnise: Litt redd for å gå bort til feil bord. Men det gikk jo veldig fint da!

Skrevet

var kjempehyggelig...å så søt Goffel var da :rødme:

og Cypress jeg hadde samme følelsen :fnise:

Neste gang satser vi på flere barn siden mange av dere popper om ikke alt for lenge :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...